English Version
English

هشتمین دوره اهدای شال کمک راهنمایان آزمون سال 1399

هشتمین دوره اهدای شال کمک راهنمایان آزمون سال 1399

   مراسم اهدای هشتمین دوره شال کمک راهنمایی ویژه مسافران و همسفران امروز صبح 16 بهمن ماه ۱۴۰۰ با حضور بنیان کنگره جناب مهندس دژاکام، آقای ترابخانی دیده‌بان محترم راهنمایان مسافر و سرکار خانم آنی دیده‌بان همسفران در نمایندگی آکادمی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم آقای ترابخانی دیده‌بان کمک راهنمایان مسافر گفت: در آزمون امتحان کمک راهنمایی اسفند سال گذشته ۵۳۰۰ نفر از مسافران وهمسفران کنگره ۶۰ شرکت داشتند که از این تعداد ۸۹۰ نفر موفق به قبولی در این آزمون شده‌اند. از تعداد فوق ۴۸۲ نفر در قسمت آقایان مسافر و ۱۴ نفر آقایان همسفر و ۳۶۴ نفر در قسمت همسفران خانم و ۳۰ نفر در قسمت خانم‌های مسافر قبولی کسب کرده‌اند. در قسمت آقایان مسافر تاکنون ۳۹۰ نفر تشکیل پرونده داده‌اند که 268 نفر از آن‌ها در هفت مرحله، موفق به بستن پیمان و دریافت شال کمک راهنمایی شده‌اند. اکنون این جلسه هشتمین جلسه از اجرای مراسم پیمان و دریافت شال کمک راهنمایی در روز شنبه 16 آذرماه سال ۱۴۰۰ است و با حضور نگهبان کنگره ۶۰، دیده‌بانان مسافران و همسفران و با مشارکت 52 نفر مسافر آقا و ۵۰ نفر همسفر خانم از 16 نمایندگی واقع در ۴ استان تهران، گیلان، قم و اصفهان رأس ساعت هشت و نیم در نمایندگی آکادمی برگزار خواهد شد.

در ادامه خانم آنی دیده‌بان همسفران کنگره ۶۰ گفت: تعداد قبول شدگان همسفران سال ۹۹ تعداد ۳۶۸ نفر بوده‌اند که از این نفرات تعداد 256 نفر در هفت مرحله موفق به بستن پیمان و دریافت شال شده‌اند و امروز هم ۵۰ همسفر شال خود را دریافت خواهند کرد. بعد از توضیحات جناب مهندس، آقای ترابخانی و خانم آنی، و پاسخ به پرسش‌ها کمک راهنمایان مراسم پیمان خود را اجرا کرده و شال خود را از دستان آقای مهندس گرفتند. شما را به دیدن گزارش تصویری این مراسم دعوت می‌کنیم:

 

 

عکاس: مسافر عباس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .