English Version
English

مهندس دژاکام: از بابت انتشار کتاب مشترکمان بسیار تا بسیار خوشحال هستم

مهندس دژاکام: از بابت انتشار کتاب مشترکمان بسیار تا بسیار خوشحال هستم

99/12/30

بیل عزیز

امیدوارم خوب باشید، من خوب هستم و تمامی اعضای کنگره خوب هستند. نمی‌دانم سال‌ها به‌سرعت در حال عبور هستند و یکی پس از دیگری به دنبال یکدیگر روان هستند. اکنون که این نامه را می‌نویسم، حدود 6 ساعت دیگر سال نوی ما نوروز شروع می‌گردد که اولین روز از فصل بهار است و البته فکر کنم دو روز دیگر این نامه به دست شما خواهد رسید.

از بابت کتاب مشترکمان بسیار تا بسیار خوشحال هستم. وقتی‌که به گذشته نگاه می‌کنم که چگونه بر حسب اتفاق به انگلستان آمدم و در کنفرانس بین‌المللی شرکت کردم و شاید تمامی صحبت و آشنایی ما 20 ثانیه هم نشد، خودم در شگفت هستم که چگونه خداوند غیرممکن‌ها را ممکن می‌سازد. باور کنید هنوز هم نمی‌دانم چه کسی مرا به کنفرانس دعوت کرده بود و کلیه هزینه‌های سفر را پرداخت کرد و حتی برای من مترجم هم استخدام کرده بود و یک راهنمای ویژه.

شاید تمامی این حرکت‌ها مقدمه‌ای بود برای ایجاد تغییرات کلی در نگرش اندیشمندان به درمان و ریکاوری اعتیاد و الحق که چه اسم زیبایی را برای این کتاب انتخاب کردید. من PDF این کتاب را برای تمامی استادان درمان و ریکاوری اعتیاد در ایران ارسال کردم و امیدوارم با برنامه‌ریزی‌هایی که شما انجام داده‌اید و می‌دهید این کتاب به دست متخصصین و اندیشمندان این حوزه برسد تا بتوانند با دلیل و منطق، اعتیاد را از حالت مرموز و مه‌آلود خارج کنند و میلیون‌ها نفر را از زیر بار رنج دائم خلاص کنند. البته برای من مشخص و روشن است که این کتاب جایگاه خودش را باز خواهد کرد و زمانی به اوج خودش خواهد رسید که شاید ما در جهان دیگری باشیم.

و اکنون از اینکه کتابمان در سایت شما قرار گرفت بسیار خرسندم و باعث افتخار من است و همین‌طور از اینکه نسخه PDF این کتاب را برای رهبران حوزه درمان اعتیاد آمریکا ایمیل کردید. گام بزرگی برداشته‌اید و امیدوارم برای سایر رهبران کلیدی درمان و ریکاوری اعتیاد در سایر کشورها هم توسط شما به‌زودی ارسال گردد.

دوست عزیز، به تازگی فکری در سرم افتاده و در حال فکر کردن آن هستم و آن فکر این است که مجموعه مکاتباتم با شما را در یک مجموعه جمع‌آوری و منتشر نماییم؛ زیرا که نکات کلیدی بسیار زیادی در لابه‌لای نوشتارهای ما می‌باشد. البته اکنون این مسئله سرآغاز یک فکر است. امیدوارم نظر شما را داشته باشم.

به‌هرحال فرارسیدن نوروز و آغاز زنده شدن طبیعت بهار را به شما و خانم ریتا تبریک عرض می‌کنم. خداوند یار و نگهبان شما باد.

دوست و برادر همیشگی شما در زمین و آسمان

حسین

 

Dear Bill,

 

I hope you are fine, I am well. All members of Congress 60 are well.
 
Years are passing so fast! Now that I am writing this letter in six hours our new year begins. I think you will receive this letter in two days.
 
I am so delighted with our mutual book.
 
When I look at the past that how I accidentally came to England to participate in the international conference. Perhaps our talking took about twenty seconds, remember?
 
 I am amazed how God makes impossible possible. I still don’t know who invited me to the conference and paid all the expenses, and even a personal translator was hired for me.
 
Perhaps all these movements was a prologue in order to change the attitude of experts toward addiction treatment and recovery.
 
What a beautiful name you have chosen for our book. 
 

I have sent the PDF of this book to all the addiction treatment and recovery experts of Iran. Hopefully with your planing this book will reach experts of this field abroad. They may learn through logic and reason that addiction is not mysterious. Millions will seize to suffer.

I am certain that this book will take its place. Perhaps we are in another world when this book starts to shine brightly.
 
Anyway I am happy that this book is posted on your website and it is an honor for me. Thank you for sending a PDF to experts in the United State. Hopefully you will send it to experts of other countries.
 
Dear friend I’m thinking about gathering all of our communications and publish them. Our communications hold many important discussions that can enlighten many people. Of course this is just a thought, what do you think about it?
 

I congratulate the beginning of spring(Nowrooz) and reborn of nature to Mrs. Rita and you.

 

 

Friends and brothers on heaven and earth forever

Hossein 

 

مترجم: احسان رنجبر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .