English Version
English

درمان کرونا با DSap

درمان کرونا با DSap

امام صادق (ع): سلامتی نعمتی است نهان و مخفی، زمانی كه در دسترس باشد به یاد انسان نیست، همین‌كه از دست رفت آن را به یاد می‌آورد! (قدر آن شناخته می‌شود)

 

در ابتدا سپاسگزارم از خداوند بلندمرتبه بابت تمامی نعمت‌هایی  که برما ارزانی داشته کنگره هم یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌ها برای بندگانی است که به دنبال راه سعادت و کمال هستند از جناب آقای مهندس دژاکام تشکر ویژه دارم که عمرو مال و جان خود را وقف خدمت به گم‌کرده راهان می‌کنند و تمام تلاششان را می‌کنند تا یک انسان را از دنیای تاریک وجودی‌اش نجات بخشند و به دنیای سلامتی، رستگاری، نور، آگاهی و آرامش رهسپار کنند؛ من هم مانند همسفرانی دیگر تولد و احیای مسافرم، خودم و زندگی‌ام را در کنگره معجزه وار دیدم؛ اکنون هم باD.sapیک‌بار دیگر شاهد معجزه‌های کنگره و دستان توانمند آقای مهندس بودم.

در کنگره یاد گرفتم که مثبت‌نگر باشم و زاویه نگاهم به زندگی را تغییر دهم و عینک بدبینی به زندگی را برداشته و عینک خوش‌بینی را بر چشمانم بگذارم. از ابتدای ورود ویروس کرونا من این باور را داشتم که دچار این ویروس نمی‌شوم اگر هم بشوم خیلی زود خوب می‌شوم زیرا که علم کنگره و داروی درمان کرونا نزد خانواده بزرگ کنگره 60 است. سال گذشته مسافرم درگیر این بیماری شدند و باوجود همه آماری که می‌گفتند اگر باکسی که دچار این ویروس شده باشد در یک مکان زندگی کنید حتماً دچار خواهید شد اما من خوشبختانه درگیر نشدم زیرا مرتب بخور D.sap می‌دادم. تا اینکه 1 ماه پیش مجدداً همسرم مبتلابه کرونا نوع دلتا شدند و با توجه به جهش‌یافته و قوی بودن این ویروس من هم بعد یک هفته مبتلا شدم. طبق مطالعات پزشکی، در نوع دلتای کرونا ویروس اگر 15 ثانیه کنار شخص مبتلا باشید قطعاً شما هم  مبتلا خواهید شد احتمال سرایت آن شدیدتر و قابلیت مبتلا شدن به بیماری در صورت دریافت این ویروس بیشتر گزارش‌شده و سریع‌تر منتقل می‌شود.

قدرت سرایت بیشتر این نوع جهش‌یافته موجب می‌شود تا تعداد بیشتری از افراد، مبتلابه بیماری کووید ۱۹ شوند و زنجیره انتقال سریع‌تر پیش می‌رودعلائم آن ابتدا با سردرد و گلودرد خفیف شروع شد بعد از سه روز مشکلات گوارشی هم اضافه شد و سپس سرفه‌های شدید وتب و ضعف و کوفتگی بدن. من از همان روز اول بخور دادنD.sap روی سنگ را شروع کردم؛به DSap کمی بیشتر از قبل به‌عنوان داروی درمانم نگاه می‌کردم زیرا قبل از ابتلا به ویروس کرونا گاهی بخورDSap می‌دادم و چند روز در هفته هم یک قاشق همراه یک لیوان آب می‌خوردم اما لزوماً هرروز و سر یک ساعت خاص از آن استفاده نمی‌کردم. بعد از ابتلا به کرونا ساعات بخور منظم بود یک‌مرتبه صبح، یک‌مرتبه عصر و یک‌مرتبه هم شب، روزی سه مرتبه بخور می‌دادم. به‌محض بخور دادن سردرد و گلودردم رفع می‌شد و چندساعتی هیچ درد و کسالتی نداشتم با شروع مجدد درد و التهاب نوبت بعدی بخور هم فرامی‌رسید و بازهم به‌محض استفاده از آن علائم من کاهش می‌یافت.

هفته اول با همان علائم گذشت و اولین شب هفته دوم احساس درد شدید و سنگینی در قفسه سینه‌ام می‌کردم. کمی هم احساس تنگی نفس، باوجود اصرار همه خانواده بیمارستان نرفتم و می‌گفتم داروی درمان کرونا دست من است کجا بروم؟ آن روز سه مرتبه را بخور داده بودم اما با شروع این درد مجدد بخور گرفتم در فاصله 2 ساعت من مجدداً 3 بار دیگر بخور دادم صبح فردا خوشبختانه اثری از آن درد شدید و سنگین نبود.

چند روزی گذشت و من دیگر هیچ علامتی نداشتم و بخور دادن را قطع کردم اما جالب اینجا بود که تا احساس بهبودی می‌کردم و بخور دادن را قطع می‌کردم مجدد علائمی مثل سرفه و تب و گلودرد پیدا می‌شد و دوباره بخور می‌دادم و علائم از بین می‌رفتند در طول این دو هفته هرروز صبح ناشتا یک قاشق DSap را همراه یک لیوان آب می‌خوردم؛  گرچه قبلا هم این کار را می‌کردم چون از خواص درمانی آن در کنگره شنیده بودم اما به‌محض اینکه مبتلابه کرونا شدم این کار برای من هرروزه شد. آلان هم خدا را شکر بهبودی کاملم را به دست آورده‌ام اما مجدداً بخور DSap را ادامه می‌دهم. مسافرم هم به همین روش درمان شدند.

خدا را شکر و سپاس می‌گویم که اذن ورود من و مسافرم را به کنگره صادر کرد و به ما این اجازه را داد تا نزدیکی از برگزیدگانش کسب علم کنیم و راه درست زندگی کردن و سعادت و بهروزی را بپیماییم، دستان پرمهر جناب مهندس را می‌بوسم از خانواده ارجمند و فداکارشان تشکر می‌کنم، همچنین از همه‌کسانی که در کنگره درمان شدند و تولد دوباره یافتند و آلان جزو خدمتگزاران عاشق و صدیق کنگره هستند، تشکر می‌کنم.

امیدوارم من هم بتوانم اندکی از نعمت‌هایی که کنگره به من بخشید را با خدمتگزار بودن جبران کنمآرزوی صحت و سلامتی و طول عمر باعزت برای خانواده بزرگ شأن دژاکام و همه عزیزان خدمتگزار دارم؛ خداراهزاران مرتبه شکر برای سلامتی‌مان.

به امید جهانی‌شدن علم کنگره 60.

 

نویسنده: همسفر زهرا لژیون هفتم نمایندگی حر

همسفران نمایندگی حر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .