English Version
English

حال خوش؛ گفتگو با مسافر حسین ورزشبان ورزش باستانی

حال خوش؛ گفتگو با مسافر حسین ورزشبان ورزش باستانی

سلام لطفاً خود را به‌رسم کنگره معرفی کنید؟

سلام دوستان حسین هستم یک مسافر آخرین آنتی ایکس مصرفی شیره و تریاک مدت 12 ماه 13 روز سفر کردم به روش DST با داروی OT به راهنمای آقای بابک لطفی رشته ورزشی شنا و باستانی در حال حاضر 3 سال 4 ماه 7 روز هست که آزاد و رها هستم.

 

چرا ورزش باستانی را انتخاب کردید؟

حقیقتاً من قبل از ورود به کنگره ورزش باستانی انجام می‌دادم در اصل من ورزش باستانی را انتخاب نکردم ورزش باستانی من را انتخاب کرد به دلیل بودن زورخانه در محل زندگی‌مان و رفت‌وآمد من از سنین نوجوانی رشته ورزشی من شد.

در زمان مصرف وقتی‌که ورزش می‌کردید چه حسی داشتید؟

من در زمان مصرف بدون هدف و انگیزه و ناآگاهانه ورزش می‌کردم و انرژی از انجام دادن ورزش کسب نمی‌کردم.

 

الآن که به درمان رسیده‌اید نسبت به ورزش چه حسی دارید؟

با علم و آگاهی که کنگره در اختیار من گذاشته و با توجه به این‌که می‌گویند عقل سلیم در بدن سالم هست. یک‌زمان را برای ورزش کردن در زندگی خودم در نظر گرفته‌ام.

 

ورزش چه تأثیری درروند درمان شما دارد؟

در طول سفرم به این نتیجه رسیدم که ورزش لازمه‌ی درمان می‌باشد و با ورزش کردن خلأ ایجادشده نسبت به مصرف مواد سپری می‌شود.

 

در حال حاضر چه خدمتی در کنگره انجام می‌دهید؟

 در حال حاضر مبصر یک از کلینیک‌ها هستم، ورز شبان ورزش باستانی هم هستم؛ که از ساعت 5:30 صبح روزهای جمعه جهت آوردن وسایل باستانی و چیدمان آن‌ها و آراستن سردم "که همان جایگاه مرشد برای نواختن ضرب " شروع می‌کنیم و بعد در پایان ساعت یک بعدازظهر جمع‌آوری کل وسایل باستانی صورت می‌گیرد و هم‌چنین ایجاد نظم و یکپارچگی در زمان ورزش مشغول هستم و وظیفه هماهنگی افرادی که تمایل به فراگیری نواختن ضرب باستانی رادارند زیر نظر مرشد ارزنده کنگره آقای رضا پیرائی مشغول انجام‌وظیفه می‌باشم.

 

چه خاطره‌ای از ورزش باستانی دارید؟

در زمان سفر اولم می‌بایست در پارک حضورداشته باشم، ولی تا زمانی که راهنمایم اجازه ورزش کردن را به من نمی‌داد من هم باید صبر می‌کردم تا راهنمایم به من اجازه بدهد. یادم هست زمان مسابقه ورزش باستانی بود که یکی از دادش لژیونی‌هایم به من گفت چرا در مسابقات شرکت نمی‌کنی در جوابش گفتم که آمادگی‌اش را ندارم که عنوان یا مقامی کسب کنم و با لبخند در جواب من گفت عجله نکن انشا الله حالت که بهتر شد در مسابقات شرکت می‌کنی، من هم در دوره دوازدهمین دوره مسابقات مقام اول چرخ در باستانی را کسب کردم و هم‌چنین در دوره سیزدهمین دوره مسابقات مقام دوم میل زدن را کسب کردم. شاید دیگر برایم شرایط پیش نیاید که عنوانی کسب کنم این شد برای من خاطره خوش که خواستن توانستن است.

 

چه پیامی برای مسافران دارید؟

من در کنگره به این نتیجه رسیدم که لازمه به درمان رسیدن ورزش کردن می‌باشد.

 

کلام آخر:

آنچه باورست محبت است و آنچه نیست ظرف تهی است، امیدوارم تا زمانی که بند حیات عمرم به دنیا وصل است در کمال صحت و سلامت در کنگره باقی بمانم و جزو خدمت گذارها باشم انشا الله

تنظیم کننده: مهران لژیون هشتم شعبه آکادمی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .