English Version
English

پایان شب سیه سپید است

پایان شب سیه سپید است
مشارکت همسفر عزت:
برداشت از سی دی وادی دوم
در وادی دوم گفته شده که هیچ موجودی جهت بیهودگی قدم به حیات نگذاشته حتی اگر به هیچ فکر کند، فقط انسان نیست که به این حیات پا گذاشته بلکه موجودات دیگری را نیز خداوند خلق کرده و در این جهان هستی وجود دارند و هیچ کدام بیهوده و بی هدف به این جهان نیامده‌اند بعضی از انسان‌ها فکر می‌کنند که ما هیچ نیستیم و هیچ ارزشی نداریم این طور نیست این طرز فکر غلط و اشتباه است. انسان‌ها موجودات هوشمند و باارزشی هستند که خداوند با اختیارات کامل آنان را خلق کرده ما نباید خودمان را بی‌ارزش حساب کنیم.
همان طور که در وادی دوم گفته شده باید به جنگ نرم خودمان ادامه بدهیم تا از این مشکلات و آزمایش‌ها سربلند و پیروز بیرون بیائیم، مشکلاتی مثل مریضی، چاقی، افسردگی و غیره هستند و هر انسانی ممکن است از این قبیل مشکلات را داشته باشد و وقتی که حل بشود برای انسان مثل یک جهان با ارزش می‌شود و اندیشه ما تبدیل به یک شهر آباد می‌شود با این عمل، یک آدم متعادل می‌شویم و به طرف نیروهای مثبت و انرژی‌های مثبت بیشتری قدم برمی‌داریم؛ پس با تفکر و اندیشه درست و با تلاش و کوشش می‌توانیم قدم‌های بهتری برداریم و آن موقع می‌شود گفت که دیگر آن بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم.
 
مشارکت همسفر فرحناز:
در وادی دوم گفته شده هیچ مخلوقی جهت بیهودگی پا به حیات نگذاشته؛ حتی اگر خود به هیچ فکر کند. یعنی هیچ انسانی الکی و تصادفی پا به این دنیا نگذاشته است؛ زیرا هیچ کدام از ما به هیچ نیستیم و به دلایلی به این جهان آمده‌ایم تا هدف و جهت‌های گم کرده‌ خود را پیدا کنیم و دوباره در راه صراط مستقیم قدم برداریم؛ باید حواسمان به جهت‌های حرکت باشد که به سمت روشنایی و اهداف مثبت یا به سمت تاریکی و اهداف منفی‌ است.
حال می‌خواهیم؛ بدانیم که جهت گم کردن یعنی چه؟
یعنی این‌که چیزهایی که اهمیت و ارزشی ندارد برای ما با ارزش شده و یک‌سری چیزها که ارزشمند بوده برای ما بی‌ارزش می‌شوند، مثلا از این‌که دزد نیستیم ناراحتیم و می‌گویم نگاه کن فلانی چقدر زرنگ شده و چقدر پول اضافه و حق حساب می‌گیرد؟ ما که دزدی نمی‌کنیم پس آدم بی عرضه‌ای هستیم. این افکار غلط است و ذهن ما را مشغول می‌کند.
ما در این وادی یاد گرفتیم که نور سمبل انسانیت، روشنایی و افکار مثبت است و وقتی جایی نوری دیدیم یعنی این‌که نقطه مثبتی در آن وجود دارد و ما باید از آن نقطه حداکثر استفاده را بکنیم و باید بدانیم که تصادفی پا به حیات نگذاشته‌ایم فلسفه ما و خلقت آن‌قدر عظیم است که ماحتی به ذره‌ای از شناخت آن پی نبرده‌ایم حتی یک ذره از این پروسه عظیم را نشناخته‌ایم و باید این امید را داشته باشیم و بدانیم که پایان شب سیه سپید است و بعد از تاریکی شب، خورشید عالم تاب طلوع خواهد کرد.
 
نویسنده و تایپ: همسفران مهناز و عزت لژیون راهنما همسفر مرضیه لژیون دهم 
ویراستاری: همسفر مریم لژیون راهنما همسفر زهرا لژیون نهم 
ارسال: همسفر لیلا لژیون راهنما همسفر فاطمه لژیون سوم 
همسفران نمایندگی پرستار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .