English Version
English

فرمانبردار خوب؛اولین سال رهایی از نیکوتین مسافر علی قندیان تبریز

فرمانبردار خوب؛اولین سال رهایی از نیکوتین مسافر علی قندیان تبریز
روز یکشنبه مورخ97/02/09 اولین سال رهایی از بند نیکوتین مسافر علی  به استادی کمک راهنمای محترم مسافر امیر و نگهبانی مسافر پویا و دبیری مسافر پرویز در محل نمایندگی با شور وشوق فراوان برگزار گردید.
 
سخنان استاد:
 
سلام دوستان امیر هستم مسافر:
 
 جلسه امروز از دو بخش تشکیل شده است بخش اول دستور جلسه هفتگی: چگونه در کنگره ۶۰ قدردانی میکنیم بخش دوم اولین سال رهایی از نیکوتین مسافر علی هستش.
یکی از مولفه هایی که در بالا بردن ظرفیت افراد نقش مهمی دارد معقوله شکرگزاری و قدردانی میباشد که اگر به درستی(زبانی قلبی و عملی) قدر داشته هایمان را بدانیم و در موردشان شکرگزاری لازم را به جا بیاوریم روز به روز شاهد رشد و پیشرفتمان خواهیم بود‌.
 
به نظر من قبل از هر چیز باید کمی تفکر کنیم که ما بابت چه چیزی و از چه کسانی می خواهیم قدر دانی کنیم. به راستی اگر کمی تفکر کنیم خواهیم دید که چه تغییراتی چشمگیری در زندگیمان رخ داده است. هرشخصی با اجرای کامل قوانین و حرمت های کنگره۶۰ و دریافت آموزش های لازم و عمل کردن به آنها میتواند هم به خودش خدمت کند و هم قدر دان زحمات خدمت گذاران و در کل سیستم کنگره ۶۰ باشد.  کنگره۶۰ به واسطه آموزش هایش مسیر خروج از جهنم اعتیاد را برایمان روشن کرد و ما میتوانیم با راهکارهای راهنمایان کنگره ۶۰ از این گذر گاه سخت به سلامت عبور کنیم وبه آغوش پر مهر خانواده و عزیزانمان برگردیم.
 
 
اما علی عزیز:
 
علی با تخریب تریاک وارد کنگره شد در اوایل سفر مصرف سیگار اذیتش میکرد و بعد از مدتی سیگارش رو قطع کرد و به سفرش ادامه داد ، فرمان بردار خوبی بود آموزش های کنگره رو یاد گرفت ، اجرا کرد و تونست با حال خوب به رهایی برسه ، درمان شد و رفت دنبال زندگیش
 
بعد از مدتی علی به این آگاهی رسید که برای درمان اعتیاد دو سفر الزامیست و برگشت و سفر دومش رو ادامه داد بعد از مدتی وارد لژیون ویلیام شد و سفر سیگارش رو شروع کرد و بعد از ده ماه سفر منظم تونست نشان ویلیام وایت رو از دستان پر مهر آقای مهندس دریافت کنه.  
 
به علی عزیز تبریک میگم و امیدوارم علی رو به زودی در حال خدمت در جایگاه کمک راهنمایی ببینیم.

 

سخنان مسافر علی:
من از راهنمای عزیزم و همه شما عزیزان که اینجا هستید سپاسگزارم. یک تشکر ویژه هم از مرزبانان محترم دارم که این جشن را برای بنده فراهم کردند. من در طول سفر اولم بعد از مصرف وعده شربتم، وقتی سیگار می کشیدم حالم بد میشد و خمار می شدم، مثل اینکه سیگار آنتی ایکس بود و این ایجاد مشکل برایم حتی در سر کار می کرد. اینها باعث شد من به صورت سقوط آزاد ترک کنم. سفر اول موادم را طی کردم و به رهایی مواد رسیدم، اما وسوسه سیگار داشتم. تا اینکه راهنمایم گفت: برای درمان کامل بایستی در لژیون ویلیام وایت بنشینی و من هم چشم گفتم و نشستم. به لطف روش DST و راهنمایم به درمان رسیدم و برعکس سقوط آزاد خبری از وسوسه نبود. در آخر باز از کنگره سپاسگزارم و امیدوارم خداوند لیاقت خدمتگزاری به بنده را بدهد.
 
 
 
 
نگارنده: مسافر طیب
 
 
 
 
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .