English Version
English

کار عامل توانایی، اعتمادبه‌نفس و حس‌های خوب انسان

کار عامل توانایی، اعتمادبه‌نفس و حس‌های خوب انسان

بزرگ‌ترین نعمتی که خداوند به انسان عطا نموده است اختیار است.

انسان در مسیر زندگی خود هر کاری را که انجام می‌دهد برای این است که دامنه اختیار خود را بیشتر و بیشتر نماید!

کنگره به این خواسته انسان احترام گذاشته است. به‌طور مثال: هر شخصی که وارد کنگره می‌شود، نیازی نیست که کار و شغل خود را کنار بگذارد تا به درمان برسد. بلکه، می‌تواند هم‌زمان با درمان به کار و شغل خود نیز ادامه بدهد.

در کنگره این اعتقاد وجود دارد که کار به انسان، توانایی، اعتمادبه‌نفس و حس‌های خوبی می‌دهد. همچنین انرژی انسان را بیشتر می‌کند. آموزش‌ها در کنگره دامنه اختیار انسان را به‌مراتب بالا می‌برد.

یکی از نقاط مثبت کنگره همین موضوع می‌باشد که؛ مصرف‌کننده را به چنین درمانی جذب می‌کند؛ زیرا قبل از ورود به کنگره، هر زمان که یک مصرف‌کننده اقدام به ترک‌های مختلف می‌نمود باید از کار و شغل خود دست می‌کشید و یا در خانه بستری و یا در کمپ محبوس می‌شد.

 

در کنار کار، مسافر در کنگره تحصیل علم نیز انجام می‌دهد. چون در زندگی مسائل و مشکلاتی وجود دارد که برای غلبه بر این مشکلات نیاز به دانایی و آموزش می‌باشد. در کنگره این تحصيلات به‌صورت کاربردی و عملیاتی در اختیار مسافرها قرار می‌گیرد و بزرگ‌ترین مزیت آموزش‌ها این است که، شخصی که این آموزش‌ها را در اختیار مسافران قرار می‌دهد، خود درگذشته توانسته است از سد این مشکلات عبور نماید.

تمام این آموزش‌ها در کنار درمان dst اتفاق می‌افتد. این عمل هم‌زمان باکار و تلاش برای کسب رزق و روزی در کنار استقلال مالی ادامه دارد. جهت حفظ، بقا، رشد و توسعه کنگره، در مسافران و همسفران کنگره ‌ قدرت و توانایی به وجود می‌آورد. با این کار می‌توانند دامنه اختیار خود را افزایش بدهند و بتوانند از بین خواسته‌های معقول و نامعقول خود، خواسته معقول را انتخاب نمایند و آن‌ها را به انجام برسانند.

شخص حتی می‌تواند توانایی آن را داشته باشد که خواسته نامعقول را انجام ندهد.

در کنگره افراد زیادی را می‌بینیم که پس از درمان و رسیدن به سفر دوم، قدرت و توانایی بیشتری در شغل خود پیداکرده‌اند و نه‌تنها ازنظر مالی خودشان تأمین هستند، بلکه در کنگره نیز عضو لژیون مالی می‌شوند. افراد زیادی توانسته‌اند؛ در استحکام پایه‌های مالی کنگره 60، سهم بسزایی داشته باشند. این موضوع نشان‌دهنده کاربردی بودن مثلث (کار، تحصیل و قدرت) در کنگره می‌باشد.

 

نگارش: همسفر مهناز لژیون هشتم

ویراستاری: همسفر پریسا لژیون چهارم

عکاس: همسفر زهرا لژیون هشتم

ارسال مطلب: کمک راهنما همسفر نجمه

نمایندگی همسفران شهر قدس 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .