English Version
English

عطر خدا در زندگی

عطر خدا در زندگی

در ابتدا خدا را شاکرم که علی رغم گذشته ام هنوز نفس میکشم و زندگی ام در جریان است و توان این را دارم که هر روزم را زیباتر از دیروزم بسازم و از تکراری شدن و تکراری بودن اجتناب کنم.

صبر یعنی قدرت ایستادگی در برابر هر آنچه راه مقصد را دشوار می‌کند و مانع آرامش خاطر است.

صبر، استقامت و آرامش سه فضیلت مهم انسانی است که بدون شک مکمل همدیگرند و من با یاری کنگره و آموزش آن‌ها در جهت تقویت روحیه ایستادگی به نجات خودم بر خواسته‌ام و تا جایی که قادر هستم آرامش را در وجودم حکم‌فرما خواهم کرد.

بااینکه من هنوز در ابتدای راهم ولی وقتی به گذشته می‌نگرم چقدر محسوس و قابل‌تشخیص است که زندگی‌ام سرشار از هر چیز به‌جز نور خدا ، صبر ، استقامت و آرامش بود .

هم‌اکنون بر روی راه‌حل‌ها متمرکزشده‌ام و به مأمن بسیار امنی پناه آورده‌ام و می‌دانم که با این خصایص و فضایل به زیبایی‌های دنیا ، خودم و خداوند خواهم رسید و موفق به مبارزه با طوفان‌هایی خواهم شد که با موجهی سهمگین سعی در غرق کردن کشتی وجودم دارند و بی‌خبرند از آموزش‌هایی که حاصل حضورم در کنگره هستند.

آموزش‌هایی که نه‌تنها صبر ، استقامت و آرامش ، بلکه جهل و ناآگاهی را نیز از سرزمین تفکراتم خارج کرده‌اند و من در همین ابتدا با کمک بردباری و ایستادگی آموختم که: عطر خدا در زندگی‌ام جاری است و از حضور خداوند است که آرامش بر وجودم رخنه کرده است،

به داشته‌هایم در میان نداشته هایم پی برده‌ام. باوجود مشکلاتم لبخند می‌زنم و به روشنایی‌هایی که از پس آن‌ها خواهند آمد می‌اندیشم. اسیر تقدیر نیستم و می‌توانم تقدیرم را از نو به شکلی که لایق من است بنویسم. افکارم را می‌سازم و مدت خودسازی و مسیر سخت آن مرا از پا نمی‌اندازد و درنهایت آموخته‌ام که من ساخته افکار خودم هستم و اکنون در جایگاهی قرارگرفته‌ام که برای خودم ساخته‌ام و در آینده نیز در جایگاهی خواهم بود که هم‌اکنون در تکاپوی ساختن آن هستم، پس در ساختن آینده‌ام عجله نخواهم کرد و آینده‌ای خواهم ساخت که حاصل صبر، استقامت و آرامش امروزم باشد و در تنش‌ها و درماندگی‌ها محبوس نخواهم بود و در خلاصه کلامم تصمیم دارم صبر کنم در مقابل هر آنچه منتهی به سعادتم باشد و عمل کنم به هر آنچه منتهی به آرامشم باشد و استقامت داشته باشم در مقابل هر آنچه منتهی به زمین خوردن من است چون می‌توانم، می‌خواهم و می‌شود.

 

با احترام: همسفر نگین
نگارنده:همسفر منیره

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .