English Version
English

مراسم اهدا شال مرزبانان نمایندگی شیخ بهایی

 مراسم اهدا شال مرزبانان نمایندگی شیخ بهایی

مراسم اهدا شال مرزبانان نمایندگی شیخ بهایی با حضور دیده‌بان محترم، مسافر اصغر منصوری روز پنجشنبه 13 خردادماه 1400 برگزار شد. شما را به دیدن گزارش تصویری این مراسم دعوت می‌کنیم:

 

سخنان دیده‌بان اصغر منصوری:

سلام دوستان اصغر هستم یک مسافر. خداوند را شاکر و سپاسگزارم که اجازه پیدا کردم در این مکان مقدس حضور داشته باشم و در کنار هم آموزش بگیریم. بنده امروز در اینجا هستم خدمات مرزبانان دوره قبلی تقدیر به عمل آوریم و مراسم اهدای شال مرزبانان جدید را برگزار نماییم. همچنین مهمانان بسیار عزیزی داریم وزارت کشور و شهرداری و شورای شهر اصفهان تشریف‌فرما شده‌اند. خدمت ایشان خیر مقدم عرض می‌نمایم. خدمت مرزبانان دوره قبل خدا قوت عرض می‌نمایم و از زحمات ایشان تشکر می‌نمایم.

دوستان مستحضر هستید که در کنگره ۶۰ تمامی خدمات با عشق است یعنی برای افراد خارج از کنگره قابل باور نیست که فردی بدون دستمزد در جایی خدمت نماید. تمام خدمات در کنگره ۶۰ رایگان است. کلیه مخارج و درآمدهای کنگره کمک‌های داوطلبانه خود اعضاست و خداوند را شاکریم که توانستیم دانشگاهی در قشم تأسیس نماییم. و این‌ها تماماً لطف خدا و کمک عزیزان و اعضای کنگره است. آفرین بر تمامی اعضا که قدرشناس این نعمت‌ها هستند.

 

وعده خداوند در قرآن است که هر کسی شاکر نعمت‌ها باشد، روزی او بیشتر می‌شود و نعمت سرشارتر می‌شود. نعمتی را که به دست آوردیم نعمت کمی نیست، سلامتی جسم و روان را با هیچ‌چیز نمی‌شود قیاس نمود و این‌ها را مدیون آقای مهندس حسین دژاکام هستیم. این مرد بزرگ با کشف متد دی اس تی و علم راستین توانستند ناجی بشریت بشوند و به فرموده ایشان علم، علمی است که جواب داده باشد.

خیلی‌ها به‌واسطه و به اسم دانش آبروی علم را هم برده‌اند. امیدوارم خداوند بنیان کنگره را حفظ نماید و ما بتوانیم همیشه از علم ناب ایشان استفاده نماییم. باز هم از زحمات ایجنت شعبه آقای علی کاظمی و گروه مرزبانی قبلی تشکر می‌نمایم و در ادامه برای مرزبانان جدید آرزوی موفقیت و سعادت دارم.

 
 
 
 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
عکاس: مسافر فریدون
تنظیم: مسافر مصطفی
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .