English Version
English

خلاصه سی‌دی شناور

خلاصه سی‌دی شناور

هدف اصلی کنگره احیای انسان است، باید خوشحال باشیم که می‌توانیم جشن بگیریم وگرنه جشن‌ها یک سری تاریخ‌ هستند که در تقویم آمده‌اند و هیچ مفهومی دیگر پشت آن نیست. ‎جوامعی که خوشبخت هستند دنبال بهانه‌ای می‌گردند که شادی کنند و جوامعی که اندوهگین هستند دنبال بهانه‌ای می‌گردند که عزاداری کنند. ‌‎هر کدام به شکلی است، شادی و خوشحالی می‌تواند در جمع اتفاق بیفتد، بدون جمع حتی بیان شادی امکان پذیر نیست. ‎وجود تک تک انسان‌ها برای ما بسیار مهم است؛ بودن در کنار هم یک اتفاق بزرگ است، می‌تواند در جهت منفی باشد و می‌تواند در جهت مثبت باشد.
‎مانند ساختن، مانند کنگره که در جهت احیای انسانی است، تکامل در جمع صورت می‌گیرد. ‎قدرت‌مان در جمع اتفاق می‌افتد به شرطی که قوانین کنگره را اجرا کنیم  و از اصول آن پیروی کنیم آن وقت است که به نتیجه دل‌خواه و مطلوب خود می‌رسیم. خیلی وقت‌ها این‌که انسان کجا باشد بسیار مهم است، اگر در جای درستی نباشیم حال‌مان خوب نمی‌شود یعنی در جای خود قرار نداریم؛ باید دقت کنیم که در کجا هستیم. آقای مهندس دژاکام می‌گوید سه اصل مهم است؛ مکان مناسب، زمان مناسب و سخن مناسب. مکان مناسب یعنی در کجا حضور داریم،‌ زمان مناسب چجوری بایستی باشیم، سخن مناسب چه چیزهایی خوب هستند و چه چیزهایی بد هستند.
‎اگر این سه ضلع مثلث را بدانیم، می‌توانیم با مسائل به راحتی برخورد کنیم. اصول در کل ساده است و این ما هستیم که پیچیده می‌کنیم. وقتی پیچیده می‌شود مسائل برایش سخت‌تر می‌شود و وقتی یواش یواش آموزش می‌بیند برایش راحت‌تر می‌شود. از نیروی جمع برخوردار باشیم از امکاناتی که در اختیار ما است استفاده کنیم، قدر چیزهایی را که داریم بدانیم. هر کجا که حس خوب باشد و محبت باشد در آن جا به آرامش می‌رسیم و محبت برای‌مان احیا می‌شود. اگر بتوانیم محبت را احیا کنیم به هدف مورد نظر می‌رسیم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .