English Version
English

چشم‌ها را باید شست و جور دیگر باید دید

چشم‌ها را باید شست و جور دیگر باید دید

هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی‌نهد، هیچ‌کدام از ما به هیچ نیستیم؛ حتی اگر خودمان به هیچ فکر کنیم. تیتر وادی دوم می‌گوید؛ باید درون خودمان را تبدیل به یک شهر آباد کنیم که در آن‌ همه هستی راه خود را به‌سوی نیروی مافوق برمی‌دارد. در این شهر آباد نبایستی غیبت‌ کنیم و دائماً عیب‌های دیگران را بگیریم. غیبت کردن مانند این است که گوشت مردار برادر خود را می‌خوریم؛ یعنی تا این حد غیبت کردن منزجرکننده است.

در این سی‌دی آموختم که برای هر کاری باید تفکر کنم تا به نتیجه برسم. آقای مهندس فرمودند: روزی حضرت مسیح با یارانش از مکانی عبور می‌کردند که یک سگ‌مرده را می‌بینند، همراهان می‌گویند: این سگ چه‌قدر بوی بدی می‌دهد؛ ولی حضرت مسیح گفتند: چه‌قدر دندان‌هایش سفید است ایشان زیبا دیدن را به من می‌آموزند و این بسیار قابل تعمق است. می‌توان همیشه بدی‌ها را در انسان‌ها پیدا کرد؛ اما این یعنی از یک تابلوی سفید نقاشی بزرگ، من فقط یک نقطه سیاه را می‌بینم؛ یعنی کوته‌نگری، اما با آموزش‌های کنگره یاد می‌گیرم که چشم‌ها را باید شست و جور دیگر باید دید.

گاهی اوقات فکر خودم نیستم و دائماً فکر می‌کنم که خیلی بدبخت هستم، خیلی بی‌ارزش هستم یا برای چه به این دنیا آمده‌ام؟ چرا من این شکلی هستم؟ چرا زندگی من این‌گونه است؟ دائماً خودم را بی‌ارزش می‌بینم؛ ولی خداوند می‌گوید: هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به این دنیا نگذاشته است؛ نه‌تنها انسان بلکه همه مخلوقات الهی هدفی برای آفرینش دارند. جالب است که من هر چیزی را در ذهن خودم تصور کنم و دائماً به آن انرژی دهم، آن تصویر ذهنی به واقعیت تبدیل می‌شود. ما خیلی ارزشمند هستیم به شرطی که به توانایی خودمان پی ببریم.

همه هستی در درون ماست، باید روشنایی یا تاریکی را خودمان انتخاب کنیم که کدام راه درست است؛ ولی اگر تاریکی را تجربه کردیم و بعد با تلاش و آگاهی به روشنایی رسیدیم خیلی برایمان لذت‌بخش‌تر است. ما به دلایلی خودمان را سال‌ها گم‌کرده بودیم؛ ولی الآن برای پیدا کردن خودمان راه بسیار مهمی را در پیش‌رو داریم و باید با تفکر، تلاش، آموزش و آگاهی آن راه را به‌خوبی به پایان برسانیم. مولای متقیان می‌فرمایند: هرکس کلمه‌ای به من یاد بدهد من بنده او هستم، من هم از راهنمای خوبم تشکر می‌کنم که باراهنمایی‌های خوبشان به من آرامش و امید می‌دهند، برای وجود آقای مهندس و کنگره 60 خداوند را بسیار سپاس‌گزار هستم.

منبع: سی‌دی وادی دوم
نویسنده: همسفر رقیه لژیون راهنما همسفر فوزیه (لژیون نهم)
ویرایش: راهنما همسفر فوزیه (لژیون نهم)
ویراستاری و ارسال: راهنما همسفر فهیمه (لژیون ششم)
همسفران نمایندگی شهرری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .