English Version
English

هنر کنگره ۶۰ ، حل صورت مسئله های بزرگ دنیا

هنر کنگره ۶۰ ، حل صورت مسئله های بزرگ دنیا

تجربه من از اضافه‌وزن و تعادل آن با متد کنگره ۶۰

سلام دوستان داوود هستم مسافر جونز باوزن ۹۵ کیلو وارد لژیون شدم و در حال حاضر با ۲۰ کیلو کاهش وزن مدت نه ماه هست که سفر می کنم.
سال ها دل طلب جام جم ار ما می کرد و آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد.
سپاسگزارم از جناب آقای مهندس که آدرس خودم را به خودم داد و معماهای زندگی من را تک به تک به آسانی حل نمود هنر کنگره ۶۰ حل صورت مسئله های بزرگ دنیا اعم از درمان های اعتیاد به مواد مخدر ، سیگار و اضافه وزن... به زبان ساده و کاربردی است.
سال ها درگیر بیماری چاقی بودم و هیچ وقت آن را نمی دیدم چون اولین جایی که اعتیاد به آن حمله کرد پوست و گوشت و استخوانم بود و مرا روز به روز نحیف تر می کرد.
پس اولین انفجار های چاقی در ماه های اول ورودم به کنگره صورت پذیرفت و من سرخوشانه از آن لذت می بردم و آن را علائم درمان می دانستم .
رفته رفته لذت خوردن تبدیل به کوه چربی در پهلوها و شکمم شد خستگی ممتد در طول روز ، خواب بی کیفیت ،به هم ریختگی در صور پنهان ،  و دیگر توان راه رفتن را از من گرفته بود و نا امیدانه به دنبال راهی برای خلاصی از این وضعیت بودم وچنگ به روش های غیر اصولی مثل قطع یکی از وعده های روزانه ،ورزش های سنگین و غیر اصولی یا قرص های لاغری و ...


اما در لژیون تغذیه سالم اولین چیزی که من یاد گرفتم چگونه آب بخورم ! بله شاید باورش برای خودم هم ناباورانه بود که تنظیم برنامه آب  چگونه پنج کیلو از وزن مرا در ماهای اولیه کم کرد.
مشکلات گوارشی من رفع شد ، این یک تجربه ساده و کاربردی بود با همین شروع رفته رفته با ورود در زیر چتر آموزشی لژیون تغذیه سالم ایمان به این روش قوی تر شد و کاهش ملایمش مثل درختی که از باغ بیرون بزند نمایان شد .
این تغییر برای دوستانی که از چاقی مفرط رنج می بردند و عمل های سنگین پزشکی نموده بودند شگفت انگیز بود ولی برای خودم زیبا و دیدنی که این چنین از بند چاقی رها شده ام.
اکنون دیگر کمر درد و پا درد ندارم ،  بر روی وزن خودم هستم ، بدون ترس از اضافه وزن از نعمت های خداوند به مقدار نیاز بدنم استفاده می کنم.
سپاسگزارم از راهنمای خوبم مسافر رضا که مرا در این راه یاری نمودند.

تایپ: مسافر داوود لژیون دهم
تنظیم و ارسال: مسافرحسـین لژیون یازدهم
مسافران نمایندگی تخــت جمـــشید شــیراز


 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .