English Version
English

در باب دستور جلسه هفتگی؛ هفته دیده بان

در باب دستور جلسه هفتگی؛ هفته دیده بان

هفته دیده‌بان/به قلم کمک راهنمای محترم خانم اعظم

خدا را شاکرم که به من اجازه خدمت را بار دیگر داد و سخن خود را با پیام نگهبان کنگره ۶۰ آغاز می‌کنم.

دیده‌بانان ستون‌های کنگره هستند که بنای کنگره بر شانه آن‌ها استوار خواهد بود، بنابراین همه ما به آن‌ها احترام می‌گذاریم و من هم هفته دیده‌بان را به آقای مهندس و خانم آنی و دیده‌بانان محترم تبریک و شادباش عرض می‌کنم و برای این بزرگواران آرزوی سلامتی و طول عمر و موفقیت‌های روزافزون را دارم.

دیده‌بان یعنی نظارت کردن. دیده‌بانان موقعیت‌ها را می‌بینند و گزارش می‌دهند و تصمیم می‌گیرند. و کلیه‌ی کارهای کنگره بر عهده دیده‌بانان گذاشته‌شده است.

هر دیده‌بان مسئولیت یک قسمت را بر عهده دارد. و هرکدام از دیده‌بانان چند دستیار دارند که همگی آن‌ها مشغول به خدمت در کنگره هستند و بار همه مسئولیت‌ها بر عهده دیده‌بانان است.

در دستور جلسات هفتگی کنگره هفته‌هایی را به‌عنوان قدردانی و شکرگزاری داریم مثل قدردانی از راهنما، هم‌سفر و...دستور جلسه این هفته دیده‌بان است. این دستور جلسه وجود دارد تا ما قدرشناس آن‌ها باشیم. خداوند هر چیزی که به انسان می‌دهد به‌واسطه‌ی بندگانش است. و اینکه خداوند اذن حضور در کنگره را به من داده است.

و این‌که کنگره پابرجا هست و روز به روز پیشرفت می‌کند و ارتقاء می‌یابد به خاطر زحمات این عزیزان است و من به‌واسطه‌ی این بزرگواران و خدمت‌هایشان از کنگره بهره مند می‌شوم و آموزش می‌گیرم و باید قدردان این عزیزان باشم. در این هفته در کلیه نمایندگی‌های کنگره ۶۰ جشن هفته دیده‌بان با حضور یکی از دیده‌بانان کنگره ۶۰ برگزار می‌شود تا اعضای کنگره ۶۰ از نزدیک با دیده‌بانان آشنا شوند و از آن‌ها قدردانی کنند. خدا را شکر هفته دیده‌بان در دستور جلسات کنگره ۶۰ قرار گرفت تا من بتوانم قدردانی کنم و به‌رسم کنگره پاکتی هرچند ناقابل تقدیم کنم.

 در پایان بار دیگر هفته دیده‌بان را به تمامی اعضاء و بنیان کنگره ۶۰ و مخصوصاً دیده‌بانان محترم تبریک عرض می‌کنم.

یا حق.

 

تهیه وتنطیم: همسفرحمیده

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .