English Version
English

باید از همین ابتدا به تمام حرف های راهنما گوش بدهم

باید از همین ابتدا به تمام حرف های راهنما گوش بدهم

به نام قدرت مطلق الله
دهمین جلسه از دور سی وهشتم سری کارگاه های آموزشی کنگره 60 نمایندگی ایمان، به استادی مسافر روح الله نگهبانی مسافر حسین و دبیری مسافر سعید با دستور جلسه "وادی دوم و تاثیر آن روی من " در روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 راس ساعت 17 آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان روح الله هستم یک مسافر، من اگر بخواهم درباره دستور جلسه صحبت کنم و حس و حال خودم را از این دستور جلسه بگوییم. این دستور جلسه خیلی به من کمک کرد تا آن نادانی، که بیرون از کنگره وجود دارد را ببینم. قبل از ورود به کنگره خیلی حال من بد بود و از همه ناراضی و ناراحت بودم حتی از خودم، خانواده ام و حتی خدا.
در ابتدا من به عنوان همسفر وارد کنگره شدم و از کلاس ها و دانش کنگره خیلی خوشم آمد و ماندگار شدم. من قبل از ورود به کنگره درمان دیگری را امتحان کرده بودم و با حال خیلی بد وارد کنگره شدم .
وقتی وارد کنگره شدم و سه جلسه تازه واردین را گذراندم متوجه شدم ، به مکان خوبی آمده ام و با خودم گفتم باید از همین ابتدا به تمام حرف های راهنما گوش بدهم ؛ اگر به دنبال آرامش و حال خوب می گردم ، و به دنبال دانایی هستم.
جناب مهندس فرمودند؛ باید آموزش ها ی کنگره را تکرار کنی تا پیشرفت کنی و حالت خوب شود . من خودم از وقتی این آموزش ها را انجام دادم و تکرار کردم کم کم حالم خوب میشد و کم کم به آن آرامش رسیدم و این اتفاق کم کم شکل میگیرد و آن نور بزرگ می شود. الآن هم به آینده امیدوار هستم و امید دارم .

 

 

 

 

 

گردآوری مسافر : محمد جواد

تنظیم و ارسال : مسافر مهدی

 

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .