English Version
English

روش درمانی کنگره60 و متد DST برگرفته از ماه مبارک رمضان است

روش درمانی کنگره60 و متد DST برگرفته از ماه مبارک رمضان است

همه ماه‌های خداوند ارزشمند است ولی خداوند در قرآن به ارزش و جایگاه والای ماه رمضان اشاره‌کرده است و فرموده که در صورت داشتن سلامت جسم و روان روزه‌بگیرید و از فرصت‌ها و فضیلت‌های این ماه استفاده کنید.

ما در کنگره تلاش می‌کنیم که با تفکر و آموزش ضد ارزش‌ها را پیدا کنیم و به‌تدریج آن‌ها را از وجودمان ریشه‌کن کنیم و این نفرت و کینه‌ای که ما و شخصیت ما را تخریب کرده است را از خود دور کنیم و در کنگره هدف اصلی این است که انسان جایگاه والای خود را پیدا کند و ماه رمضان و کنگره با همدیگر هم مقصد شدند به‌عبارتی‌دیگر همان‌طور که کنگره روی جسم و روانمان کار می‌کند روزه هم برای جسم و روان مفید است.

متد (DST) در صور آشکار احیاکننده سیستم ایکس است و روزه و ماه رمضان هم احیاکننده سیستم ایکس است ما در ماه رمضان تلاش می‌کنیم از ضد ارزش‌ها در کلام و رفتار و اندیشه پرهیز کنیم و متد DST و آموزش‌های کنگره هم این کار را انجام می‌دهد.

از برکات این ماه عزیز است که ما در پایان ماه سربلند از نبرد درونی بیرون بیاییم و در برابر نیروهای شیطانی تسلیم نشویم و از فرصتی که در این ماه در اختیارمان است برای تزکیه و پالایش استفاده کنیم. ماه رمضان خلوت کردن خود با پروردگارمان است و این خلوت و آغاز یک تفکر، باعث می‌شود ما یک حرکت عظیم داشته باشیم و زمانی لذت این کار را می‌چشیم که نه گفتن به خواسته‌های نامعقول به یک لذت تبدیل شود.

در این ماه عزیز خداوند هم میهمان و هم میزبان است؛ و وسیله پذیرایی هم آماده است و مهمان‌ها را برای ضیافتی بزرگ دعوت کرده است تا در این ضیافت شرکت کنند و پاداش آن رحمت و مغفرت خداوند استدر این ماه جسم و روح خودمان را پالایش می‌کنیم، در ماه رمضان درهای آسمانی به دلیل الهامات مثبت باز است و ما با تزکیه و پالایش و تربیت نفس خودمان، آن‌ها را جذب می‌کنیم.

ماه رمضان یا بهتر است بگوییم جشن رمضان در کنگره ۶۰ حال و هوای دیگری دارد، لحظه‌های افطاری با شور و شوق غیرقابل وصفش و صمیمیت و همکاری اعضاء آن‌که انشا الله بار دیگر با عادی شدن شرایط  آن لحظات شیرین را تجربه خواهیم کرد.

ماه رمضان در کنگره ۶۰ جایگاه ویژه‌ای دارد چون آقای مهندس سفر خود را در این ماه آغاز کردند و روش درمانی کنگره ۶۰ و متد DST برگرفته از ماه رمضان است و الگوبرداری از ماه مبارک رمضان است و آقای مهندس بعد از چندین سال که در وادی اعتیاد به سر می‌بردند، در این ماه عزیز با تفکر سالم و حرکت درست باعث احیای خود و هزاران انسان دربند اعتیاد شدند و گام بلندی برای نجات بشریت از بند اهریمن اعتیاد برداشتند.

امیدوارم که با آمادگی جسمی و روحی به استقبال این ماه عزیز برویم و آن را درک کنیم و در این ماه مبارک سازندگی را در جسم و روان و جهان‌بینی انجام دهیم و از برکات آن بهره لازم را ببریم.

 

تایپ: همسفر سهیلا

تنظیم: کمک راهنما همسفر پری

همسفران نمایندگی میرداماد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .