English Version
English

تبدیل به چشمه جوشان و رود خروشان

تبدیل به چشمه جوشان و رود خروشان

سلام دوستان مینا هستم، همسفر 

وادی یازدهم: چشمه‌های جوشان ورودهای خروشان همه به بحر و اقیانوس می‌رسند.

در ابتدای وادی، جدال بین روشنایی و تاریکی بیان می‌شود. انشعابی عظیم در گیتی بوجود آمد، گسترش پیدا کرد و نیروهای اهریمنی در جهت اثبات برتری خود شروع به تلاش کردند.

نیروهای اهریمنی فقط از طریق القا و الهام می‌توانند ما را به سمت ضد ارزش‌ها دعوت کنند، چون انسان دارای اختیار هست و ازآنجاکه قلمرو انسان زمین و جسم خاکی هست، این نیروها می‌توانند، از طریق مادیات این کار را انجام بدهند.  در این میان نیروهای تاریکی از خمر، هرویین، قرص‌های اکستازی، شیشه و... استفاده می‌کنند. این نیروها برای ادامه حیات و تکامل ما، لازم و ضروری هستند و بر همه ما لازم است که از قوانین الهی تبعیت کنیم و آن‌ها را باور کنیم تا از حیات سالم و متعالی برخوردار شویم.

ما برای تبدیل‌شدن به چشمه‌ای جوشان و رودی خروشان نیاز به منابع اطلاعاتی قوی و اختلاف‌پتانسیل درونی و بیرونی برای کسب انرژی‌داریم؛ البته منابع اطلاعاتی کنگره ۶۰ که شامل کتاب‌ها، جزوات و فایل‌های صوتی است، بسیار غنی و پربار می‌باشد

برای دستیابی به اختلاف‌پتانسیل، انسان باید جایگاه خود را در درون و بیرون تغییر دهد تا کسب انرژی کند. ما، در کنگره این کار را به بهترین نحو انجام می‌دهیم و با خدمت در هر جایگاهی، کسب انرژی می‌کنیم؛ البته این کسب انرژی باید از راه درست و سالم کسب شود نه از طریق کارهای ضد ارزشی و غیرانسانی. وجود نیروهای منفی و اهریمنی برای ایجاد انرژی پتانسیل به‌عنوان نیروی مکمل لازم و ضروری هستند و هر کس اختیار کامل دارد تا انتخاب کند

انسان‌هایی که ازآنچه به آن‌ها داده‌شده، نهایت استفاده را می‌کنند و بازپرداخت و زکات حالشان را می‌پردازند؛ مانند چشمه‌های خروشان و رودهای جوشان هستند و می‌دانند که تا چیزی  ندهند، چیزی به دست نمی‌آورند  ، ولی انسان‌هایی هم هستند که همه‌چیز را فقط برای خود می‌خواهند و فقط گیرنده هستند، این افراد مانند کویر و بیابان خشک هستند و هیچ خیری برای هستی ندارند.

چشمه‌های جوشان  ورودهای خروشان می‌دانند که مسیر حرکت آن‌ها همیشه هموار نیست و حتماً موانعی در مسیر وجود دارد، ولی آن‌ها با تلاش و دانایی خود موانع را کنار می‌کنند و طی طریق می‌کنند و می‌دانند  با تفکر سالم و حرکت‌های سالم، باید  ظرفیت خود را افزایش دهند و   با حس سالم و عقل سالم و عشق سالم ظرف وجودی خود را  پر خواهند کرد و به مسیر خود و تکامل  وجود خود ادامه دهند.

وادی یازدهم به من یاد داد، برای رسیدن به دریا که نهایت مقصد رودها و چشمه‌ها است، باید تلاش کنم و بی‌حرکت و ناامید نباشم.  حرکت در کل هستی جاری می‌باشد و من به‌عنوان اشرف مخلوقات قدرت مطلق باید تلاش کنم و برای رشد و تکامل خودم چون رود، جوشان باشم.

 

نویسنده: همسفر مینا
وبلاگ نویس: همسفر عاطفه

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .