English Version
English

تابیدن نور امید با تلنگر مجازی کنگره ۶۰

تابیدن نور امید با تلنگر مجازی کنگره ۶۰

سومین جلسه از دوره چهارم کارگاه‌های آموزشی خصوصی مجازی همسفران نمایندگی پرستار به استادی کمک راهنما همسفر اعظم با دستور جلسه «از سایت کنگره چگونه استفاده می‌کنم؟ مقاله نویسی»، در روز شنبه مورخ 3 مهرماه، سال ۱۴۰۰، برگزار شد.

سخنان استاد:

خداوند را شاکر هستم که باری دیگر در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم و آموزش بگیرم. هفته سایت را خدمت ایجنت محترم، خانم شانی و مرزبانان سایت، صمیمانه تبریک عرض می‌کنم، همچنین به مسئول وبلاگِ گروهِ همسفرانِ نمایندگی پرستار، همسفر مهری و دوستانی که در وبلاگ خدمت می کنند، خدا قوت می­‌گویم.

«انسان همیشه در طول تکامل، مسافر است و خودش آگاهی ندارد ولی شما اکنون می دانید که زندگی و حیات در طول سفر اتفاق می‌افتد، رکود بر هیچ موجودی جایز نیست». یکی از اتفاق­های مهم در پایان هزاره دوم، ظهور فناوری‌های ارتباطی است که برجسته‌ترین آن اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مجازی است که به عنوان اصلی‌ترین عواملِ تشکیل‌دهنده فضای مجازی شناخته می­‌شوند. جوانان پر جمعیت‌ترین و پر تعداد­ترین گروه سنی هستند که متأثر از فضای مجازی هستند. از طرفی در بین جوانان، افرادی که به مصرف مواد روی می‌آورند، رو به افزایش است و خانواده‌های زیادی دچار استرس و اضطراب جهت مصرف مواد، توسط فرزندان‌شان شده‌اند. این خانواده‌ها از طریق جستجو در سایت‌های مرتبط با درمان اعتیاد، متوجه سایت کنگره ۶۰ به عنوان پربازدیدترین سایت و معتبرترین مرکز درمان اعتیاد می‌شوند که این عزیزان با مراجعه به سایت کنگره و خواندن مطالب، مقاله‌ها و د‌‌‌‌ل‌نوشته‌های مسافران و همسفران، نور امیدی در دلشان تابیده می‌شود و برای درمان مراجعه می‌کنند و این را مدیون عزیزانی هستند که در سایت کنگره ۶۰ خدمت می‌کنند و ساعت ها وقت می‌گذارند تا یک مطلب، مقاله یا نوشتار درست با تصاویر مرتبط روی سایت قرار گیرد.

تصاویر و مطالب در فضای مجازی اینستاگرام نیز می‌تواند برای فردی که مصرف­‌کننده مواد است، تلنگری باشد و انگیزه‌ای ایجاد کند برای آمدن به کنگره ۶۰ و برای درمان اقدام کنند و از این موارد چه در مسافران و چه در همسفران که ابتدا از طریق فضای مجازی با کنگره ۶۰ آشنا شده‌اند و برای درمان مراجعه کرده­اند، زیاد بوده و نشان دهنده ارزش و اهمیت سایت کنگره ۶۰ است. من در بدو ورود خود به کنگره ۶۰ با مراجعه به سایت کنگره، خیلی آموزش گرفتم و باعث امیدواری من به آینده شد و جواب بسیاری از سؤال­های خود را با مطالعه مطالب و مقاله­‌های سایت کنگره ۶۰ گرفتم.

سایت کنگره ۶۰ خود دانشگاهی است برای آموزش گرفتن، آگاه شدن و آموزش گرفتن از تجربه­‌های دیگران، زیرا ما یاد گرفتیم تجربه سندی بدون نقص است و سایت کنگره ۶۰، بزرگترین نماینده کنگره ۶۰ است که دربردارنده همه نمایندگی­‌های کنگره در فضای مجازی است.

نویسنده: همسفر کمک راهنما اعظم(لژیون هفتم)
تایپ: همسفر مهناز لژیون کمک راهنما همسفر اعظم(لژیون هفتم)
عکس: همسفر عطیه لژیون کمک راهنما همسفر اکرم(لژیون پنجم)
ویراستار و ارسال: همسفر نیلوفر لژیون کمک راهنما همسفر اکرم(لژیون پنجم)
همسفران نمایندگی پرستار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .