English Version
English

مکاتبات حسین و بیل، پاسخ پرفسور ویلیام ال وایت به مهندس دژاکام

مکاتبات حسین و بیل، پاسخ پرفسور ویلیام ال وایت به مهندس دژاکام

بنام قدرت مطلق الله 

 

99/12/20

حسین عزیز

بابت اختصار این نامه پوزش می‌طلبم. در حال انجام کارهای نهایی "نوع آوری در درمان اعتیاد و ریکاوری. داستان کنگره ۶۰" هستم. همچنین دراین‌باره فکر می‌کنم که بهترین راه برای معرفی کتاب به خوانندگان چیست. امیدوارم در هفته آتی بتوانم پیش‌نویس کتاب را برای شما بفرستم تا ببینید که نسخه انگلیسی آنچه شکلی پیداکرده است.

سؤالی که پیش‌آمده این است که در مقالات و مصاحبه‌ها هم 60 congressنوشته‌شده و هم 60 congress برای اینکه متن یکنواخت شود همه را به 60 congress تغییر دادم. اگر این خوب است به من اطلاع دهید.

مطمئن هستم که کار روی دانشگاه حسابی شما را مشغول کرده است. ممنونم که من را در جریان پیشرفت آن قرار می‌دهید. این دانشگاه یک منبع مهم برای انجام تحقیقات روی درمان اعتیاد و ریکاوری و همین‌طور نطفه اصلی آموزش افرادی خواهد بود که در حوزه‌های درمان و ریکاوری فعالیت خواهند نمود.

این موضوع که تعداد افراد زیادی خواهان خدمت به‌عنوان راهنما و کمک راهنما هستند مدرکی بر سرزنده بودن فرهنگ کنگره ۶۰ است. تعداد افراد شرکت‌کننده امسال واقعاً استثنایی است. نزدیک‌ترین نقش نزدیک به راهنما که در آمریکا داریم نقش مربی ریکاوری است که در دو دهه گذشته به‌عنوان نقش متخصص در ریکاوری پدیدار شده است.

چندین موسسه در آموزش مربیان ریکاوری فعال هستند اما حتی نزدیک به تعدادی که شما در کنگره ۶۰ دارید نیز نیستند.

اینکه مرگی بر اثر کویید ۱۹ در کنگره ۶۰ نداشته‌اید یک دستاورد شگفت‌انگیز است. تعداد مرگ‌ها در آمریکا به خاطر واکسیناسیون و استفاده بیشتر از ماسک در حال کاهش است. اما نگرانی من این است که بسیاری از ایالت‌ها محدودیت‌ها را خیلی زود کاهش داده‌اند و این باعث افزایش مرگ‌ومیر قبل از اتمام واکسیناسیون شود.

هفت دوست و همکار من در سال گذشته در اثر کویید ۱۹ جان خود را از دست دادند. تعداد بیش از ۵۰۰ هزار مرگ در اثر کویید ۱۹ خود یک موضوع خوب برای مطالعه در زمینه شکست مدیریت و رهبری است.

به‌محض آنکه اصلاحات نهایی به پایان برسند پیش‌نویس را ارسال خواهم کرد

 

 دوست و برادر همیشگی

بیل

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .