English Version
English

کارگاه آموزشی عمومی کنگره 60؛ نمایندگی شادآباد

کارگاه آموزشی عمومی کنگره 60؛ نمایندگی شادآباد
این جلسه هفتمین جلسه از دوره شصت و پنجم از سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60؛ نمایندگی شادآباد روز پنج شنبه مورخ 1396/05/26  ویژه مسافران و همسفران کنگره 60 به استادی آقای سعید آبیار و نگهبانی آقای علی کریمی و دبیری آقای  حسن مختاری با دستور جلسه (سیستم ایکس) رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود. 
 

سلام دوستان سعید هستم یک مسافر

خداروشکر میکنم  که یکبار دیگر دراین جایگاه قرار گرفتم.

درمورد دستورجلسه باید بگویم که این  جلسه از دید من هم سهل است هم سخت، چرا سهل به دلیل اینکه در کنگره شصت من با سیستم ایکس آشنا شده ام و سخت به دلیل اینکه نتوانستم به یک جمع بندی کاملی برسم تعریفی که از سیستم ایکس میدانیم سیستم تولیدکننده مخدرهای طبیعی بدن خود انسان و مجموعه هرمونها و غدد درونی بدن میباشد.

یکی از مهمترین دستور جلسات کنگره شصت همین دستورجلسه سیستم ایکس می باشد، به دلیل اینکه تا زمانی که سیستم ایکس بخوبی درست نشود امکان ندارد شخص بعد درمان به خال خوش برسد.سیستم ایکس مهمترین مسئله برای درمان اعتیاد محسوب می شود، باید بدانیم سیستم ایکس یکی از شاهکارهای خلقت هست ویکی از معجزات خداوند در بدن انسان می باشد که هنوز از نظر علم پزشکی به ثبت نرسیده و دلیلش هم بی اطلاعی پزشکان از فوائد سیستم ایکس در بدن انسانها می باشد. اما از کنگره سپاسگزارم که باعث شد من مصرف کننده الان در جایگاه یک راهنما بتوانم سیستم ایکس را بشکافم و تمام مشتقات آن را توضیح بدهم.

     

یکی از اساتید دانشگاه که در کنگره شصت بنده با ایشان برخورد داشتم فرمودند درسی که من از کنگره شصت گرفتم در چندین سال  استادی در دانشگاه نیاموخته بودم. باید قدرکنگره را بدانیم، بدن انسان دارای مواد مخدر طبیعی است که بعد از گذشت چهل سال دانشمندان دویست و پنجاه نوع دیگر را شناسایی کردند که دوپامین ازمعروف ترین آنها می باشد. عدم شناسایی سیستم ایکس باعث شده که هنوز بیرون از کنگره سم زدایی و ترک اعتیاد انجام می شود، اما در کنگره اعتیاد درمان می شود، جالبه بدانیم بنیانگذار کنگره شصت جناب آقای مهندس دژاکام برای اولین بار در سال 1376با متدDSTدر درمان اعتیاد به این مسئله رسیدند که درمان اعتیاد فقط با بازسازی سیستم ایکس صورت میگیرد چون در قسمت جسم و فیزیولوژی مصرف مواد مخدر تخریب فراوانی دارد و برهمین اساس مثلث درمان جسم،روان وجهان بینی بوجود آمد.

 

 

تهیه گزارش و تایپ: مسافر رضا جدیدی

عکاس: میلاد کاظمی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .