English Version
English

کنگره برای ما فرصتی است که بتوانیم خودمان را اصلاح کنیم.

کنگره برای ما فرصتی است که بتوانیم خودمان را اصلاح کنیم.

جلسه ی سیزدهم از دوره ی هفتم از سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی ویژه مسافران نمایندگی حافظ با استادی راهنمای محترم مسافر محمدرضا ،نگهبانی مسافر حسین رضا و دبیری مسافر احمد با دستور جلسه "وادی دوم و تاثیر آن روی من" در روز دوشنبه تاریخ ۳ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود .

خلاصه سخنان استاد:

خداوند را شاکر هستم که در این جایگاه حضور دارم، از گروه مرزبانی و ایجنت محترم بابت فرصتی که در اختیار بنده قرار دادند کمال تشکر و قدردانی را دارم.
در وادی دوم به ما می‌گوید که هیچ کدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خودمان به هیچ فکر کنیم، وادی‌ها برای ما خیلی ارزشمند هستند و زنجیروار به همدیگر وصل هستند، انسان اگر بدون تفکر عمل کند همه آن چیزی را که به دست آورده است را به آسانی از دست خواهد داد.

اگر انسان با تفکر زندگی کند متوجه خواهد شد که زندگی بدون دلیل و هدف نیست ،همه ی ما رسالت و ماموریت خودمان را دنبال می‌کنیم ،چه این عمل آگاهانه باشد چه غیر آگاهانه ؛ به عنوان مثال یک درخت برای خود رسالتی را دنبال می‌کند چه برسد به انسان .
تفاوت انسان با سایر موجودات اختیار می‌باشد و همین اختیار باعث شده است گاهی اوقات انسان رسالت خود را فراموش کند و با انتخاب‌های غلط خودش را به تباهی بکشاند،شاید تنها موجودی که می‌تواند به دیگران آسیب وارد کند انسان است.

یک تفکر و یک نوع نگاهی همیشه در مورد مصرف مواد مخدر وجود داشته و هنوز هم وجود دارد و آن این است که وقتی پایان زندگی مرگ و نیستی است و هیچ هدفی در پس زندگی وجود ندارد چه نیازی هست که من سالم و سلامت زندگی کنم؛ همین موضوع باعث شده است که بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال درمان اعتیاد خود نباشند و ریشه این نوع تفکر به نظر بنده از ناامیدی می‌باشد.
تفکر درست این است که ما در مسیر درست حرکت کنیم و این اتفاق یک مرتبه رخ نخواهد داد مگر با تلاش و کوشش در مسیر آموزش و یادگیری .

در وادی دوم به ما می‌گوید بایستی هدف خودمان را در زندگی پیدا کنیم و امیدوار باشیم ، به نظر من شاید خدمتگزار بودن در این هستی رسالت همه ی ما انسان‌ها باشد ،چرا که خدمت بزرگترین عبادت برای انسان‌هاست.

دریافت نشان ۲ ماه رهایی مسافر مهدی راهنمای محترم  مسافر آقا حمید رضا.

تهیه و تنظیم: مرزبان خبری مسافر محمد.
تایپ و ویرایش: مسافر رضا لژیون چهارم.
بارگزاری: مسافر مهدی لژیون ششم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .