English Version
English

سایت هر شعبه انعکاس‌دهنده وضعیت و عملکرد آن شعبه هست

سایت هر شعبه انعکاس‌دهنده وضعیت و عملکرد آن شعبه هست
جلسه هفتم از سری پنجم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه همسفران نمایندگی تخت جمشید با دستور جلسه «از سایت و اینستاگرام کنگره ۶۰ چگونه استفاده می‌کنم؟ مقاله‌نویسی» به استادی همسفر محبوبه و نگهبانی همسفر فرناز و دبیری همسفر زیبا روز شنبه ۳ مهرماه آغاز به کار کرد.
 
سخنان استاد:
هفته سایت را در رأس به جناب مهندس دژاکام و خانواده محترمشان و اعضای سایت اصلی و تمامی خدمتگزاران سایت شعبات دیگر وکمک راهنما همسفر میترا مسئول سایت،دوره قبل و اعضا سایت نمایندگی تخت جمشید تبریک و خدا قوت می‌گویم.
 تکنولوژی به بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی روزمره ما تبدیل‌شده است و به هر سو که نگاه کنیم ردپای آن را در زندگی می‌بینیم و با پیشرفت تکنولوژی فضای مجازی نقش مهمی را در زندگی ما ایفا می‌کند. هر سیستمی برای بقای خودش باید به‌روز باشد و کنگره ۶۰ هم از این قاعده مستثنا نبوده و برای آگاهی بخشی به خانواده‌ها درزمینهٔ اعتیاد و کسانی که درگیر این آتش ویرانگر هستند فعالیت خودش را در فضای مجازی آغاز کرده است. زمانی که کمتر کسی به فکر ایجاد فضای مجازی بود، کنگره ۶۰ فعالیت خودش را آغاز کرد. اهمیت این دوراندیشی در دوران کرونا بر همه ما ثابت شد و باعث شد مسافران و همسفران از آموزش‌ها عقب نمانند. سایت کنگره ۶۰ در آذر سال ۸۲ رسماً فعالیت خودش را آغاز کرده است.طراحی سایت  کنگره ۶۰ توسط آقای شهروز آذرپور و آقای حامد رحمتی( مسئول سایت) و خانم همسفر زری (اسیستانت سایت همسفران )و خانم شانی که (مسئول اینستاگرام) کنگره ۶۰ هستند انجام می شود.اینستاگرام و سایت جزء حرکت بیرونی کنگره ۶۰ محسوب می‌شوند که با هدف بالا بردن سطح آگاهی می‌تواند آسیب‌های اعتیاد را کاهش بدهد. خواست جناب مهندس جهانی‌شدن پیام کنگره ۶۰ و انتقال علم درمان اعتیاد بوده و هست، ازاین‌جهت سایت کنگره ۶۰ به دو زبان انگلیسی و فارسی در دسترس همگان قرارگرفته است و امروزه سایت کنگره ۶۰ پربازدیدترین سایت درمان مواد مخدر است. درواقع سایت، دستاوردهای کنگره را به گوش همه دنیا خواهد رساند و این میسر نمی‌شود مگر با زحمات همسفران و مسافرانی که در قسمت سایت خدمت می‌کنند.
 
اغلب خدمت‌های کنگره در معرض دید دیگر اعضا هست اما خدمت در سایت به‌صورت نامحسوس و در صور پنهان اتفاق می‌افتد و به این دلیل از این عزیزان به‌عنوان خدمتگزاران خاموش نام‌ برده می‌شود. تمام افراد، چه در سایت اصلی و دیگر شعبه‌ها در حال تلاش هستند بدون اینکه دیده شوند. سایت مکانی ست برای اشتراک‌گذاری آموزش‌ها و آگاهی‌ها، سایت انعکاس کارگاه‌های آموزشی، جشن تولدها، مقالات و مصاحبه‌ها و هر آنچه در کنگره در حال انجام است ،می‌باشد و ما به‌راحتی امکان دسترسی از سایت شعبه خودمان و حتی سایت نمایندگی‌های دیگر را در هر زمان و هر مکان داریم و می‌توانیم به‌گونه‌ای از آن مطلب بهره ببریم که انگار ما در آن جلسه حضورداشته‌ایم.
روزانه گلچینی از بهترین مطالب بر روی سایت اصلی به نمایش گذاشته می‌شود که ما می‌توانیم بهترین بهره آموزشی را از این بستر آموزشی مفید داشته باشیم. اما وظیفه من در قبال این‌همه زحمت‌های پشت پرده چیست؟ مطلبی که به‌راحتی در دسترس من قرار می‌گیرد عوامل زیادی پشت پرده در تکاپو هستند تا مطلبی در دسترس ما قرار گیرد. اولین وظیفه من این است که نظر و دیدگاه خودم را با دیگران به اشتراک بگذارم با این کار هم خستگی این عزیزان کم خواهد شد هم متقابلاً انرژی به خود من برخواهد گشت و بازدید پست‌ها زیاد خواهد شد. همه ما می‌توانیم تجربه شخصی خودمان را از چگونه آشنا شدن با کنگره ۶۰ تا رسیدن به تعادل و آرامشی که امروز نصیبمان شده است را در قالب دل نوشته و یا مقالات و برداشت از سی دی‌ها، گزارش عملکرد مجازی و حضوری لژیون‌ها یا هر چیزی که ممکن است نقطه امیدی باشد بر دل یک انسان از جنس خودمان، با دیگران به اشتراک بگذاریم. این‌ها همه خدمت‌هایی هستند که فرصت خدمت کردن به ما داده می‌شود و هرکس در هر جایگاهی می‌تواند خدمت کند. اگر با خواندن مطالب ما، فردی به کنگره بپیوندد و درنهایت به رهایی برسد قطعاً ما در رهایی آن فرد شریک هستیم و واقعاً چه چیزی با ارزشمندتر از این؟ که از درد یک همسفر بکاهیم و مرهمی باشیم بر دل خانواده یک مصرف‌کننده.
سایت هر شعبه انعکاس‌دهنده وضعیت عملکرد آن شعبه هست پس همه ما وظیفه داریم برای فعال بودن سایت شعبه خودمان تلاش کنیم سایتی می‌تواند فعال تلقی شود که در هر هفته هفت تا هشت مطلب داشته باشد پس همه ما در تحقق اهداف مقدس کنگره ۶۰ وظیفه داریم که قدم‌های محکمی برداریم.
 
تقدیر از کمک راهنما همسفر میترا مسئول امتحانات و معرفی مسئول جدید کمک راهنما همسفر فاطمه
 
تقدیر و تشکر از اعضای سایت توسط گروه مرزبانی
 
تقدیر از نفرات برتر آزمون فاینال
 
نفر اول: همسفر محبوبه از لژیون اول رهجوی کمک راهنما همسفر میترا
 
نفر دوم:همسفر مریم از لژیون چهارم رهجوی کمک راهنما همسفر فاطمه
 
نفر سوم:همسفر فائزه از لژیون چهارم رهجوی کمک راهنما همسفر فاطمه
 
 
این جلسه ساعت ۱۶:۳۰  دقیقه با دعای کنگره به پایان رسید.
 
تایپ مطلب:ه مسفر محبوبه رهجوی کمک راهنما همسفر میترا
ویراستاری:ه مسفر فائزه رهجوی کمک راهنما همسفر فاطمه
عکاس: کمک راهنما همسفر آمنه
ثبت و ارسال: همسفر راضیه رهجوی کمک راهنما همسفر فاطمه
همسفران نمایندگی تخت جمشید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .