English Version
English

نیاز به آگاهی برای شناخت خود

نیاز به آگاهی برای شناخت خود

جلسه ششم از دوره هشتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60 نمایندگی حافظ با استادی راهنمای محترم مسافر جعفر، نگهبانی مسافر حمیدرضا و دبیری مسافر رضا با دستور جلسه «وادی دوم و تاثیر آن روی من» و در ادامه تولد اولین سال رهایی مسافر احمد، شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد. 

خلاصه سخنان استاد:

خداوند را شاکر هستم و خیلی خوشحالم که در این جایگاه در حضور شما عزیزان هستم. در ابتدا پیشاپیش هفته راهنما را به همه اعضا تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. به نظر بنده کنگره سرزمینی است که بهترین اتفاقات در آن رخ می‌دهد شرط اینکه انسان بتواند خوب بازی کردن را یاد بگیرد فراگیری قوانین بازی است. در سی‌دی صلح جناب مهندس فرمودند که کلام خداوند باعث آشکار شدن خیلی از مسائل خواهد شد، قطعاً آموزش‌های کنگره هم به این شکل هستند، زمانی که صحبت از وادی دوم می‌شود این خود یک راه و یا یک نشانه است و ما می‌توانیم به بهترین نحو از آن استفاده کنیم، انسان اگر دچار از دست دادن هر چیزی بشود چه بخواهد و چه نخواهد وارد سرزمین ناامیدی خواهد شد، من قبل از کنگره وجود انسان‌ها را در کنار خودم احساس نمی‌کردم، من حتی وجود خانواده خودم را در کنارم حس نمی‌کردم، همه ما شاهد این هستیم که افراد به کنگره می‌آیند و درمان می‌شوند و چشم‌هایشان به روی خیلی از مسائل باز می‌شود و این همان کلام خداوند است.

ما نمی‌خواهیم تفکرات غلط و اشتباهی را که در گذشته داشته‌ایم تکرار نماییم، بایستی با آموزش و تلاش از فرصت‌های پیش‌رو استفاده کنیم و آن احساس ناامیدی و از دست دادن‌ها را از خودمان دور کنیم. برای اینکه انسان به شناخت واقعی خود برسد نیاز به آگاهی و فراگیری خیلی از مطالب دارد، انسان برای رسیدن به ثبات و آرامش درونی و برای اینکه بتواند توانایی‌های خود را به دست بیاورد بایستی از این مسیر و یا از این وادی‌ها عبور کند، بایستی با تفکر از ناامیدی عبور کرد، برای حرکت کردن هیچ‌گاه دیر نیست، مهم تلاش کردن است و اینکه سعی کنیم در گذشته خودمان نمانیم. ما هیچ‌گاه نباید از حرکت بایستیم، برای امیدوار بودن بایستی صفات نیک درونمان را بیدار کنیم، اگر تلاش و حرکت ادامه‌دار باشد ناامیدی معنای خود را از دست خواهد داد، ما برای اینکه به ایمان برسیم نیاز به جمع شدن و در کنار هم قرار گرفتن داریم.
    
اما در مورد قسمت دوم دستور جلسه که تولد اولین سال رهایی احمد عزیز است، من این روز عزیز را به خودشان و خانواده محترمشان که امروز در اینجا حضور دارند تبریک عرض می‌کنم، همه‌ی ما در کنگره شاهد این هستیم کسی که رها می‌شود خانواده‌ی او هم طعم شیرین رهایی را خواهند چشید و این معجزه کنگره است، اگر یک رهجو به دنبال رشد و تعالی باشد هیچ خستگی برای راهنمای خودش ندارد، احمد یک سفر خوب و باکیفیت را به اتمام رساند و بدون غیبت کردن، خیلی منظم و دقیق این مسیر را طی کرد، پروسه‌ی درمان سیگار خود را نیز با موفقیت سپری کرد. احمد توانست در سفر اول، خودش را بازپس بگیرد، امروز هم به‌عنوان خدمت‌گزار در کنگره حضور دارد و در حال آموزش گرفتن است، برای احمد عزیز بهترین‌ها را آرزومندم و امیدوارم در ادامه هم یک خدمتگزار بماند، کسی که در کنگره باشد و درست حرکت کند و بخشیدن را یاد گرفته باشد رهجوی همیشگی کنگره خواهد ماند.

اعلام سفر مسافر احمد:
سلام دوستان احمد هستم یک مسافر. آخرین آنتی‌ایکس مصرفی اوپیوم مدت ده ماه و ۱۴ روز سفر کردم با متد DST داروی OT با راهنمایی آقای جعفر ترک زبان، در حال حاظر ۱ سال و بیست و چهار روز است که با دستان پر مهر جناب مهندس از دام اعتیاد آزاد و رها هستم.

آرزوی مسافر احمد:
امیدوارم روزی فرا برسد که هیچ خانواده‌ای تاریکی و تلخی اعتیاد را تجربه نکند.

خلاصه سخنان مسافر احمد:

خداوند را شکر می‌کنم که در این جایگاه قرار بگیرم. بسیار خوشحالم در جمع شما عزیزان قرار دارم، حس و حال خوبی دارم، تشکر خیلی ویژه‌ای دارم از جناب مهندس دژاکام که چنین بستری را برای ما فراهم نمود. از راهنمای خودم ایجنت محترم شعبه آقا جعفر تشکر می‌کنم، این حال خوب را مدیون زحمات ایشان هستم، راهنما مانند پدر برای رهجو است چنان‌که پدر در قبال فرزند دلسوز است راهنما هم بدین گونه است، از گروه مرزبانی بسیار سپاس گذارم و تمام همسفرانی که تولد بنده را تبریک گفتند از همه تشکر می‌کنم. از تک‌تک عزیزان در شعبه انرژی می‌گیرم. دلیلی که عزیزان بعد از سفر اول در کنگره ماندگار می‌شوند و تبدیل به یک خدمتگزار لایق می‌شوند دریافت انرژی از حال خوب دیگران و دریافت آگاهی است، داشتن ایمان و عشق باعث ماندگاری یک شخص در کنگره می‌شود، اگر ما به راهنمای خود به روش درمان ایمان داشته باشیم سفر خوب و به یک رهایی خوب می‌رسیم، و فقط نباید ایمان را به زبان بیاوریم ایمان قلبی داشته باشیم. کسی که به حال خوب نمی‌رسد او در مسیر درمان نیست.

جناب مهندس دژاکام با کشف متد DST کار بسیار بزرگی در دنیا انجام داده است. من هم مانند دیگر مسافران در زمان مصرف تخریب زیادی داشتم، زمانی بود که من اصلاً اعتیاد نداشتم و از شخصی که مصرف‌کننده بود دوری می‌کردم، طوری شد که من هم وارد اعتیاد شدم. خواسته زیادی برای درمان داشتم ولی راهی را نمی‌شناختم و روش‌هایی را امتحان کردم و شکست خوردم، که شخصی به من پیشنهاد مصرف شیشه را داد و من هم به دلیل نداشتن آگاهی قبول کردم‌، و شخصی که در کنگره به درمان می‌رسد از حس و حال خوب و تعادل بهتری نسبت به بقیه برخوردار می‌شود. بسیاری از بیماری‌ها هم بعد از درمان از بین می‌رود. من هم با فرمان‌برداری از راهنمایی خود سفر خوبی را انجام دادم زیرا خواسته رهایی داشتم.

در آخر هم تشکر می‌کنم از همسفر خودم که مانند بال برای من بود، امیدوارم بتوانم در ادامه خدمتگزار خوبی برای کنگره خصوصاً شعبه حافظ باشم، از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید از همه شما نهایت تشکر را دارم.

دریافت لوح تقدیر مسافر حمید و مسافر علیرضا توسط مرزبان محترم مسافر آقا روح‌الله.

رهایی مسافر جاهد از بند اعتیاد و ورود به سفر دوم جهان‌بینی با راهنمای محترم مسافر علیرضا.
رهایی مسافر جعفر از بند اعتیاد و ورود به سفر دوم جهان‌بینی با راهنمای محترم مسافر داوود.

دریافت نشان یک سال رهایی مسافر احمد راهنمای محترم مسافر آقا جعفر.

تهیه و تنظیم مرزبان خبری مسافر محمد.
متن خبر مسافر رضا لژیون چهارم.
عکس و بارگزاری مسافر مهدی لژیون ششم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .