English Version
English

درمان 80 درصد از کرونا در روزهای ابتدایی با داروی D.Sap

درمان 80 درصد از کرونا در روزهای ابتدایی با داروی D.Sap

 

جمعیت احیای انسانی کنگره 60 یک سازمان مردم‌نهاد است که به‌طورکلی درزمینهٔ درمان اعتیاد فعالیت می‌کند. این سازمان مردم‌نهاد معتقد است که بیماری اعتیاد جسم، جهان‌بینی و روان افراد را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

به همین منظور محققین فعال این جمعیت و بنیان کنگره 60 مهندس حسین دژاکام در طی سال‌های گذشته مشغول به شناخت جنبه‌های مادی و معنوی انسان هستند و گام‌های مؤثری در این زمینه برداشته‌اند.

بنیان کنگره 60  حسین دژاکام پس از یافتن روش صحیح درمان اعتیاد به انواع  مواد مخدر و نیکوتین به این نتیجه رسید که تمام بیماری‌های روان‌تنی را نیز می‌توان با متد درمانی کنگره 60 که تحت عنوان DST از آن یاد می‌شود درمان کرد.

 وی در ادامه با ساختن  دارویی از عصاره سیب که با نام D.Sap شناخته می‌شود موفق به درمان بیماری کرونا شد به‌طوری‌که این سازمان با داشتن جمعیتی جاری و نزدیک به صد هزار نفر حتی یک فوتی هم براثر بیماری COVID-19 در طی 16 ماه گذشته نداشته است.

تمامی اعضای این سازمان از این دارو در حال استفاده هستند. D.Sap علاوه بر نجات جان افراد زیادی از کرونا درزمینهٔ های تأمین کمبود مواد معدنی در جسم افراد، رفع یوبست های شدید و همچنین درزمینهٔ درمان بیماری های پوستی نیز اثر بسزای خود را نشان داده است.

هم‌اکنون تحقیقات مستند شده، آزمایش‌ها و مقالات متعددی مبنی بر درمان بیماری کرونا با D.Sap به چندین کنگره پزشکی بین المللی در سراسر جهان ارسال شده است که همه آن‌ها توسط دانشگاه‌های معتبر جهان پذیرفته‌شده و در انتظار فرارسیدن روز ارائه است.

دیگر مقالات و مستندات کنگره 60 در رابطه با درمان بیماری‌های روان‌تنی و همچنین درمان انواع سرطان‌ها با روش DST به‌مانند روش درمان بیماری کرونا با داروی D.Sap توسط این مجامع معتبر و بین المللی پزشکی پذیرفته‌شده و برخی دیگر نیز هنوز در مرحله آزمایش و ثبت مشاهدات و نتایج قرار دارد.

ناگفته نماند که نتایج برگرفته از آزمایش های داروی  D.Sap بر روی موش‌های صحرایی مبتلا به کرونا کاملاً موفقیت‌آمیز بوده و از 300 موش صحرایی که به کرونا مبتلا شده بودند، تمامی آن‌ها توسط این دارو درمان شدند.

مصاحبه زیر با یکی از اعضا شعبه کاسپین کنگره 60 است که با استفاده از این دارو توانسته از بیماری کرونا جان سالم به درببرد. در ادامه شما را به مطالعه این مصاحبه دعوت می‌کنیم.

 

مسافر احسان با ۱۶ سال تخریب وارد کنگره شدند و به مدت ۱۰ ماه به کمک راهنمایی آقا حمید محبی در لژیون دوم شعبه کاسپین سفر کردند؛ در حال حاضر ۷ ماه و ۶ روز است که از بند اعتیاد آزاد و رها هستند؛ ایشان در قسمت کارت خدمت کرده‌اند و در آزمون کمک راهنمایی هم موفق به دریافت شال سبز راهنما تازه واردین شدند.

چگونه متوجه بیماری کرونای خویش شدید؟

چند روز پیش وقتی از کنگره به خانه رفتم، از قسمت کمر به پایین دچار استخوان‌درد شدم و همان شب تب شدیدی گرفتم؛ روز بعد به پزشک مراجعه کردم و با انجام آزمایش متوجه ابتلا به بیماری کرونا شدم.

 این بیماری چه عوارضی برایتان داشت؟

همان استخوان دردِ همراه با تب و لرز شدید و سر درد؛ چون ریه‌هایم هم درگیر ویروس شده بودند، عارضه سرفه هم داشتم و پس از چند روز حس بویایی خود را از دست دادم؛ همچنین احساس کسالت داشتم و بی‌حال بودم.

آیا بعد از مراجعه به پزشک داروی خاصی مصرف کردید؟

داروهای زیادی برایم تجویزشده بود، با مشورتی که با راهنمایم حمید آقا و آقا رضا ایجنت شعبه انجام دادم، تأکید کردند که اگر به آقای مهندس دژاکام و کنگره ایمان‌داری فقط D.SAP مصرف کن، من هم با ایمانی که داشتم شروع به مصرف D.SAP کردم.

D.SAP را به چه صورتی استفاده کردید و چه تأثیری در روند درمانتان داشت؟

تأثیر زیادی داشت؛ تا پنج‌روز اول که شروع به مصرف D.SAP کرده بودم، تقریباً ۸۰ درصد مشکلات تنفسی و تب و لرزم از بین رفت و ۲۰ درصد باقی‌مانده به قول آقای مهندس دوره نقاهتی بود که باید با استراحت طی شود. طریقه مصرفش هم هر ساعت به‌صورت خوراکی با آب مخلوط می‌کردم و می‌خوردم؛ همچنین بخور خشک و مرطوب هم انجام می‌دادم که واقعاً بعد از هر بار مصرف احساس می‌کردم ریه‌هایم بازتر شد و راحت نفس می‌کشیدم.

به نظر شما چگونه با ترس از ابتلا شدن به کرونا مقابله کنیم؟

به نظر من ترس زمانی رخ می‌دهد که درمانش را نمی‌دانند، برای مثال یک بیماری که نمی‌داند درمان دارد یا خیر، همیشه دارای ترس است و همان ترس مانع بهبودی می‌شود؛ اما در کنگره درمان بیماری کرونا ثابت‌شده است و خیلی راحت با انجام فرامین مهندس دژاکام می‌شود به آن غلبه کرد، این موضوع در اعتیاد هم وجود دارد و خیلی از مصرف‌کننده های مواد مخدر از آمدن به کنگره می‌ترسند، چون نمی‌دانند روش درمان چیست، آیا با درد و خماری همراه است؟ اکثر مصرف‌کننده‌ها از ترس همین موضوع نمی‌توانند به درمان برسند.

بعضی از افراد معتقدند مصرف مواد مخدر یا مشروبات الکلی باعث جلوگیری از ابتلا به کرونا می‌شود، نظر شما چیست؟

به نظر من کسانی که مصرف‌کننده هستند بیشتر در معرض ابتلا به کرونا قرار دارند؛ من در دوران مصرف خیلی کم سرما می‌خوردم اما وقتی مریض می‌شدم، به بدترین شکل ممکن سرما می‌خوردم و این دلیلش سرکوب کردن آن بیماری با مصرف مواد بود، در کرونا هم به همین شکل است شاید دیر مبتلا شوند اما وقتی مبتلا شوند خیلی سخت و خطرناک با بیماری مواجه می‌شوند.

به نظر شما طرز تفکر انسان چه تأثیری در کیفیت زندگی‌اش دارد؟

قطعاً تأثیر زیادی دارد؛ مهم‌ترین چیزی که بر کیفیت زندگی‌مان تأثیر می‌گذارد، طرز تفکرمان است، به قول  آقای مهندس خیلی‌ها آن‌قدر از بیماری حرف می‌زنند که بیماری را جذب می‌کنند، برای مثال من اگر مدام از کرونا صحبت کنم و ترس از ابتلا شدن را داشته باشم حتماً مبتلا می‌شوم و اگر به اینکه درمان ندارد و خطرناک است هم‌فکر کنم درمان نمی‌شوم، من با ایمانی که به کنگره داشتم و باوجود شدت بالای بیماریم سریع به بهبودی رسیدم این طرز تفکر من بود که ایمانم نسبت به کنگره و D.SAP را بالابرده بود.

کلام آخر؟

به نظر من اگر کسی در کنگره باشد و به آن ایمان داشته باشد، در زندگی به هرچه که بخواهد،  می‌رسد و امیدوارم همگی در مسیر کنگره ثابت‌قدم باشیم.

مصاحبه کننده: مسافر مصطفی
نمایندگی کاسپین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .