English Version
English

بدون وجود ما انسان‌ها، طبیعت بازهم پابرجاست

بدون وجود ما انسان‌ها، طبیعت بازهم پابرجاست

کرونا می‌خواهد به ما انسان‌ها پیامی برساند، و تا زمانی که پیام کرونا را دریافت نکنیم، ساکت نخواهد ماند و از بین نخواهد رفت.

اما پیام کرونا چیست؟! اینکه ای انسان؛ طبیعت به شما نیازی ندارد، این شما انسان‌ها هستید که به طبیعت نیاز دارید!

 بله، بدون وجود ما انسان‌ها، طبیعت بازهم پابرجاست. درختان، دریاها، آسمان، حیوانات، گیاهان و سایر آفریده‌های پروردگار، همان‌گونه که از اول حیات وجود داشته‌اند، بازهم می‌توانند وجود داشته باشند وزندگی کنند.

جناب مهندس برای درمان اعتیاد، روش DST و داروی OT را ابداع کردند، و با کمک جهان‌بینی و آموزش‌ها، توانستند به ما انسان‌های فرورفته در عمق تاریکی و ظلمت کمک کنند تا به درمان برسیم.

ایشان برای درمان کرونا نیز با شناخت صورت‌مسئله آن، متوجه راه‌حل شدند، و با قاطعیت، D.SAP را داروی درمان این بیماری و راه مقابله با کرونا دانستند. واقعیت این است که در تمام شعب کنگره ۶۰ در سراسر ایران، هیچ آماری مبنی بر مرگ‌ومیر ناشی از کرونا نداشته‌ایم.

جناب مهندس معتقد هستند که؛ کرونا یک ویروس است، اگر وارد دهان و گلو شود، حداقل چهار روز طول می‌کشد تا به ریه‌ها برسد و به این عضو و دیگر اندام‌ها آسیب بزند. و ما در این فاصله زمانی، می‌توانیم با  یک اسید مجاز که آنتی‌ویروس باشد، این ویروس را از بین ببریم.

D.SAP  حاوی ۶ نوع اسید است، خوردن D.SAP و استفاده از بخور آن، باعث از بین رفتن ویروس می‌شود. اگر D.SAP در دسترس نبود، سرکه سیب خانگی نیز تا حدودی همین خاصیت را دارد. خوشبختانه در کنگره ۶۰ این بیماری کاملاً مهارشده است، به خاطر این موفقیت، به جناب مهندس تبریک فراوان می‌گوییم.

بسیار خوشحالم که اعتیاد من بهانه‌ای شد تا اذن ورود به کنگره 60 برایم صادر شود، بتوانم به اینجا بیایم و خودم را پیدا کنم.

بر دستان پرمهر راهنمای عزیزم که چراغ راهم بودند، بوسه می‌زنم، و برای ایشان و تمام کمک راهنمایان گرامی کنگره 60 بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

 

نگارش: مسافر عفت، لژیون ششم- شعبه میخک مشهد

ویرایش: مسافر مهسا- شعبه میخک مشهد

بازبینی: مسافر خاطه 

ارسال: مسافر مهرانا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .