English Version
English

مطمئن هستم که اندیشمندان آینده با مطالعه کتاب به راز درمان اعتیاد پی خواهند برد

مطمئن هستم که اندیشمندان آینده با مطالعه کتاب به راز درمان اعتیاد پی خواهند برد

1400/04/07

بیل عزیز

امیدوارم خوب باشید، من خوب هستم.

از اینکه گفته بودید که به مرز 73 سالگی رسیده‌اید، بایستی بگویم من هم به مرز 72 سالگی رسیده‌ام و شما برادر بزرگتر هستید و من برادر کوچکتر؛ ولی می‌خواهم بگویم که من هم‌اکنون باور ندارم که 72 سال عمر دارم. بلکه همیشه فکر می‌کنم که تا ابد زنده هستم و برای 20 سال آینده برنامه‌ریزی کاری دارم. چقدر قشنگ است که ما افرادی مثل رئیس‌جمهور بایدن و یا رئیس کنگره خانم پلوسی را الگو قرار دهیم که از مرز 80 سالگی گذشته‌اند و گوئی برای سال‌های متمادی برنامه‌ریزی کاری دارند و در این سال‌ها در انتخابات یک مبارز و یا یک جنگجو هستند برای تلاش در مسیر ادامه حیات.

امیدوارم به‌زودی وبلاگ برای معرفی کتاب مشترکمان را روئیت کنم. از اینکه وقتی‌که ما سفر دیگرمان را آغاز کردیم و به سفر موجود پایان دادیم، خوشه حسنات، سایت شما را هدایت خواهد کرد، بسیار خوشحال هستم؛ ولی بایستی بگویم که درخت موقعی که بزرگ بشود از باغ بیرون می‌زند و از فاصله دور هم قابل‌مشاهده است. نام شما و فعالیت‌های شما و کتاب‌ها و تحقیقات شما مطمئن هستم که جاودانه خواهند بود. چون این قانون هستی است که خود هستی همیشه یافته‌های باارزش خودش را حفظ می‌کند و هر اثر که خلق می‌شود جاودانه خواهد بود؛ حتی اگر زیر سلسله کوهه‌ای بزرگ باشد. در ضمن همیشه حکم قاضی در زمان حیات خودش بزرگ جلوه نمی‌کند.

دیگر آنکه من در مسئله اعتیاد تمامی نکات کور آن را هم در مقوله درمان که همان جسم باشد و هم در مورد جهان‌بینی و یا تفکر و هم در مورد روان مشخص کردم و راهکارهای اصولی و علمی و منطقی آن را بیان کردم و بیش از چهل هزار نفر را با مدیریت صحیح از جهان اعتیاد خارج کردم و به درمان قطعی اعتیاد رسانیدم، که شاه‌کلید آن را در کتاب مشترکمان به زبان انگلیسی منتشر کردیم، و مطمئن هستم که اندیشمندان آینده با مطالعه این کتاب به راز درمان اعتیاد پی خواهند برد و به تفکر و اندیشه آن دانشمند دیوانه و احمق خواهند خندید که می‌خواهد با جراحی مغز، اعتیاد را درمان کند. من نیک می‌دانم که این دانشمندان تهی‌مغز، حتی کوچکترین ذره‌ای از دانش اعتیاد را فرا نگرفته‌اند و این گونه با جان انسان‌ها بازی می‌کنند.

من درمان اعتیاد را آن گونه شرح دادم که بایستی معتاد درمان شده در انبارهای هروئین، کوکائین، شیشه، الکل، تریاک شب‌ها بخوابد و خوابش ببرد و کوچکترین وسوسه‌ای نداشته باشد؛ و از مصرف‌کنندگان هروئین و شیشه و تریاک قهرمانان ملی پرورش دادیم که قدرت درمان DST را نمایش می‌دادند. اکنون تمامی نکات درمان را مشخص و علامت‌گذاری کردم و اکنون به غیر از راه‌اندازی دانشگاه در کار دیگر دارم که بایستی به نتیجه برسانم. یکی گسترش و تأسیس گروه‌های خانم‌های مسافر، زیرا در کنگره ما برای آقایان مصرف‌کننده بیش از هفتاد مرکز داریم، ولی برای خانم‌ها پنج مرکز که البته در حال گسترش آن هستم.

و اما مسئله دوم که ممکن است در باور انسان نگنجد و آن ارائه طریق برای بیشتر بیماری‌های غیرقابل درمان، از جمله انواع سرطان‌ها که تئوری آن تحت عنوان تئوری ایکس در کتاب مشترکمان می‌باشد که تاکنون نتایج آزمایشگاهی روی نمونه‌های جانوری و انسانی خیلی خوب بوده است.

شما نیک میدانید کاری که برای درمان سرطان انجام می‌دهند، معلول را از بین می‌برند و کاری به علت ندارند، زیرا نمی‌دانند علت چیست. ممکن است بگویند مربوط به ژنتیک می‌باشد که گاهی درست هم می‌گویند؛ ولی علت اصلی انواع سرطان‌ها، اختلال در سیستم ایکس است و ژنتیک هم در سیستم ایکس است و همین‌طور خیلی از بیماری‌های دیگر و البته بیماری اعتیاد هم مربوط به اختلال در سیستم ایکس بود که ما با روش DST و داروی OT آن را درمان کردیم و سیستم ایکس را به تعادل رسانیدیم و ناگهان اعتیاد گم شد و به دنبال کار خودش رفت.

بیماری سرطان هم همین است که اگر سیستم ایکس را بالانس کنیم، بیماری سرطان یا هر نوع بیماری دیگر از بین می‌رود. امیدوارم بتوانم از طریق آزمایشگاهی و علمی با کمک دانشمندان این حوزه، موضوع را مشخص کنم نا جان بیماران بسیاری را از درد و رنج نجات بدهم. امیدوارم خداوند مثل همیشه مرا کمک کند و راه را برایمان مشخص کند.

دوست عزیز، از زمانی که گفتید دکتر آلیشا بیمار است، تلاش کاری من روی درمان انواع سرطان چند برابر شده است. از خداوند بزرگ برای ایشان آرزوی سلامتی را دارم.

در ضمن از اینکه در مورد OT در آمریکا برایم اطلاعاتی را گفتید بسیار متشکرم. اگر اسم آمریکایی این دارو را برایم بنویسید شاید بتوانم از طریق اینترنت مشخصات آن را پیدا کنم. برای مثال درصد الکل آن و یا درصد تریاک آن. آیا در این محلول از تریاک به‌صورت کامل استفاده شده است و یا فقط از چند ترکیب تریاک استفاده شده است، و همین‌طور درصد آب مقطر آن. زیرا OT که در ایران است حدود 10 درصد آن تریاک است.

و اما پاسخ به بقیه سؤالات:

6- امتحان مخصوص راهنماها و کمک‌راهنما به نظر بسیار سخت است. چه زمینه‌هایی از دانش و مهارت در این امتحان‌ها مطرح می‌شود؟

جواب: شاید تاکنون بیش از دو هزار یا بیشتر از آن مقالات گوناگون علمی در مورد اعتیاد نوشته شده باشد که در علمی‌ترین مجلات علمی به چاپ رسیده باشد و معتبرترین دانشگاه‌ها افرادی در مرحله Ph.D یا دکترای اعتیاد فارغ‌التحصیل کنند؛ ولی تاکنون به اعتقاد من قادر به درمان اعتیاد حتی یک نر نبوده‌اند؛ البته درمان طبق همان تعریف خودم که پس از درمان در انبارهای مواد مخدر شب‌ها بخوابند و یا کار کنند و تحت هیچ شرایطی وسوسه نشوند. البته در این مقالات به تعریف‌ها و دسته‌بندی‌ها و توصیف‌های اعتیاد پرداخته‌اند؛ ولی هیچ راه علمی و منطقی برای درمان ندارند.

بنابراین من در طول زمان می‌بایستی استادانی را پرورش بدهم که فاقد غرور و تکبر علمی باشند و ذهن آنها خالی از هرگونه توهم علمی باشد و همین‌طور تعصب غلط و نادرست. بنابراین بایستی چرخ را از نو اختراع می‌کردم و علم اعتیاد را از زیر صفر شروع به ساختن می‌کردم و برای این منظور کتاب‌ها و جزوات و تعریف‌های جدیدی را تدوین می‌کردم. بنابراین در امتحان کمک‌راهنمایی منابع زیر دروس امتحانی هستند:

  1. کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر
  2. کتاب نوآوری در درمان و ریکاوری اعتیاد
  3. جزوه‌های جهان‌بینی
  4. کتاب 14 وادی برای ریکاوری (عشق)
  5. جزوه راهنما و راهنمایی در کنگره 60
  6. جزوه‌های شرح وظایف
  7. پروتکل DST
  8. کتاب ادموند و هلیا
  9. حدود 40 سی‌دی یک‌ساعته آموزشی از سخنرانی‌های من
  10. حدود 20 سی‌دی یک‌ساعته آموزشی از سخنرانی‌های امین دژاکام استاد جهان‌بینی

که البته نمره قبولی در امتحانات بایستی حدوداً بالای 17 باشد و کلیه متون امتحانی برای مسافران و همسفران یکسان است و امسال از حدود 5500 نفر شرکت‌کننده فکر کنم حدود 700 نفر قبول شدند و البته امتحان هم‌زمان در بیش از 60 مرکز در سطح کشور انجام گردید.

البته برای کمک‌راهنما شدن این مرحله اول است و مرحله دوم شامل:

  1. موافقت راهنمای فرد که شاگرد او صلاحیت راهنما شدن را دارد.
  2. موافقت مرزبانان شعبه که فرد به درمان رسیده از نظر اخلاقی شرایط کمک‌راهنمایی را دارد. (که بایستی به او نمره انضباط بدهند)
  3. امضا قسمت تربیت‌بدنی که تائید نماید فرد مورد نظر در ورزش فعال است.
  4. کارآموزی 12 جلسه در لژیون‌های مختلف و همچنین کارآموزی در لژیون مرزبانی، لژیون OT و همچنین در کلینیک‌های همکار که تائید نهایی اطلاق می‌گردد.
  5. در نهایت مصاحبه حضوری با دیده‌بان راهنماها که تائید نهایی اطلاق می‌گردد.

شاید باورش سخت باشد که افرادی چندین سال است مرتب درس می‌خوانند که در این امتحان قبول شوند. زیرا کمک‌راهنما شدن در کنگره 60 کمی دشوار به نظر می‌رسد. بقیه سؤال‌ها را در مراحل بعد پاسخ خواهم داد.

 

دوست و برادر همیشگی شما در زمین و آسمان 
حسین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .