English Version
English

D.SAP و فواید باورنکردنی آن

D.SAP و فواید باورنکردنی آن

جلسه‌ی چهاردهم از دوره‌ بیست و چهارم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ ویژه مسافران و همسفران نمایندگی رودهن با استادی مسافر رضا، نگهبانی مسافر حسین و دبیری موقت مسافر قاسم با دستور جلسه‌ی "D.SAP" شنبه 6 خردادماه ۱۴۰۲ رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
در رابطه با دستور جلسه فلسفه D.SAP یا همان سرکه سیب باید عرض کنم زمانی که آقای مهندس برای راه‌اندازی نمایندگی هیدج تشریف می‌بردند؛ پروسه تولید این محصول آغاز شد. هیدج شهرستانی شبیه به دماوند است و سیب‌های بسیار باکیفیتی دارد، آن زمان با همفکری آقای مهندس و استاد امین بهترین سیب‌های منطقه خریداری شدند و تولید سرکه سیب در کنگره را شروع کردند.
یکی از موضوعاتی که این چند سال در مورد D.SAP مطرح شد، مقوله مهار بیماری کرونا بود. در نمایندگی‌های کنگره 60 جمعیت ما به حدی است که معمولاً بسیار نزدیک به یکدیگر می‌نشینیم؛ با این شرایط در زمان کرونا علی‌رغم حضور تمام عزیزان هیچ اتفاق بدی نیفتاد.
کسانی که در حین سفر داروی OT مصرف می‌کنند، به دلیل فعل‌وانفعالاتی که در روده ه‌شان اتفاق می‌افتد دچار بیماری یبوست می‌شوند؛ D.SAP به این دلیل که حاوی اسیدسیتریک است می‌تواند به‌عنوان دارو برای درمان قطعی این بیماری استفاده شود.

نمایندگی رودهن کنگره 60

مورد دیگری که می‌خواهم بگویم این است که متأسفانه تغذیه‌ها امروز بسیار غیراصولی شده‌اند. دلیل ابتلا به دیابت، فشارخون و یا حتی سکته‌های مغزی و قلبی تا 80 درصد، تغذیه نامناسب است. آقای مهندس با تحقیقات مختلف متوجه شدند سرکه سیب به‌عنوان ضد رسوب در رگ‌ها استفاده می‌شود و می‌تواند با شست‌وشو دادن آن‌ها به مقدار قابل‌توجهی از انواع سکته جلوگیری کند. در مورد بیماری دیابت و فشارخون هم موضوع درمان صادق است، تجربه ثابت کرده است که با مصرف D.SAP حداقل علائم این بیماری‌ها از بین می‌روند.
از اینکه به صحبت‌های من گوش دادید متشکرم.

در ادامه ورود مسافران تازه رهایی به سفر دوم جشن گرفته شد

 

پس از انجام انتخابات، مسافر مجتبی، به عنوان نگهبان دوره بیست و پنجم جلسات روز شنبه اتنخاب شد:

نمایندگی رودهن کنگره 60

نمایندگی رودهن کنگره 60



عکاس: مسافر عمید
تنظیم و ارسال: همسفر حامد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .