English Version
English

گروه خانواده- درمیان اشک‌هایم نور کنگره۶۰ را دبدم

گروه خانواده- درمیان اشک‌هایم نور کنگره۶۰ را دبدم

به نام قدرت مطلق الله قلمم را به حرکت درمی‌آورم و دل نوشته‌ای روی کاغذ می‌نگارم. سلام دوستان زهرا هستم یک همسفر ،همسفری که سال‌ها از سفر عمرش را با اعتیاد دست و پنجه نرم کرده و انواع و اقسام راهکارها را برای درمان اعتیاد همسر و شریک زندگی خود به کار برده و نتیجه‌ای که ندیدم هیچ ،هر روز بدتر از روز قبل می شد. چرا که همسرم علاوه بر اعتیاد، بعد از هشت سال تازه شغلش را هم که نیروی انتظامی بود از دست داد و حالا مشکلات چند برابر شده بود بیکاری، بی‌پولی، اعتیاد و مستاجری. روزگار به سختی سپری می شد تا اینکه کنگره به گوشم رسید. با اینکه تردید داشتم که نتیجه بگیرم ولی حرکت کردم به سمت شعبه و تمام طول جلسه را گریه می‌کردم؛ ولی، در میان اشک ها نوری در تاریکی برایم روشن شد. دیدن همسفران و اینکه در حال آموزش بودن مرا به وجد آورده بود در آخر جلسه از راهنمایم تکلیف خواستم گفت از وادی اول شروع کن وحرکت کن. صدای مهندس در گوشم می‌پیچید که سراسر امیدواری بود و انگیزه‌ای دوباره برای زندگی... راهنمای من چنان مرا شیفته خود کرد که انگار داشتم تمام سختی‌ها را فراموش می کردم. دستان یخ زده مرا در دستان گرمش می‌فشرد و با روشنایی وجودش چنان مرا گرما و روشنی بخشید که اصلاً دوست نداشتم یک جلسه هم غیبت کنم. سفر اول را با نوشتن ۱۲۰ سی دی کامل به پایان رساندم.

خانم ملیحه مثل یک فرشته مهربان در کنارم بود هر گاه ناراحت و خسته از دردها و رنج‌ها بودم مرا دلگرم می کرد، به آرامشی که در انتهای این آموزش‌ها قرار بود مرا سیراب کند. حالا وارد سفر دوم شده بودم و می‌دانستم که با خدمت می توانم آموزش‌ها را کامل کنم. جایگاه کمک راهنمایی و مرزبانی را در سر می‌پروراندم و راهنمایم در این مسیر مرا تشویق می‌کرد و به من امید می‌داد که در کنگره عدالت برقرار می شود کسانی که مستدام و منظم باشند جایگاه‌های بالاتر را تجربه می کنند.

امروز که این دل نوشته را می‌نویسم با نوشتن ۲۴۵ سی دی جایگاه مرزبانی را تجربه می‌کنم بهترین ساعات زندگی را در کنگره و با نوشتن سی دی می‌گذراندم همه این آموزش‌ها و آرامش‌ها را مدیون راهنمای مهربان و توانایی چون خانم ملیحه هستم. خانم ملیحه درس زندگی و دوست داشتن و عشق و صبر و سکوت را به من دادند درس رها کردن افکار منفی. اکنون به راحتی برای مشکلات زندگی ام راه حل پیدا می کنم و از سر رنج ها راحت می‌گذرم و برای هر مسئله‌ای کلیدی دارم و آن کلید، آموزش هایی هستند که از راهنمای خوبم خانم ملیحه گرفتم و آموزش‌های کنگره از من زنی سخت‌کوش، خستگی‌ناپذیر و توانا ساخت.

خدا را هزاران بار سپاس به خاطر کنگره و جناب مهندس و راهنمای گرامی ام که مرا از تاریکی ها به روشنایی های وجود خودم هدایت کردند. 

 

تنظیم و ارسال مطلب: همسفر معصومه

تایپ: همسفر مریم

همسفران نمایندگی خرم آباد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .