English Version
English

خداوند موقع اندازه‌گیری قلب انسان را اندازه می‌گیرد

خداوند موقع اندازه‌گیری قلب انسان را اندازه می‌گیرد

 لطفاً خودتان را  به‌رسم کنگره معرفی کنید

 سلام دوستان محمد هستم یک مسافر عضو لژیون سردار

آنتی ایکس مصرفی تریاک  روش درمان دی اس تی  داروی درمان شربت اوتی  مدت سفر اول ۱۰ ماه و ۱۸ روز با  کمک راهنمایی استاد عزیزم  آقای میثم حاج جعفری از شعبه رباط‌کریم،  امروز هم به فضل خدا  ۶ سال یک ماه و ۱۱ روز است  که از بند اعتیاد آزاد و رها هستم  در ضمن سفر سیگار داشتم باراهنمایی آقای خیری امروز هم ۵ سال و ۴ ماه است که از بند نیکوتین آزاد و رها هستم.

نحوه آشنایی شما با کنگره ۶۰ چگونه بود؟

توسط یکی از آشنایان با کنگره ۶۰ آشنا شدم.

اگر امکان دارد  چند نمونه از تخریب‌های دوران مصرف خود برای ما بگویید؟

بیشترین چیزی که اذیتم می‌کرد سیستم خواب به‌طوری‌که من زودتر از ساعت ۱۲ ظهر  نمی‌توانستم از خواب بیدار شوم دوم اینکه در محیط کارم بسیار اذیت می‌شدم  و همین‌طور از بابت حیثیت اجتماعی و رفتار و نگاه‌های  خانواده، دوستان و آشنایان بسیار بنده را آزار می‌داد.

چه چیزی باعث شد که شما وارد لژیون سردار شده و همین‌طور  نشان دنور کنگره ۶۰ را به دست بیاورید؟

روزهای اولی که وارد کنگره شدم  زمزمه لژیون سردار بود و من خیلی دوست داشتم عضوی از آن باشم، وضعیت مالی من قبل از مصرف بسیار خوب بود ولی در دوران مصرف همه‌چیز به هم‌ریخت و حتی نزدیک بود به ورشکستگی برسم بعد از ورود به کنگره و منظم شدن مصرف اوتی  روزنه نوری به وجود آمد و کسب‌وکار من  بهتر شد و نظم در زندگی من به وجود آمد مشکلات کاری من کم‌کم حل شد و تصمیم گرفتم وارد لژیون سردار شوم،  در سال اول وضع مالی خیلی خوبی نداشتم که وارد لژیون سردار شدم و بعدازآن جرقه زده شد و نیروها به من کمک کردند تا به  سمت صراط مستقیم هدایت شوم و وضعیت مالی من بهتر و بهتر شد.

آیا اقدام به دریافت نشان دنور برای شما تصمیم سختی بود؟

البته هنوز این نشان را دریافت نکرده‌ایم اما پولش را پرداخت کرده‌ایم که انشا الله به‌زودی آن نشان را خواهیم گرفت، من چند سال پشت سر هم عضو لژیون سردار بودم تا اینکه پارسال دنور را اعلام کردند که من به خاطر ترس شرکت نکردم ولی امسال خیلی راحت شرکت کردم وقتی شما در مسیری باشید که بخواهید کار خوب انجام دهید اتفاقات خوبی برایتان می‌افتد من به‌غیراز این ۱۰۰ میلیون تومان دیگر به دانشگاه کنگره کمک کردم و این برایم خیلی راحت بود و اتفاقات خوبی برایم افتاد.

امثال شبه من فکر می‌کنند وقتی کسی وارد لژیون سردار می‌شود یا نشان دنور می‌گیرد حتماً باید وضع مالی خوبی داشته باشد، آیا وضع مالی خوب کفایت می‌کند؟

خیر، پرداخت پول یا کمک مالی کردن به‌جاهای مختلف به پول نیست به دل است، من میگویم خداوند موقع اندازه‌گیری قلب انسان را اندازه می‌گیرد نه پول او را، آن میزان بهایی است که انسان برای خودش پرداخت می‌کند.

آیا خانواده شما از کمک‌های مالی شما به کنگره راضی هستند؟

چون هم‌سفر من می‌داند ما هر چه داریم از کنگره است لذا به من می‌گوید هرچقدر می‌توانی به کنگره کمک کن.

آرزوی شما برای آینده کنگره چیست؟

من دوست دارم به‌جایی برسیم که آن‌هایی که خواهان رهایی هستند بستری داشته باشند برای درمان اعتیاد و کنگره بهترین مکان برای این افراد است که به درمان برسند.

شما به‌عنوان یک کمک راهنما اگر صحبتی با مسافران سفر اول دارید لطفاً بفرمایید؟

ما در کنگره اعلام می‌کنیم که ما ذره‌ای از باری‌تعالی هستیم و خداوند از روح خودش در ما دمیده است و در اول صحبتمان می‌گوییم به نام خداوند بخشنده و مهربان یعنی خداوندی که بخشنده است و در عین بخشندگی مهربان است که بی‌دریغ همه‌چیز را به ما ارزانی داشته، من مسافر، من ره‌جو اگر نتوانم خوب بخشش انجام دهم چگونه می‌توانم ادعا کنم که من ذره‌ای از نور باری‌تعالی هستم، خداوند این‌همه نعمت به من بخشیده است، من یک مبلغ ناچیز می‌خواهم به کنگره بدهم درست است که کار سختی است و خیلی هانمی توانند از این سختی عبور کنند هرچقدر ما در این راستا حرکت کنیم یکی از صفات خداوند را نمایش می‌دهیم و خداوند هم بی‌دریغ به ما خواهد بخشید و ما باید این را پیشه راه خودمان قرار دهیم، من دوست دارم یک روزی تمام بچه‌های کنگره در لژیون سردار باشند، چرا؟ چون باید وضع مالی ما خوب شود، ما با این آموزش‌هایی که در کنگره می‌گیریم اگر وضع مالی ما خوب نباشد یعنی خوب آموزش ندیده‌ایم، اگر وضعیت مالی ما خوب باشد حتماً به کنگره کمک خواهیم کرد.

از آثار خدمت در کنگره ۶۰ در زندگی شخصی‌تان برای ما توضیح دهید؟

من آثار مثبت کنگره را در تمام نقاط زندگی‌ام می‌بینم یعنی من خداوند را در جای‌جای زندگی‌ام می‌بینم، اگر بخواهم بگویم که من امسال یک کارخانه و یک دفتر خوب خریده‌ام و بچه‌هایم سلامت هستند این‌ها نشانه لطف خداوند است، ما اگر کار خوبی انجام دهیم حتماً آثارش را در زندگی‌مان خواهیم دید، اگر الگوی کنگره قرآن است، الگوی شخصی من کنگره است.

در انتها اگر کلام آخری دارید لطفاً بفرمایید؟

هرکس در کنگره با هر ظرفی خدمت می‌کند و آموزش می‌گیرد آیا هر کس با هر ظرفی وارد کنگره می‌شود خداوند به‌اندازه همان ظرف و شاید کمی بیشتر به او می‌دهد، ما باید ظرفمان را بزرگ کنیم، ما باید خواسته‌مان را از خداوند، بزرگ کنیم، ما وقتی از خداوند چیز بزرگ می‌خواهیم خودمان می‌توانیم چیز کوچکی انجام دهیم و خودمان باید آن‌قدر جسارت داشته باشیم که کار بزرگ انجام دهیم، اگر در کنگره سی دی گوش کردیم به دانایی رسیدیم و در زندگی خود کاربردی کردیم و به حال خوش رسیدیم، ما اگر در لژیون مالی پول دادیم وضع و اوضاع خودمان خوب شد، سراسر کارهای ما در کنگره و در زندگی شخصی این است که انسان به تکامل برسد و این تکامل به زمان نیاز دارد این نیاز به خواسته مربوط می‌شود و باید بدانم من در زندگی چه می‌خواهم.

آرزوی توفیق و سلامتی برای شما خدمتگزاران مخصوصاً قسمت وبلاگ، مرزبانی محترم نمایندگی شادآباد، ایجنت محترم و همه کمک راهنمایان عزیز رادارم.

ما هم از شما ممنونیم  که وقت گذاشتید  و در این مصاحبه شرکت کردید.

تهیه و تایپ:  مسافر عطا

عکس:  مسافر حمیدرضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .