English Version
English

مسیر کنگره بی‌نقص‌ترین و بهترین راه

مسیر کنگره بی‌نقص‌ترین و بهترین راه

جلسه چهاردهم از دوره پنجاه و پنجم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی سمنان با استادی مسافرامیر، نگهبانی مسافر حسن و دبیری مسافر محمد با دستور جلسه «وادی دوم و تاثیر آن روی من» یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد

سلام دوستان امیر هستم یک مسافر، خدا را شاکرم که در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم و آموزش بگیرم در ابتدا از راهنمای بزرگوارم آقا امیر خیلی سپاسگزارم که حال خوش امروزم را مدیون آموزش‌های بی‌نقص ایشان هستم.
از جناب مهندس دژاکام سپاسگزارم که این‌چنین بستری فراهم کردند تا امثال من حال خراب بیاییم و به حال خوب برسیم و به زندگی و جامعه برگردیم. خدا را شاکرم که قبل از کنگره که اصلاً حال خوبی نداشتم با آقا امیر و آقا رامین آشنا شدم و مسیر کنگره را به من نشان دادند و پس از اتمام سفر اول امروز برای نخستین بار در این جایگاه قرار گرفتم و باید اعتراف کنم علیرغم اینکه سفرم را خوب شروع نکرده بودم در ادامه راه با کمک، راهنمای عزیزم مسیر را پیداکرده و با خواسته‌ای که در خودم ایجاد شد به رهایی رسیدم.
در مورد دستور جلسه وادی دوم و تأثیر آن روی من اگر بخواهم بگویم اینکه قبل از ورود به کنگره چند بار خواستم خودکشی کنم و ولی بعد از آمدن به کنگره و گوش کردن سی دی و آموزش‌های خوب آن و بالأخص این وادی متوجه شدم که هیچ موجودی جهت بیهودگی به حیات نیامده است.

یکی از ایرادات من در ابتدای سفر اول این بود که نمی‌توانستم شربت OT را به‌عنوان دارو قبول کنم و به دلیل استفاده مکرر انواع آنتی ایکس، قصد داشتم به‌جای مصرف دارو با تیپر کردن آنتی ایکس‌های مصرفی اقدام به قطع مصرف نمایم که بعد از گذشت مدت کوتاهی به این نتیجه رسیدم که مسیر کنگره بی‌نقص‌ترین و بهترین راه برای درمان اعتیاد است ازآن‌پس به دستور راهنمای عزیزم و تلاش و پشتکار خودم در مسیر قرار گرفتم و به درمان رسیدم.
در پایان اگر بخواهم از اهمیت آموزش‌های کنگره ۶۰ نکته‌ای را بگویم، مدتی بود بعد از سفر دوم احساس می‌کردم که همه‌چیز برایم یکنواخت گردیده است که پس از مشورت باراهنمایم متوجه شدم که به خاطر استفاده نکردن از سی دی و منابع کنگره هست ممنونم که با سکوت خودتان به حرفهای من گوش کردید.

نگارش متن مسافر جواد لژیون یازدهم،مسافر علی اصغر لژیون هشتم
عکاس مسافر محمد لژیون دهم
ارسال خبر مسافر جواد لژیون جهاردهم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .