English Version
English

گزارش تصویری از مراسم پیمان مرزبانی؛ نمایندگی رودهن

گزارش تصویری از مراسم پیمان مرزبانی؛ نمایندگی رودهن

جمعیت احیای انسانی کنگره 60 یک سازمان مردم نهاد است که در حوزه ی درمان اعتیاد فعالیت می کند، مبنای فعالیت این جمعیت بر اساس کمک فرد رها شده از اعتیاد به فرد مضرف کننده می باشد. کنگره 60 جهت رفاه و جذب بیشتر افرادی که خواهان درمان هستند در سراسر کشور شعب مختلفی را تأسیس کرده است.

دراین سازمان مردم نهاد افراد پس از درمان می توانند در جایگاه های مختلف البته پس از گذراندن دوره های آموزشی مشغول به خدمت رسانی به افراد تحت درمان شوند.

نام یکی از این سمت ها، سمت مرزبانی می باشد که افراد داوطلب برای خدمت در این شعبه پس از رأی گیری توسط اعضا انتخاب شده و برای این انجام این مهم در  طی یک مراسم  از مرزبانان دوره ی گذشته تقدیر به عمل آورده می شود و مرزبانان جدید پیمان خود را جهت خدمت صادقانه و خالصانه به افراد مصرف کننده اجرا می کنند و شال مخصوص مرزبانی که به رنگ زرد است را دریافت می کنند.

افرادی در شعب این سازمان مردم نهاد شال زرد رنگ را به گردن دارند مرزبانان آن نمایندگی هستند. این مراسم با حضور دیده بان کمیته انضباطی برگزار می شود. وظیفه ی مرزبانان حفظ و نگهداری و برقراری نظم شعب است.

گزارش تصویری زیر از مراسم پیمان مرزبانی و اهدای شال به افراد منتخب شعبه رودهن کنگره 60 است که با حضور دیده بان کمیته انضباطی محمدصادق صداقت روز دوشنبه مورخ 23 فرودین ماه 1400 برگزار شد. شما را در ادامه به دیدن تصاویر دعوت می کنیم.

عکاس: مسافر محمود
تنظیم: مسافر محمود

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .