English Version
English

هرچه بکاری همان را درو خواهی کرد

هرچه بکاری همان را درو خواهی کرد

چهاردهمین جلسه از دوره اول لژیون سردار ویژه همسفران نمایندگی چالوس، با استادی همسفر فاطمه ایجنت همسفران نمایندگی چالوس، نگهبانی همسفر فاطمه و دبیری همسفر آتنا با دستور جلسه «حضور در لژیون سردار» و در ادامه انتخاب نگهبانی، در روز دوشنبه ۲۴ خردادماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

در رابطه با دستور جلسه امروز «حضور در لژیون سردار» باید بگویم که من درگذشته شخصیتی بودم که دوست داشتم تمامی جایگاه‌ها را در کنگره تجربه کنم.  اولین سالی که آقای مهندس فرمودند: اعضای کنگره اگر بخواهند عضو لژیون سردار بشوند باید شش میلیون واریز کنند؛ شخصاً علی‌رغم این‌که تمایلی نسبی به شرکت داشتم اما نتوانستم به این مهم دست پیدا کنم؛ گرچه در آن سال مانعی ازنظر مالی برایم وجود نداشت اما  هنوز  یک خلاء را در درونم احساس می‌کردم؛ منظورم از آن خلاء احساسی بود که مرا مجاب کند این کار را حتماً انجام بدهم. سال دوم هم  به همین منوال که عرض کردم گذشت و من هنوز برایم مسجل نشده بود که عضو لژیون سردار بشوم.

خدا را شکر که در سال گذشته؛ علی‌رغم اینکه برخلاف سال‌های پیش‌تر، پولی در دست‌وبالم نبود؛ اما در کمال تعجب خلائی در من وجود نداشت؛ و شور و شعف بسیاری برای عضویت در لژیون سردار در خودم احساس کردم؛ بدون هیچ پولی اقدام کردم و توانستم! گرچه دقیق به خاطر دارم که وقتی تصمیم خود را برای پرداخت گرفته بودم؛ نیروهای شیطانی در سرم فریاد می‌زدند که این پول را از کجا می‌خواهی بیاوری؟ اما  به یاری پروردگار، درست در روز گل‌ریزان 3 میلیون تومان به حسابم واریز شد و همان را فوراً به‌حساب کنگره واریز کردم و این شروعی بود بر رابطه‌ای عمیق بین من و پروردگارم.

می‌گویم شروع؛ زیرا این رابطه هنوز هم ادامه دارد و هر بار یقینم به این مسیری که انتخاب کرده‌ام بیشتر می‌شود؛ بعدازآن که آن پول را پرداخت کردم چشمه‌های برکت بسیاری برایم جوشید؛ یکی از آن‌ها پیدا کردن شغلی مناسب بود که توانستم به‌وسیله آن مابقی مبلغ را پرداخت کنم. درست در همان زمان‌ها بود که همسرم نیز شغلش را عوض کرد و او هم وارد لژیون سردار شد!

می‌خواهم بگویم که خلاء ما برای پرداخت مبلغ لازم و عضویت در لژیون‌ها مشکلات مالی نیست؛ این فکری اشتباه است؛ زیرا اگر تصمیم بگیرید و باخدا معامله کنید؛ خدا خودش ضمانت می‌کند و به نحوی یاری‌تان می‌کند.

جالب است بدانید که امسال هم مانند سال گذشته هیچ پولی در جیب من وجود نداشت اما قلبم پر از احساس بود و همین منجر به این شد که خداوند درهای خزانه‌های غیبی خود را برای من بگشاید و مرا بازهم شرمنده الطاف خود کند.

من به خداوند و کلام نورانی‌اش در قرآن که چنین مضمونی دارد: «هرچه بکاری همان را درو خواهی کرد» اعتقاد کامل دارم و بنای زندگی‌ام را بر این مسئله پایه‌ریزی کرده‌ام. من از دنیای شک و تردید هجرت کردم و پایم را در قلعه مستحکم خداوند گذاشتم و به یاری او همیشه ایمان‌دارم.

راستش را بخواهید امسال برای دنور شدن هم می‌خواستم اقدام کنم اما تنها مانعی که مرا به صبر وادار کرد؛ آن حس نابی بود که از آن صحبت کردم؛ باید زمانش برسد تا آن حس در من ایجاد شود و مرا به حرکت بیاورد. باید آموزش‌ها و غنیمت‌هایی که در لژیون سردار ارائه می‌شود را به‌صورت کامل کسب کنم تا بتوانم به مراحل بعدی بروم؛ زیرا ما برای صرفاً عضویت این مبلغ را پرداخت نمی‌کنیم.  درواقع ما بهای آموزش‌هایی که می‌بینیم را پرداخت می‌نماییم.

امیدوارم همه ما به این اندیشه یقین پیدا کنیم که صرفاً این «من» هستم که به این لژیون احتیاج دارم و این مبلغ هم‌بهای آن آموزشی است که قرار است کسب کنم.

ممنونم که به صحبت‌های من گوش دادید

 

 

عکس: همسفر آوا 

تایپ: همسفر الهام

ویرایش: همسفر فاطمه

همسفران نمایندگی چالوس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .