English Version
English

معجزه

معجزه

خیلی وقت بود که احساس می‌کردم حتی با خودم هم نمی‌توانم کنار بیایم چه برسد به بقیه...

همیشه یک ناهماهنگی بین رفتارم و اون چیزی که دوست داشتم باشم احساس می‌کردم دوست داشتم از زندگی لذت ببرم اما نمی‌توانستم. دوست داشتم از کنار خانواده بودن و هیاهو و سر صدای بازی بچه‌هایم لذت ببرم اما نمی‌توانستم.

وقتی با خودم خلوت می‌کردم دقیقاً می‌دانستم چه ایرادهایی دارم ولی مشکل بزرگم این بود که در عمل نمی‌دانستم آن ایرادها را چگونه می‌توانم کنار بگذارم... و این خیلی اذیتم می‌کرد؛ چون گاهی یک نفر اصلاً قبول نداره که دارد اشتباه می‌کند و این‌طوری خودش کمتر از بقیه که متوجه می‌شوند اذیت می‌شود ولی من تمام اشتباهاتم را قبول داشتم ولی بلد نبودم چگونه آنها را از خودم دور کنم!

در همین اوضاع متوجه اعتیاد همسرم شدم و اوضاع خیلی بد و بدتر شد واقعاً دیگر کم آورده بودم و حسابی ناامید شده بودم. تا اینکه خداوند خواست در زندگی ما معجزه رخ بدهد و ما با کنگره آشنا شدیم.

جدا از این‌که همسرم خدا رو شکر که در حال درمان است من هم اینجا با آموزش‌هایی که می‌بینیم در حال کار گذاشتن اون رفتارهای بدی هستم که همیشه باعث آزارم بود یعنی همان ضد ارزش‌ها؛ به ما یاد می‌دهند که چطور از آنها دوری‌کنیم.

در اصل آن گره کوری که من در زندگی‌ام داشتم این بود که وقتی با خودم فکر می‌کردم تصمیم می‌گرفتم رفتارهای نادرستم را  همان لحظه کنار بگذارم و بشوم یک آدم بی‌عیب و نقص و این ممکن نبود؛ به همین دلیل فوقش یکی دو روز عملی می‌شد چون دانایی و آگاهی و جهان‌بینی در کنار تصمیمم نبود و از آن گذشته من باید کم‌کم روی خودم کار می‌کردم و طی مرور زمان می‌توانستم به اون هدفم برسم.

الآن وقتی تغییرات خودم و همسرم رو در جهت مثبت، هرچند کم می‌بینم خیلی خوشحالم و انرژی می‌گیرم برای ادامه راه...

من تمام این‌ها را لطف خداوند می‌دانم که ما را در مسیر کنگره قرارداد تا درست زندگی کردن را یاد بگیریم و سلامتی آقای مهندس و خانواده محترمشان و دیگر خدمتگزاران کنگره را از خداوند خواستارم.

امیدوارم تمام انسان‌ها در مسیر راه درست و مستقیم قدم بردارند و آرامش را با تمام وجود لمس کنند چراکه بدون آرامش  سلامتی معنا ندارد.

 

نویسنده: همسفر راحله

نگارنده: همسفر زری

 

منبع کنگره60

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .