English Version
English

مهربانی و آرامشی از جنس ایمان و یقین

مهربانی و آرامشی از جنس ایمان و یقین

جلسه پنجم از دوره دوازدهم کارگاه‌های مجازی نمایندگی پرستار به استادی راهنما همسفر فرزانه با دستور جلسه «هفته راهنما» در روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه، سال ۱۴۰۳ آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:
به نام خدایی که دوست داشتن را آفرید
نه تنها شب‌هایم تاریک بود بلکه لحظه لحظه روزهایم هم تاریک بود و منتظر کور سوی نوری بودم، منتظر دستان گرم خدا تا دستان سرد و یخ زده‌ام را گرم کند، منتظر آغوشی که پناهم دهد، منتظر بودم و بودم تا راه برایم باز شد و به آن مکان مقدس و منزه آمدم و شما را دیدم و از میان آن جمعیت، نگاهت مرا معطوف خودش کرد و قلبم آرام گرفت گویی کسی می‌گفت این همانی است که می‌تواند تو را آرام کند، آب حیات را جرعه جرعه در پیمانه زندگی‌ام ریختی تا خزان زندگی‌ام را به بهار تبدیل کنی.
سخنانت آن‌چنان دلنشین بود که تمام ناخوشی‌هایم کم رنگ شدند؛ حتی نگاهت با من حرف می‌زد.
آمدی و دنیای تازه‌ای را به من هدیه کردی، مرا تیمار کردی و غبار غم و غصه را از روح و روانم پاک کردی.
ای نمایانگر راه بهشت، ای نجات دهنده‌ام از جهنم، ای نمایانگر راه رسیدن به آرامش مرا از جهنمی که سال‌ها وجودم را تسخیر کرده بود نجات دادی، عاشقانه تا بیکران‌ها دوستت دارم و ستایشت می‌کنم.
چگونه از شما بنویسم و چه بنویسم شما که واژه‌ها را آسمانی می‌کنید و مهربانی و آرامشت از جنس ایمان و یقین است و قلمم در برابرت ناتوان است.
چه بنویسم از این‌که چراغ شدی تا از نورت، نورانی شوم، از گرمایت گرم شوم از آرامشت آرام و از صبوریت صبور و از امیدواریت امیدوار می‌شوم.
چه بنویسم و چه بگویم که کلماتی برای قدردانی و سپاسگزاری شما نمی‌یابم.
ای روشنایی بخش بند بند وجودم می‌ستایمت.
هیچ مادر، پدر و معلمی چون تو ندیدم، راهنمای عزیزتر از جانم بابت لحظه لحظه‌هایی که در کنارم بودی و هستی و از عمق وجودت در کنارم بودی تا آرام شوم، عاشقانه دستان پرمهرت رو بوسه می‌زنم و برایت از خداوند بهترین‌ها را در تمام دنیاها خواستارم‌ و هر لحظه دعاگویت هستم.
از بنیان‌گذار کنگره ۶۰ آقای مهندس و اولین راهنمای کنگره تا بیکران‌ها سپاسگزارم و دستان پرمهرشان رو می‌بوسم که زندگی من و زندگی‌هایی را احیاء نمودید و چراغ راه برای راهنمایم، من و دیگر افراد شدند تا بهشت را ببینیم و زندگی را لمس کنیم و با آرامش در کنار خانواده به زندگی خود ادامه دهیم تا بیکران‌ها دعاگویتان هستم.
خدایا بابت وجود بهترین انسان‌ها در زندگی‌ام سپاسگزارم.

نویسنده و تایپ: راهنما همسفر فرزانه لژیون یکم
ویراستاری، ارسال و عکاس خبری: همسفر لیلا لژیون راهنما همسفر فاطمه لژیون سوم
همسفران نمایندگی پرستار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .