English Version
English

الماس درونی افراد

الماس درونی افراد

همسفر سوگند:
وادی دوم به ما‌ می‌گوید هیچ مخلوقی در این جهان و هستی جهت بیهودگی خلق نشده است، همه و همه، از ریز و درشت و از اول تا آخر دارای عملکرد خاص خودشان هستند که هیچ چیزی نمی‌تواند جای آن نقش و عملکرد را پر کند؛ هیچ‌کدام از ما هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم. همه ما دارای خصوصیات و توانایی‌های خاص خودمان هستیم که نظیر آن‌ وجود ندارد، هر یک از ما نقطه‌ای منحصربه فرد از قدرت‌ها و توانایی‌هایی هستیم که خداوند به ما داده است. و اما تأثیر آن روی من، فرد مصرف کننده بر اثر خارج شدن از مسیر مستقیم و تخریب‌های اعتیاد، ممکن است احساس پوچی و ناامیدی پیدا کند. یکی از نتایج حرکت در مسیر ضد ارزش‌ها، احساس پوچی یا گناه‌کار بودن است، باید دانست این احساس قابل تغییر‌ است و اگر بخواهیم می‌توانیم آن را عوض کنیم، البته اگر بخواهیم. ما می‌توانیم همه چیز را تغییر دهیم و از پایین‌ترین نقطه به بالا‌ترین جایگاه برسیم.

همسفر فاطمه:
وادی دوم مرا از عمق تاریکی‌ها بیرون کشید و یادآور من شد که بی دلیل خلق نشده‌ام. من فکر می‌کنم الماس ناب مخصوصی در درون قلب هر انسان نهفته‌ است که این الماس تنها و تنها مختص او است، از آن الماس و از آن انسان تنها یکی در دنیا وجود دارد و این قسمت زیبا و هیجان انگیز ماجرا است. در واقع زندگی همیشه پر معنا و پر مفهوم است، زندگی همیشه برایم اتفاقاتی را رقم می‌زد که منتظرشان نبودم و این ویژگی‌ همیشه مرا غافلگیر می‌کند. اگر زندگی دارای معنایی باشد و رنج هم بخش غیر قابل ریشه کن شدن آن باشد، پس باید رنج‌ها و مشکلات هم معنایی داشته باشند و چه معنایی زیبا‌تر از پیدا کردن رسالت فردی و پیدا کردن آن‌چه خالق توانا مرا برای آن آفریده؟
من ایمان دارم که هر انسانی الماسی دارد که تنها مخصوص او است، اگر کسی این الماس را احساس نمی‌کند دلیل بر عدم وجود آن نیست بلکه هنوز آن را پیدا نکرده؛ با تمام این‌ها یقین دارم که همه ما برای عاشقی آفریده شده‌ایم، چه قدرتی زیباتر از قدرت عشق ورزیدن؟ چه عظمت و چه شکوهی بزرگ‌تر از نیروی عشق؟ خالق توانمند چنان از عشق خود درون‌مان دمیده است که گمان می‌کنم اگر عشق نورزیم بیمار و تنها و گوشه‌گیر می‌شو‌یم و این برای روح بزرگ انسان است که همواره خدا جو و خواستار خوبی‌ها بوده رنج سختی است.

نگارش و تایپ: همسفر سوگند (از لژیون دهم) همسفر فاطمه (از لژیون دوم)
ویرایش و ارسال: همسفر فاطمه (خدمتگزار سایت)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .