English Version
English

حال خوش و آرامش؛ گفتگو با مسافر محسن مربی ورزش کشتی تیم کنگره 60

حال خوش و آرامش؛ گفتگو با مسافر محسن مربی ورزش کشتی تیم کنگره 60

سلام لطفاً خود را معرفی کنید؟

سلام دوستان محسن هستم یک مسافر.

 

چرا ورزش کشتی را انتخاب کرده‌اید؟

ازآنجای که در کودکی این ورزش را انجام می‌دادم علاقه زیادی به این ورزش داشتم، وقتی متوجه شدم که در کنگره ورزش کشتی هست، خیلی خوشحال شدم و حتی برای اولین بار که در تمرینات کشتی کنگره شرکت کردم از امکاناتی که کنگره برای کشتی در نظر گرفته بود بسیار متعجب شدم و بلافاصله جذب کشتی شدم.

قبلاً وقتی مواد را در کنار ورزش مصرف می‌کردید چه حالی داشتید؟

در حقیقت در زمان مصرف من ورزش را کلاً کنار گذاشتم و هیچ اهمیتی برای جسمم قائل نبودم البته گاهی به دلیل انرژی کاذب مواد ورزش می‌کردم اما خیلی موقت و مقطعی.

 

الآن که به درمان رسیده‌اید نسبت به ورزش کردن چه حسی داری؟

در حال حاضر به دلیل ورزش منظم که به‌اتفاق اعضای کشتی انجام می‌دهیم حال بسیار خوبی دارم و هر جلسه که تمرینات تمام می‌شود مشتاقانه منتظر جلسه بعدی تمرینات هستم.

 

ورزش چه تأثیری در درمان شما داشته؟

قطعاً ورزش مکمل درمان من و همه مسافران است؛ مانند دیگر مسافران در درمان من هم تأثیر بسزایی داشته و رخوت و سستی رو کلاً از زندگی من حذف کرده است.

 

چه خدمتی در کنگره انجام می‌دهید؟

 خدا را شکر می‌کنم که خدمت در کنگره نصیبم شد که علاقه زیادی به آن دارم و آن‌هم مربیگری در کشتی و آموزش و آماده‌سازی مسافران کشتی‌گیر هست. از این بابت بسیار خوشحالم و با تمام وجود خدمت می‌کنم، امیدوارم بتوانم خدمتی مخلصانه به علاقه‌مندان کشتی به مسافران و هم‌سفران کشتی دوست کنگره 60 انجام بدهم و امیدوارم حال خوب خودم را از طریق این خدمت ناچیز به آن‌ها منتقل کنم.

 

آیا خاطره جالبی از ورزش در کنگره 60 دارید؟

بله خاطره بسیار خوبی دارم و آن‌هم سفر ورزشی به ارمنستان بود که کنگره برای گروه کشتی ترتیب داد و برای شخص من سفر بسیار آموزنده و الهام‌بخش بود.

 

چه پیامی برای مسافران دارید؟

از این طریق به کلیه مسافران و هم‌سفران که علاقه‌مند به ورزش کشتی هستند عرض می‌کنم که زحمات زیادی از طریق نگهبان کشتی آقای نادرفرهانی و دبیر کشتی آقای ناصر حاتمی برای باشگاه کشتی کنگره کشیده شده و تمرینات کشتی برای کلیه مسافران بسیار مفید طراحی‌شده بطوریکه برنامه و فشار تمرین مسافران و هم‌سفران متناسب با شرایط جسمی و فیزیکی و مدت‌زمان سفر آن‌ها تنظیم‌شده است تا جلوی هر نوع مصدومیت یا فشار بدنی بیهوده گرفته شود؛ و علاوه بر آموزش صحیح و آمادگی جسمانی حال خوب و انرژی جمعی هم به آن‌ها منتقل می‌شود. 

در ضمن دوستانی که سفر اولی هستند و یا تازه می خواهند این ورزش را شروع کنند، در چند ماه اول زیر نظر مربی حرکات کششی و نرمش انجام می دهند و اجازه تمرینات کشتی را ندارند.

 کلام آخر؟

 در پایان لازم است عرض کنم که سلامتی و حال خوبم را مدیون کنگره هستم و از راهنمای خوبم آقای محمد احمدی و اساتید خودم آقایان محمد کمیلی و خسرو معقولی و زحمات بی‌منت آقای نادر فرهانی و آقای ناصر حاتمی بسیار سپاس گذارم و همچنین از شما بابت این مصاحبه تشکر می‌کنم.

 

نگهبان کشتی: آقای نادر فرهانی

دبیر کشتی: آقا ناصر حاتمی

مربی : کشتی آقا محسن

ورزشبان کشتی آقا محمد

نرمش 

آموزش فن بارنداز

مسابقه بین اعضای تیم کشتی جهت آماده سازی

تنظیم و گرد آورنده: مهران لژیون هشتم آکادمی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .