تاریخ
شنبه 21 فروردين 1400

بغض یک همسفر

موضوع : یادداشت
همسفر عاشق در دلنوشته زیبای خود نوشت: می‌فهمم که دخترم عطر آغوش پدرش را می‌خواهد نه بوی مواد، می‌فهمم که دخترم گاه‌وبیگاه باران بوسه‌های پدرش را می‌خواهد، مادر بودن، حس کردن این درد را بیشتر می‌کند خدایا حال و هوای غریب و پریشان مسافرم نیز دلم را به درد می‌آورد.
بغض یک همسفر
 
تا شقایق هست زندگی باید کرد. راستی شما شقایق‌های زندگی‌تان را می‌شناسید؟ من تا قبل از کنگره وقتی با این جمله روبه‌رو می‌شدم با تمسخر برخورد می‌کردم و می‌گفتم چه شقایقی؟ اما با آموزش‌هایی که در کنگره گرفتم شقایق‌های زندگی‌ام را شناختم؛ آن‌ها خانواده‌ام هستند. تا قبل از کنگره زندگی را اجبار می‌دانستم اما الآن باوجود سختی‌های بسیار زیاد، زندگی را برابر بامحبت و عشق می‌دانم.
 
دوران کودکی و نوجوانی‌ام با پدری مصرف‌کننده گذشت، با تنهایی و بغض گذشت؛ اما امید داشتم که مسافری آگاه و بیدار خواهد آمد و تکیه‌گاهم خواهد شد و من هم تمام عشق و محبتم را نثارش خواهم کرد. مسافرم آمد و با دل و جان، عشق و محبتم را پیشکشش کردم اما هرچه تلاش می‌کردم نمی‌توانستم راحت تکیه کنم چراکه پستی بلندی‌های تکیه‌گاهم زیاد بود. نتیجه این پستی بلندی‌ها، اعتیادش بوده و هست.
 
چند سالی را در سردرگمی و حیرت سر کردم تا جایی که بیمار شدم. سؤال‌های زیادی ذهنم را اشغال کرده بودند اصلی‌ترینشان این بود که عدالت خداوند کجاست؟ از وقتی‌که یادم می‌آید راهی که خودش دستور داده را در پیش گرفتم پس خدایا من وسط این‌همه سختی و بحران چه‌کار می‌کنم؟
 
 
با وارد شدن به کنگره یاد گرفتم سختی لازمه‌ی رسیدن به آرامش و تکامل است و با دلیل قبول کردم که من نامه‌ای پیشین دارم که بنا به خواست خداوند یادم نمی‌آید. یاد گرفتم زندگی فقط این مرحله‌ی خاکی نیست بلکه جهان خلقت، حلقه‌های مختلف و متعددی دارد و هر حلقه تحت تأثیر حلقه‌ی قبلی است. حالا که این را فهمیدم باید این مرحله را درست طی کنم، صبور باشم و از امواج طوفان‌ها پلی بسازم به‌سوی آرامش و خوشبختی و این هم با حرکت در صراط مستقیم امکان‌پذیر است.
 
اکنون دل‌تنگی‌های من به این خاطر است که مسافرم کنار من و بچه‌هایم هست ولی صدای دوستت دارم های ما را نمی‌شنود، احساسات ما را نمی‌فهمد، امروز بغض‌های کودکی‌ام را در گلوی بچه‌هایم حس می‌کنم. دیدن درد و رنج فرزند برای مادر دردناک است هرچند که یاد گرفته باشد سختی لازمه‌ی رسیدن به نور و آرامش است. برایم دردناک است وقتی دخترم، با حسرت یک آغوش گرم پدرانه به خواب می‌رود.
 
شاید همه‌ی همسرهای افراد مصرف‌کننده این را درک نکنند ولی من چون پدری مصرف‌کننده داشتم با دردی بیشتر از درد دخترم، درکش می‌کنم، می‌فهمم که دخترم عطر آغوش پدرش را می‌خواهد نه بوی مواد، می‌فهمم که دخترم گاه‌وبیگاه باران بوسه‌های پدرش را می‌خواهد، مادر بودن، حس کردن این درد را بیشتر می‌کند و دیگر اینکه حال و هوای غریب و پریشان مسافرم نیز دلم را به درد می‌آورد.
 
مسافرم دیوارهای اعتیاد را آن‌قدر بلند می‌بیند که دست‌های بلند خداوند را فراموش کرده است. شاید برای خیلی‌ها قابل‌درک نباشد اما من‌بعد از وارد شدن به کنگره بیشتر از قبل عاشق همسرم شدم چون‌که دیگر دردم از جنس خشم نیست بلکه دردم از نوع همدلی و همدردی است.
 
حرف دلم با شما همسفران عزیز است که بدانید خدا حتماً شما را برگزیده که در کنار انسانی دردمند باشید تا شما را بیازماید و باز حرف دلم با شما مسافر عزیز این است، حالا که خداوند نور چراغ کنگره را به تو نشان داده، پس قدر بدان و همت کن، به سمت نور حرکت کن تا به اصالتت برسی. مسافر عزیزم نور شو برای خودت، صوت شو برای همدردت و حس شو برای همسرت، دخترت و ... از نوع محبت و عشق.
 
مسافر عزیزم بدان که تا انتهای ابدیت عاشقت خواهم ماند.
 
نویسنده: همسفر لژیون پنجم
 
همسفران نمایندگی شهرری
تعداد بازدید از این مطلب : 1773
ادامه مطالب در آرشیو یادداشت
دیدگاه شما
نام :  
ایمیل :  
دیدگاه :  
 
دیدگاه ها
50 نظر  
  • کمک راهنما فاطمه شفامشهد
زمان ارسال
1400/02/18 15:53:2
خداقوت به شماهمسفرعزیز امیدوارم بزودی فرمان برای مسافرشماهم صادرشود ودرمسیرعشق ورهایی قراربگیرند. خداقوت به عزیزان خدمتگزارسایت
  • همسفر مژگان ل ۴ شعبه تخت جمشید
زمان ارسال
1400/02/13 14:29:14
همسفر عزیز من هم همدرد شما هستم و مثل شما بعد از اشنایی با کنگره عشقم به فرزندم از جنس اگاهی شده و دردم از رنجی است که او از تنهایی و تاریکی اعتیاد میبرد انشالله خداوند اجر صبر و تلاش ما همسفران را با رهایی مسافرانمان از بند اعتیاد بدهد 🙏🙏🙏
  • مهدی قدمیاری مسافر لژیون 9شفا مشهد
زمان ارسال
1400/02/07 8:54:14
زندگی رسم خوشایندی است زندگی بال و پری دارد با وسعت مرگ پرشی دارد اندازه عشق زندگی چیزی نیست که لب طاقچه عادت از یادمن و تو برود زندگی جذبه دستی است که می چیند زندگی نوبر انجیر سیاه در دهان گس تابستان است زندگی بعد درخت است به چشم حشره زندگی تجربه شب پره در تاریکی است زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد زندگی سوت قطاری است که درخواب پلی می پیچد زندگی دیدن یک باغچه از شیشه مسدود هواپیماست خبر رفتن موشک به فضا لمس تنهایی ماه فکر بوییدن گل در کره ای دیگر زندگی شستن یک بشقاب است زندگی یافتن سکه دهشاهی در جوی خیابان است زندگی مجذور اینه است زندگی گل به توان ابدیت زندگی ضرب زمین در ضربان دل ما زندگی هندسه ساده و یکسان نفسهاست زندگی تر شدن پی در پی زندگی آب تنی کردن در حوضچه اکنون است رخت ها را بکنیم آب در یک قدمی است انشالله فرمان صادر شود و مسافر شما همسفر محترم به عشق خداوند امیدوار شود از ته دل آرزومندم
  • زهرا همسفرامین لژیون هفتم شعبه حر
زمان ارسال
1400/02/03 18:32:26
سلام بسیار عالی بود انشالله ب زودی شاهدرهایی و حال خوش شما همسفر عاشق و مسافر راه گم کرده تان باشیم و درکنارهم جشن بگیریم
  • محسن ل ۱ اردستان
زمان ارسال
1400/02/03 12:53:23
سلام ، حس عشق و محبتی که در این دل نوشته هست عالی است ، آرزو میکنم مسافر ایشان هر چه زودتر به رهایی برسد و همینطور همه مسافران .
  • همسفر لیلا ه از شیخ بهایی
زمان ارسال
1400/01/26 10:38:20
خدا قوت همسفر عزیز، خیلی از ماها شما را درک می کنیم چون هم درد هستیم، اما با وجود خداوند و نشانه هایش حتما مپفق خواهی شد و به آرامش میرسید. تشکر از عزیزان سایت
  • همسفر سمانه لژیون مرزبانی(قم)
زمان ارسال
1400/01/25 21:35:33
خدا قوت خیلی عالی بود
  • همسفر شعبه فردوسی مشهد
زمان ارسال
1400/01/25 20:53:54
خداقوت و دست مریزاد بر این احساسات پاک همسفر عشق، انشالا شاهد حال خوش و رهایی شما بزرگوار باشیم.
  • سمیه همسفر اصغر شعبه رودهن
زمان ارسال
1400/01/25 12:25:20
خدا قوت بسیار عالی و آموزنده و تأثیر گذار بود.
  • زهره همسفر علی شعبه دانیال اهواز
زمان ارسال
1400/01/24 1:48:20
آن چه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند بسیار دلنوشته ی زیبایی بود انشالا به یاری خداوند مسافر شما هم به درمان خواهد رسید به امید روزهایی بسیار روشن برای همه ی عزیزان
  • مریم ازشعبه بومهن
زمان ارسال
1400/01/23 19:33:41
همسفرعزیزچقدر صحبهات به دل میشینه درد دل همه مارا بیان کردی موفق باشی با ایمانی که داری انشاءالله هرچه زودتر‌ مسافرشماهم راهش راپیداکنه
  • همسفر نمایندگی رودهن
زمان ارسال
1400/01/23 17:20:51
خدا قوت بسیار عالی و تاثیر گزار
  • همسفر المیرا نمایندگی رودهن
زمان ارسال
1400/01/23 16:51:0
خدا قوت به شما همسفر عزیز بسیار زیبا و دلنشین بود از خدا براتون بهترینارو خواستارم انشالا که به زودی شاهد رهایی مسافرت و موفقیت های بی شمارش باشی 🌹🌹
  • همسفر الناز
زمان ارسال
1400/01/22 17:22:0
همسفر عزیز خدا قوت، دلنوشته تان به دل می نشیند انشاالله به زودی شاهد رهایی مسافرتان باشید و طعم شیرین آرامش را بچشید.
  • همسفر فاطمه لژیون ۱۱ از نمایندگی عمان سامانی
زمان ارسال
1400/01/22 13:17:41
سلام وخداقوت خدمت شما همسفر عزیز بسیار زیبا بیان کردید .
  • همسفرطاهره ازلژیون هشتم شعبه سمنان
زمان ارسال
1400/01/22 2:44:52
سلام و درودبه شماهمسفرگرامی دلنوشته تان بسیارعالی بودبهترین آموزش هاراگرفتم ودعامیکنم درکنارهمدیگه خانواده ای آرام شادی داسته باشید💖👌👏🏻خداقوت به اعضای گروه سایت 💐👏🏻
  • مهدی
زمان ارسال
1400/01/22 1:10:39
خیلی زیبا و دلنشین و حرف ما همسفران بود وواقعا اینهمه مشکلاتی که برای ما بخاطر مسافامون و یا حتی خودمون پیش میاد مانند پتک و چکش بما ضربه میزنه مانند ضربات آهنگریه که روی آهن گداخته مینوازد و تا ضربات رو تحمل نکنیم و گداخته نشیم ، شکل نمیگیریم پس لازم است ضربات را تحمل کنیم تا بجای آهن گداخته و بی ارزش تغییر کنیم تا تبدیل به شکلی و تندیسی زیبا شویم و ترخیص شویم
  • همسفرنسیم از شعبه رودهن لژیون دوم
زمان ارسال
1400/01/21 23:28:30
همسفر عزیزچقدرزیبا و دلنشین عشقتان را به رهایی مسافر عزیزتان نوشته اید لذت بردم و محبت را یاد گرفتم.به امید اینکه شقایق کوچک زندگیتان به زودی آغوش پدر عزیزش را به شادی در بر بگیرد.به امید رهایی
  • همیشه مسافر
زمان ارسال
1400/01/21 23:3:52
دورگردون گردوروزی برمرادمانرفت دائمایکسان نباشدحال دوران غم مخور اگر هنگامی شقایق هم نبودزندگی باید نمود.
  • همسفز بی مسافر لژیون هفتم
زمان ارسال
1400/01/21 22:9:36
مثلی هست که میگه طبیب کسی هست که خودش دچار شده باشه. من قسمتی از غم‌ و اندوه شمارو خوب میفهمم امیدوارم که مسافرتون هرچه سریعتر راه خودش و پیدا کنه به لطف پروردگار دانا و مهربون.
  • همسفر زلیخا شعبه ابن سینا
زمان ارسال
1400/01/21 18:44:12
همسفر گرامی دلنوشته‌ی خیلی عالی و سوزناک بود. پایان هر نقطه سر آغازی خطی دیگریست. یقینا با تلاش و پشتکاری و ادامه دادن در این راه به‌ اون‌ رهایی واقعی و حال خوش خواهید رسید.
  • معصومه همسفرمیثم لژیون سوم
زمان ارسال
1400/01/21 17:14:55
دلنوشته خیلی زیبایی بود ان شالله ک طعم خوش رهایی رابچشین
  • مسافر احمد لژیون ۱۰
زمان ارسال
1400/01/21 13:31:37
انشاالله همیشه سلامت باشی
  • مسافر فرهاد لژیون نهم
زمان ارسال
1400/01/21 12:56:52
سلام دل نوشته شما بسیار زیبا بود زمانی که کسی را کمک کنید خداوند از طریق شما آرزوی او را برآورده میکند سپاسگزارم زیبا و تاثیر گذار بود
  • همسفر زهره لژیون 7
زمان ارسال
1400/01/21 11:21:2
با سلام خدمت همسفر محترم .دلنوشته بسیار زیبایی بود عشق را کاملا در صحبتهایتان حس میکردم و ایمان دارم همین عشق قدرت حرکت در این مسیر را به شما میدهد و شما را به مقصد میرساند .خدا قوت همسفر
  • محمد سپیدکار
زمان ارسال
1400/01/21 10:27:55
موفق باشید
  • همسفر خندان
زمان ارسال
1400/01/21 10:21:21
الهی آمین🙏🏻همسفر عاشق! چقدر نوشته تان به دلم نشست، انگار که از دل من نوشته بودید🥺🥺🥺به امید رهایی تمام مسافران 🙏🏻
  • همسفر ناهید
زمان ارسال
1400/01/21 9:13:24
سلام خسته نباشید خدا قوت من قوتی که خداوند به شما خواهر عزیز داده را در نوشته هایت حس کردم انشالله پله های موفقیت رو یکی پس از دیگری طی میکنید
  • علی شهرری
زمان ارسال
1400/01/21 8:26:33
بسیار عالی همسفر، به امید رهایی
  • همسفر عفت
زمان ارسال
1400/01/21 7:58:39
همسفر عزیز، ممنون که توانستید حس خود را بیان کنید، از اینکه خودتان آموزش‌های خوبی را دریافت کره اید مطمعن باشید در ادامه شرایط بسیار بهتر وغیر باوری را تجربه خواهید کرد.بعضی از مسافران یک مر تبه تغییر مسیر می دهند. امید را از دست ندهی.
  • مسافرجمشیدلژیون۱۷
زمان ارسال
1400/01/21 7:26:18
با سلام ضمن عرض دورود و سپاس و خداقوت و خسته نباشید خدمت همسفر محترم و با آرزوی توفیق روز افزون برای شما را دارم مرید تشکر
  • الهام لژیون ۵
زمان ارسال
1400/01/21 7:16:32
همسفر عزیز،بسیار زیبا و دلنشین بود ولذت بردم. به امید رهایی مسافر شما
  • همسفر آزاده لژیون ۷
زمان ارسال
1400/01/21 2:48:46
خیلی عالی و تأثیر گذار بود سپاسگزار.
  • همسفر آزاده
زمان ارسال
1400/01/21 2:10:35
بسیار دل نشین و عالی بود. همسفر عزیز ان شالله به زودی زود شاهد رهایی مسافر شما و آرامش دل خودتون و فرزندانتون هستیم.🌸 صبور باشید و به راهتان ادامه دهید.
  • همسفر مریم لژیون ۷ شهرری
زمان ارسال
1400/01/21 2:6:20
دوست عزیزم ،همسفر عاشق،عزیز دلم واقعا دلنوشته ات تاثیرگذار بود از صمیم قلبم برای شما وتمام مسافران وهمسفران بهترینها رو آرزومندم .به امید رهایی برای شما
  • همسفر شمسی
زمان ارسال
1400/01/21 0:50:8
سخنی که از دل برایدلا جرم بر دل نشیند ممنون از قلم شیوا ورساتون دوست عزیزم محبت کلیدی است که قفل هارو باز میکنه صبور باش که وعده خداوند حق است که میفرماید بعد از هر سختی اسانی است
  • همسفر الهام لژیون سوم
زمان ارسال
1400/01/21 0:42:29
عزیزم آنچه از دل براید لاجرم بر دل نشیند نوشته بسیار دلنشینی بود نوبت باران محفوظ است یقین دارم با این نوشته ی پر از احساس بهترینها نصیبتان خواهد شد به امید آن روز
  • مریم همسفر مهدی لژیون ۴
زمان ارسال
1400/01/21 0:18:34
قلمتان پر بود از حس های زیبا که قطعا مسافران هم این حس های زیبای شما را دریافت می‌کند و نقطه تفکر درش به وجود میاد و به رهایی خوشبختی خواهید رسید
  • همسفر از لژیون پنجم
زمان ارسال
1400/01/21 0:17:5
انشالله که مسافرتون به کنگره میاد و رها میشه من هم شرایط شما رو دارم با این که مسافرم به کنگره امد سفر کرد رها شد بعد از یک سال دوباره اعتیاد رو شروع کرد برای منم دعا کنید
  • همسفر پروین
زمان ارسال
1400/01/21 0:10:59
خدمت همسفرعزیز من حال شما روخیلی خوب درک میکنم.عزیز دلم سختیها برای انسانهاست تا به ارتقاء برسن تا پخته وبزرگ شوند.پاداش شما همسفرعزیز که با عشق مسافرو زندگیتان را دوست دارید.نزد خدواند محفوظ است.به امید رهایی همه‌ی سفراولی ها
  • همسفر لیلا
زمان ارسال
1400/01/21 0:1:50
بسیار دلنشین بود، موفق باشید.
  • منیره لژیون سوم
زمان ارسال
1400/01/20 23:55:53
بسیار زیبا بود.امیدوارم که همه مسافران مسیر درست را پیدا کنند و به رهایی برسند.
  • همسفر فاطمه
زمان ارسال
1400/01/20 23:51:52
همسفر عزیزم چقدر زیبا دل نوشته خود را با حس بسیار زیبایت بیان کردی. نه تنها برای شما بلکه برای همه همسفران سفر اول کنگره ۶۰ آرزو می کنم که در این مکان مقدس طعم شیرین درمان و رهایی را در کنار مسافران خود لمس کنید.
  • فاطمه
زمان ارسال
1400/01/20 23:1:1
دل نوشته شما همسفر عزیز عالی بود امیدوارم لطف خدا ویاری همه همسفران تمام مسافران به رهایی برسن و آرامش و خوشبختی برای همه عزیزان از خداوند خواهانم
  • فریبا
زمان ارسال
1400/01/20 22:25:27
همسفر عزیز خوشحالم ومن هم تورو خوب درک مینم از صحبت هات لذت بردم امیدوارم مسافرت به رهایی برسه
  • مسافر مهدی؛لژیون ۴
زمان ارسال
1400/01/20 22:25:3
بسیارزیبا...ممنون که به اشتراک گذاشتید
  • همسفر زینب
زمان ارسال
1400/01/20 22:24:19
عالی بود چه قدر پر مهر حتما با آموزشهای لازم مسافرت هم صوت و حس کنگره را درک واز نوع محبت و عشق خواهد بود و راه خود را پیدا خواهد کرد به امید آن روز
  • همسفرمنصوره
زمان ارسال
1400/01/20 22:21:58
عزیزم از دلنوشته زیبای شما لذت بردم که در قالب کلمات حرف دل خودتان را بیان کردید. مطمئن هستم با وجود همسفری مثل شما به امید خدا مسافر شما هم سفر خودش را شروع خواهد کرد و انشالله به درمان و رهایی خواهد رسید و در کنار هم زندگی خوب و شادی در آرامش خواهید داشت.
  • همسفرسمیه لژیون ۶
زمان ارسال
1400/01/20 22:21:32
همسفرعزیزبسیاردلنوشته ی دلنشینی بودلذت بردم ،سپاس‌
  • همسفر فهیمه
زمان ارسال