English Version
English

مصاحبه با دبیر هیئت کشتی استان تهران

مصاحبه با دبیر هیئت کشتی استان تهران

سلام لطفاً خودتان را معرفی کنید و در چه سمتی مشغول بکار می‌باشید؟

سلام و عرض ادب، رضا غلامی هستم و در سمت دبیر هیئت کشتی مشغول به کار هستم.

نظر خود را در مورد سطح مسابقات جام مسافر کنگره 60 بیان کنید.

خدمت شما عرض کنم که هیئت تهران صرفاً هماهنگ‌کننده مسابقات می‌باشد، ضمن اینکه کنگره 60 برنامه ریزی و اجرای این مسابقات را انجام داده، تیم‌هایی را از استان‌ها انتخاب کرده و آنان را برای مسابقات دعوت نموده که در میان این تیم‌ها سه تیم هم از تهران شرکت می‌کند. این مسابقات با حضور 17 تیم در سطح گسترده‌ای نسبت به سال‌های قبل قرار است برگزار شود از نظر کیفیت مسابقات و حضور نفرات شاخص ما باید صبر کنیم تا فردا اسامی نفرات تیم‌ها به دستمان برسد تا بتوانیم نظر بدهیم.

 

در گذشته ورزشکارانی بوده‌اند که به مصرف مواد مخدر روی آورده‌اند ولی در کنگره این اتفاق برعکس شده است افرادی که مصرف کننده بوده‌اند امروز ورزشکار شدند. نظر شما در این رابطه چیست؟

خوب این یک اتفاق بسیار مهم و قابل تأملی است امیدوارم که همه ارگان هایی که از این اتفاق اطلاع پیدا می‌کنند پا پیش بگذراند کمک کنند جهت پاک سازی جوانان که دچار اعتیاد شده‌اند راه خیلی خوبی می‌تواند باشد کشتی یک قدم می‌تواند بردار و امیدوارم که سایر رشته‌های ورزشی هم در این زمینه پا پیش بگذارند و در نهایت حرکت بسیار خوبی می‌باشد.

در گذشته مسابقات جایزه بزرگ که برگزار شده مبلغ جوایز خیلی پایین‌تر از این دوره بوده است. این موضوع چه تأثیری در برگزاری مسابقات داشته است؟

یکی از دلایلی می‌تواند کیفیت مسابقات را بالا ببرد همین مسئله است، چند روزی است خیلی از ورزشکاران با هیئت کشتی تماس گرفته‌اند که در مسابقات شرکت کنند حتی بودند افرادی که درخواست کردن که به‌صورت انفرادی در مسابقات شرکت کنند.

 

مسابقات از چه ساعتی شروع می‌شود؟

فردا بعدازظهر (پنج شنبه) وزن کشی می‌شود و روز جمعه ساعت 9 مسابقات بر روی 3 تشک برگزار می‌شود.

 

داوران مسابقات مشخص شده‌اند؟

بله مشخص شده ولی چیدمان داوران بر اساس شرایط مسابقه انتخاب می‌شوند. ولی در کل هیئت کشتی اسامی 15 نفر از داوران را انتخاب کرده است. در ضمن آقای عبدالله عزیزی رییس هیئت کشتی استان تهران خیلی اهمیت دادند به برگزاری هرچه بهتر این مسابقات، چون حتماً مهمان‌های زیادی داریم که امیدوارم مهمانان ما از این مسابقات حمایت لازم را انجام دهند. هیئت کشتی استان تهران برای این مسابقات ارزش زیادی قائل شده.

آقای غلامی پوشش رسانه‌ای این مسابقات از سمت شما به چه صورت می‌باشد؟

هماهنگی لازم برای بخش تلویزیونی انجام شده است، یک مقادیری قرار است که پخش مستقیم داشته باشیم و مابقی مسابقات در برنامه‌های مختلف بخش می‌شود.

 

به نظر شما تیم کنگره 60 می‌تواند به روی سکو برود بااینکه ما در کنگره باخت نداریم؛ یا می‌بریم یا می‌آموزیم. هدف اصلی کنگره از برگزاری مسابقات این است که پیام رهایی را به گوشه جامعی برسانند، نظر شما در این رابطه چه هست.

من در این مدت کوتاه که با کنگره 60 آشنا شدم متوجه این موضع شدم که هدف از برگزاری این مسابقات خیلی گسترده‌تر از بحث قهرمانی می‌باشد. امیدوارم که بتوانیم با کمک مسؤولین این پیام را به گوشه جامعه برسانیم.

 

 

خبرنگار اختصاصی کنگره 60: مسافر علیرضا

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .