English Version
English

پرداخت بها

پرداخت بها

نهمین جلسه از دوره چهارم جلسات آموزشی‌ لژیون سردار نمایندگی ارتش با نگهبانی همسفر فهیمه، دبیری همسفر اعظم و استادی همسفر لیلا با دستور جلسه «دنور» در روز سه‌شنبه مورخ ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
ابتدا خدا را شکر می‌کنم که در اولین جلسه سردار در سال جدید در این جایگاه قرار دارم. این که در حضور شما بزرگان قرار دارم بسیار سخت است امیدوارم دانش اندک من را ببخشید. از روزی که وارد لژیون سردار شدم از جلسات اولیه متوجه شدم یک سفر اولی هم می‌تواند این جایگاه را تجربه کند و بی صبرانه منتظر چنین روزی بودم و خدا را شاکرم که جایگاه استادی را تجربه کردم.
جلسه امروز در مورد دنور می‌باشد، دنور در کنگره ۶۰ یعنی: بخشنده و این یکی از صفات خداوند می‌باشد. هفته پیش خانم عطیه عزیز جمله زیبایی گفتند:ت مامی اسما و صفات خداوند در انسان وجود دارد فقط ما باید به دنبال آن بگردیم و آن را بیابیم، صفت بخشنده بودن در یک دنور هم وجود دارد. بخشنده بودن کار آسانی نیس بلکه بسیار سخت است. استاد امین در سی‌دی کافر گفتن: حرکت در صراط مستقیم و ارزش‌ها کار دشواری است و همین سختی‌ها باعث آموزش ما می‌شود، اگر سختی‌ها نبود ما آموزش نمی‌دیدیم. ما از رنج‌ها درس می‌گیریم و رنج ما تمام نمی‌شود تا درس مربوط را از آن نگیریم وقتی درس خود را بگیریم آن رنج تمام می‌شود. آقای مهندس در سی‌دی وادی هفتم گفتند:‌ به دست آوردن معنویات آسان نیست، قیمت آن بسیار بالا می‌باشد و ماندگار است به دلیل این که برای به دست آوردن این ارزش‌ها باید از آسایش خودمان بگذریم و بهای آن را باید بپردازیم؛ در بخشندگی هم به این صورت باید بها را بپردازیم و کار سختی می‌باشد.
در کنگره ۶۰ کسی که پنجاه میلیون پرداخت می‌کند لقب دنور به او می‌دهند، به شخصه من لیلا پرداخت پنجاه میلیون برایم آسان نبوده وقتی که این تصمیم را گرفتم از خیلی از خواسته‌هایم گذشتم، به ترس‌هایم غلبه کردم و با تردیدهایم کنار آمدم. باید بهای آن را پرداخت می‌کردم باید از خودم می‌زدم تا این لقب را به دست می‌آوردم، این قانون این جهان می‌باشد که ما تا نگذریم و نبخشیم چیزی به دست نمی‌آوریم.
من آنقدر به این تعهدم پایبندم که در تعطیلات عید خواب دیدم که در تعطیلاتم و به شعبه امدم می‌بینم لژیون سردار برگزار شده، می‌خواستیم داخل شوم اما گفتم نه من هنوز تعهدم را پرداخت نکردم با خودم گفتم لیلا قوی باش پرداخت می‌کنی برو داخل و بعد برگشتم و در جلسه نشستم. آنقدر که به این قضیه فکر می‌کنم به این صورت در خوابم آمد، این خواب از نظر جنبه معنوی می‌تواند  کمک کردن به دیگران و مهم‌ترین آن بخشش خطای دیگران باشد یا اگر کسی در حق ما ظلمی کرده آن را ببخشیم و این بخشیدن نیاز به قدرتی از عشق در درون ما دارد که به لطف آموزش‌هایی که ما در کنگره می‌گیریم این بذر عشق در دل تمامی ما کاشته شده و در این راه می‌توانیم حرکت ‌کنیم و خداوند کسانی که بخشش می‌کنند را یاری می‌کند. وقتی ما وارد لژیون سردار می‌شویم اتفاق دیگری که می‌افتد مشکلات مادی ما حل می‌شود این است که خدا به افراد بخشنده نگاه می‌کند و به نیت قلبی آن‌ها نگاه می‌کند و زندگی آن را آسان می‌کند به دلیل این که مجدد بخشش بیش‌تری انجام دهد، یکی از لطف‌هایی که بعد از بخشش، خدا شامل حال ما می‌کند این است که بتوانیم بخشش‌های دیگری انجام دهیم. امیدوارم همه ما در این راه قدم‌های خوبی برداریم و خداوند کمک‌مان کند.

مشارکت اعضاء:

راهنما همسفر عطیه:
لیلا جان بسیار عالی بود و بسیار خوشحال شدم، باعث افتخار هستی. خداقوت به خانم نگهبان و دبیر و خزانه‌دار عزیز، با اجازه استاد سردار و خانم فریبای عزیزم؛ نمی‌خواستم اینقدر زود مشارکت کنم می‌خواستم ابتدا از صحبت دوستان استفاده کنم اما دلم نیامد و خواستم که این جایگاه را به شما تبریک بگویم. دنوری بسیار حایگاه بزرگی است، به نظر من عضویت در لژیون سردار بسیار جایگاه بالایی است و نمی‌شود آن را کم گرفت و بگوییم حالا نفری شش تومن داده‌ایم و جایگاه ارزشمندی نیست، به نظر من خداوند به هرکسی این توفیق را نمی‌دهد وگرنه این لژیون عمومی می‌شد. اما دنور بودن که اولین صفتی است که جناب مهندی در لژیون سردار گذاشتند دنور بود قطعاً پشت آن حکمت بسیاری نهفته است، اما همان‌طور که از اسمش پیدا است می‌خواهد بخشندگی را در وجود ما روشن کند که من در دنیای مادی راحت‌تر می‌توانم ببخشم و من نباید آدمی باشم که از کسی ناراحت شوم و کینه کسی را به دل بگیرم، به نظر من همین تمرین قشنگی است برای روز آخرتم. ممنون که به صحبت‌هایم گوش دادید.

همسفر ماهک:
بسیار سپاسگزارم از همه عزیزان و از وقت مشارکت ممنونم، من هم می‌خواستم درباره تجربه دنوری خود بگویم که برایم تجربه پربرکتی بود، ایمانی که من به کنگره و عمل تأثیر گذار آن دارم باعث شد شجاعت به خرج دهم و در نهایت در بدترین حالت را هم در نظر گرفتم که اگر نتوانم پرداخت کنم چه کنم؟ به هرحال شرایط مالی برای همه روز به روز سخت‌تر‌ می‌شود برای من که حتی بدترین شرایط را در نظر گرفتم و اعلام کردم الان بسیار خوشحالم و می‌توانم تا همین فرصتی که دارم تسویه کنم و برای تعهدم سربلند باشم و به تعهدی که دارم پایبند باشم، ممنونم.

تایپ: همسفر الهه (خدمتگزار سایت از لژیون یازدهم)
ویرایش و ارسال: همسفر فاطمه (خدمتگزار سایت)
همسفران نمایندگی راتش

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .