English Version
English

انسان می تواند ظرفیت خود را به مرور زمان بیشتر کند.

انسان می تواند ظرفیت خود را به مرور زمان بیشتر کند.

جلسه هفتم از دوره هشتم سری کارگاه‌های آموزشی کنگره ۶۰ ویژه مسافران نمایندگی حافظ به نگهبانی مسافر علی اصغر واستادی راهنمایی تازه واردین مسافر علی اکبر و دبیری مسافر شهریار با دستور جلسه ظرفیت مسؤلیت (قبله گم کردن ،نق زدن و حاشیه) مورخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

خداوند را شکر میکنم که توفیق حاصل شد تا یکبار دیگر در این جایگاه قرار بگیرم تا خدمت کنم وآموزش بگیرم و تشکر میکنم از راهنمایی لژیون هفتم آقای بختیاری که اجازه دادند در این جایگاه قرار بگیرم و تشکر میکنم از گروه مرزبانی و ایجنت محترم شعبه که خالصانه در حال خدمت هستند.

در مورد دستور جلسه ظرفیت و مسؤلیت صحبت هایم را با مثالی آغاز میکنم شما تصور آن را بکنید که در یک باغ تانکری قرار گرفته با گنجایش ۱۰۰۰ لیتر اما داخل آن نمی‌شود بیشتر از آن آب پر نمود،واین مثال در مورد انسان هم صدق می‌کند که شخصی که ظرفیت یک کار بزرگ را ندارد بخواهیم کار بزرگی به آن محول کنیم،هر شخصی به واسطه شغل خود به واسطه‌ی زندگی خود دارای مسؤلیتی است.

اگر به شخصی بیشتر از ظرفیت آن به او مسؤلیت بدهند دچار تخریب در او می‌شود،در کنگره هم به همین گونه است یک شخص تازه وارد را هیچ وقت به او مسؤلیت دبیری یا مسؤلیت دیگری نمی‌دهند.
انسان بر خلاف موجودات دیگر قادر است ظرفیت خود را ارتقأ دهد،و آن ظرف وجودی خود را بزرگ کند تا مسؤلیت‌های بیشتری در اختیار بگیرد،انسان در کنگره یا گرفتن آموزش‌ها می‌تواند ظرفیت خودرا ارتقاء بدهد.

ظرفیت رابطه‌ی مستقیمی با دانایی دارد یعنی انسان هرچه قدر داناتر باشد دارای ظرفیت بیشتری است،
دانایی هم با آموزش گرفتن در انسان ایجاد می‌شود،
در جلسه‌ی که امروز در لژیون سردار برگزار شد در مورد مسؤلیت صحبت شد،بزرگترین مسؤلیت ما در کنگره عهد و پیمانی است که بسته‌ایم،یک راهنما در جایگاه خدمتی که قرار دارد عهد و پیمان بسته که آن مسؤلیت را به خوبی و به نحو احسن انجام بدهد،من هم به عنوان عضو لژیون سردار باید آن تعهدی که دارم را انجام دهم.

امیدوارم سفر اولی‌های عزیز در این مسیری که قرارگرفته‌اند
با گرفتن آموزش‌ها به رهایی برسند وسفر دومی ها تبدیل به یک خدمتگذار خوب شوند،و ظرفیت خدمت کردن را داشته باشند.
در مورد قبله گم کردن صحبت‌های بسیاری می‌شود انجام داد مسلمانان جهان قبله‌ی که دارند و به سمت آن نماز می‌خوانند.
در کنگره قبله‌ی مسافر رهایی از اعتیاد است،هرکس به میزان دانایی خود می‌تواند قبله خود را مشخص نماید ودر راستای آن حرکت نماید،در آخر هم تشکر میکنم از راهنمایی لژیون هفتم آقای بختیاری و همه‌ی خدمتگذاران نمایندگی حافظ.از این که به صحبت‌های بنده توجه کردید از شما نهایت تشکر را دارم.

تهیه و تنظیم مرزبان خبری مسافر محمد.
ویرایش و متن خبر مسافر ایرج لژیون یکم و مسافر  محمد صادق لژیون دوم.
عکس و بارگزاری مسافر مهدی لژیون ششم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .