English Version
English

مصاحبه از همسفر خانم پریسا؛ خدمتگزار در بخش نشریات سمنان

مصاحبه از همسفر خانم پریسا؛ خدمتگزار در بخش نشریات سمنان
در خصوص هفته نقش سی دی ها درآموزش خواستیم مصاحبه ای با همسفر خانم پریسا یکی از خدمتگزاران کنگره 60 در بخش نشریات همسفران شعبه سمنان داشته باشیم که شما را در ادامه به این گفتگوی صمیمانه دعوت می کنیم.
 

با سلام. لطفاً خودتان را به‌رسم کنگره 60 معرفی بفرمائید؟

سلام دوستان پریسا هستم همسفر حبیب. مسافر من 12 سال تخریب داشتند.آنتی ایکس مصرفیشان تریاک ، شیره.با مصرف روزانه یک و نیم گرم وارد کنگره شدیم.روش درمان DST. داروی درمان شربت OT. الآن هم به لطف خداوند سه سال و یازده ماه است که رها شدیم.

خانم پریسای عزیز شما تابه‌حال درکنگره چه جایگاه‌های خدمتی را تجربه نمودید و در حال حاضر در چه جایگاه خدمتی در حال خدمت هستید؟

خدا را شکر می‌کنم.بنده تابه‌حال درکنگره 60 جایگاه خدمتی دبیری ، نگهبانی و جایگاه مرزبانی را خدمت کردم. الآن هم در حال حاضر در نشریات در حال خدمت و در حال آموزش گرفتن هستم.واقعاً نشریات یک جایگاهی است که سرچشمه آن سی‌دی‌هایی است که می‌آیند و این سی‌دی‌هایی مثل زنجیره به همدیگر وصل هستند. سخنان جناب مهندس در این سی‌دی‌ها هست که باید حتماً باشد و لازمه یک آموزش درکنگره 60 هستند.

حس و نوع آموزشی که در این جایگاه خدمتی ، برایتان دارد بفرمائید؟

حس خیلی قشنگی است. خدمت در نشریات کار سختی نیست. انسان همیشه آن حس خوشحالی و آرامش را دارد چون کار بی‌دغدغه‌ای است و اصلاً کار سختی نیست.

آیا خدمت درکنگره 60 تغییری یا خللی در زندگی شما داشته چگونه؟

من در درجه اول حس خیلی خوبی دارم چون من اگر در حال خدمت هستم اول به خاطر حس و حال خودم است که آموزش می‌گیرم و خدمت می‌کنم. اصلاً خدمت در نشریات برایم خستگی ندارد.من اگر یک روز خدمتی درکنگره و در نشریات کنگره حضور نداشته باشم احساس می‌کنم که یک ماه است که به کنگره نیامدم و از اینکه تازه وار دین که وارد می‌شوند و یا روز رهایی عزیزان، گل نمادین رهایی را می‌گیرند خیلی حس قشنگی دارم. من از همه بچه‌ها انرژی می‌گیرم.دیگران کاشتند و ما خوردیم ما هم باید بکاریم تا دیگران بخورند. این‌طور نیست که من خدمت نداشته باشم، منتظر خدمت کردن دیگران باشم و بگویم من دیگر رهایی گرفتم و خدمت برایم معنا ندارد.نه اصلاً این‌طور نیست.چون هر چه به سمت جلو حرکت می‌کنم می‌بینم من اصلاً در جایگاهی نیستم که بگویم من خیلی بالا هستم که بفهمم که چه هست و چه نیست.

اصلاً خدمت کردن درکنگره برایم نه‌تنها مشکلی به وجود نیاورد بلکه حتی در دوره خدمت در جایگاه مرزبانی با وارد شدنم به کنگره و لحظه‌ای که کلید درب شعبه را می‌انداختم و درب را بازکنم با باز شدن درب شعبه انگار مشکلات من هم‌پشت همان درب باقی می‌ماند و چقدر برای رشد زندگی من مفید بود چون من خیلی چیزها دارم که همه از کنگره است.کنگره به من قوانین زندگی کردن را آموخت و همچنین از راهنمای خوب خودم تشکر می‌کنم هم خانم سمانه و هم خانم محبوبه عزیز.

خدمت در نشریات چه بخش‌های دارد؟

تهیه مدارک کارت عضویت برای عزیزانی که تازه‌وارد کنگره می‌شوند و پیگیری تمدید آن.ماهانه فرم نشریات را به دبیران لژیون کمک راهنماها داده می‌شود تا آخر هرماه فرصت دارند سی‌دی‌های سفارشی خود را در آن ثبت و به نشریات تحویل دهند حساب‌های خود را تسویه نمایند. چه‌بسا خیلی از راهنمایان کنگره در همان جلسه اول و یا دوم حساب خود را بلافاصله تسویه می‌نمایند.

سی‌دی‌ها ، جزوات ، کتاب‌ها که شامل کتاب 60 درجه ، 14 مقاله ، ادموند و هلیا ، جزوات جهان‌بینی یک و دو و الآن صورت‌مسئله اعتیاد و پروتکل نیز آمدند ، شال‌ها که شال کمک راهنمایی ، شال نگهبانی ، شربت D.SAP نیز هست که شفابخش و افزایش‌دهنده نیرو هست.

چطور شد که خدمت در این جایگاه را بر عهده گرفتید؟ مشوق شما در این راه چه کسی بود؟

مشوق من مسافرم بود چون زمانی که دوره مرزبانی من تمام به علت اینکه اگر بخواهم درکنگره حضور نداشته باشم به خاطر همین گفتند هم من و هم شما خدمت در نشریات را به عهده بگیریم که هر دو بتوانیم آموزش بگیریم.

درآمدها در قسمت نشریات در چه راهی هزینه می‌شود و یا اینکه به‌حساب شخص خاصی واریز می‌شود؟ توضیح بفرمائید؟

تمام هزینه‌های نشریات به‌حساب جناب مهندس واریز می‌شود.یک مقدار پول‌هایی که در نشریات به‌صورت نقدی است روزهای سه‌شنبه به‌حساب جناب مهندس واریز می‌شود و یک‌بخشی از پول‌ها نیز توسط دستگاه کارت‌خوان مستقیم به‌حساب جناب مهندس واریز می‌گردد و قبض‌ها نیز به جناب آقای قدیری تحویل داده می‌شوند.

کلام آخر؟

از کسی که ما را به کنگره معرفی نمود تشکر می‌کنم. از همه‌کسانی که از روز اول تابه‌حال درکنگره به هر نوعی به ما خدمت نمودند تشکر می‌کنم. من هرچه دارم و ندارم همه از برکت کنگره 60 است. من هنوز به آن آموزش لازم نرسیدم و انشا الله که بتوانم همچنان به کنگره وصل باشم و بیایم و آموزش بگیرم تا بتوانم همانطوریکه دیگران کاشتند و ما خوردیم ما نیز بکاریم تا دیگران بخورند.همین‌که کمک راهنمایان محترم می‌آیند و خدمت می‌کنند من هم روزی شال کمک راهنمایی را دریافت کنم و بتوانم مثل کمک راهنمایان محترم فن بیان داشته باشم تا بتوانم آموزش‌هایی را که گرفتنم انتقال بدهم.

 

ممنونم از شما خانم پریسای عزیز.

من هم از شما ممنونم و آرزوی سلامتی برای شما را از خداوند دارم.

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .