English Version
English

تفکر؛ متمرکز شدن به روی یک خواسته

تفکر؛ متمرکز شدن به روی یک خواسته

یازدهمین جلسه از دور بیست و دوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی، ویژه مسافران  کنگره ۶۰ شعبه تخت جمشید شیراز با استادی مسافر علی رضا، نگهبانی مسافرنعمت الله ودبیری مسافر محمد با دستور جلسه   «وادی اول و تأثیر آن روی من»  سه‌ شنبه 14 فروردین ماه 1403 راس ساعت 16 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

استاد با یاد و نام خدا جلسه را آغاز وضمن تبریک سال نو خدمت مسافران شعبه تخت جمشید شیراز، ایشان در شروع سخنان خود اشاره کردند همین که در اولین جلسه سال جدید مسافران در کنگره حضور دارند نشان از خواست خدا و در مسیر حرکت کنگره می باشیم.
پایه واساس کنگره ومسافران همین وادی اول هست واگر بخواهیم ساعت ها می شود در مورد وادی اول صحبت کرد ولی با توجه به وقت شناسی استاد نظم را رعایت کردند .
کلمه تفکر را این گونه تفسیر کردند که متمرکز شدن روی یک نقطه وهدف اولویت بندی کردن اهدافتان که ما مصرف کننده ها اهداف داشتیم ولی تفکر نداشتیم.
هر لحظه به مسأله ای فکر می کردیم و هیچکدام را به نتیجه وانتها نمی رساندیم ،کنگره یاد داد که باید تفکر داشته باشیم ،نه افکار،که ببینیم اولویت وهدفمان چیست وبرای آن تلاش کنیم.
اظهار داشتن که بدون تفکر هر چیزی هم که از قبل ساختیم و در آینده بخواهیم بسازیم. آنها را هم از بین می‌بریم ، زمینه آموزش من این است که من را در هر جهت که بخواهم حرکت کنم ،نیروهای القا احیاء تحرک به یاری من میآید چه در زمینه مثبت چه منفی مثال در زمینه منفی هدف داشتم مصرف کننده باشم مکان مصرف نوع مصرف ،کجا مصرف کنم،با چه کسانی مصرف کنم.
در زمینه مثبت هم من تفکر بهتری هم داشتم ،به هر طریقی ،به هر روشی ،تهیه و مصرف می کردم ،پس تفکر بود اما در زمینه مصرف موارد ضد ارزشی، با ورود به کنگره بایستی نقش عاقلانه و واقع بینانه و فقط رو به جلو ورهایی فکر کنم .
مرگ یک بارشیون هم  یک بار، یعنی اینکه اگر هدف یکی باشد حتما نتیجه می گیریم ، وقتی به عطاری می رویم جهت درمان جعبه کوچکی می دهد ،بعد از مشاهده متوجه یک عدد جو با جمله ای که نوشته یک جو غیرت ،به این نتیجه رسیدم که اراده وغیرت به تنهایی مثمر ثمر نخواهد بود .
اموزش من مسافر را نجات خواهد داد، درمان اعتیاد سه ضلع دارد :جسم ،روان ،جهان بینی ،که مثلث درمان می‌باشد سه ضلع هم زمان باید آموزش وحرکت کند تا اینکه به نتیجه برسیم و در این مسیر پیر ،جوان بودن ،پولدار .بی‌پول  بودن،زن یا مرد بودن،هیچ فرقی ندارد .
کسی در این راه موفق خواهد بود که در این راه منیت وادعا نداشته باشد .در پایان شاکر خداوند بود .چه حرکت ویا کار خیر باعث آشنایی من در مسیر کنگره بود که دست هایمان  دراز کردیم ،همه کمک نمودند کنگره رنگ ،نژاد وغیره فرقی ندارد هرکسی بخواهد همه کمک می کنند.

تایپ: مسافر منصور لژیون چهاردهم
تنظیم و ارسال: مسافر حسین لژیون یازدهم
عکس: مرزبان خبری مسافر حسین
مسافران نمایندگی تخـت جمـشید شــیراز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .