English Version
English

حضور اعضای تیم راگبی کنگره 60 در نمایندگی حکیم هیدجی

حضور اعضای تیم راگبی کنگره 60 در نمایندگی حکیم هیدجی

یازدهمین جلسه از دوره پنجاه و دوم از سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60 ویژه مسافران؛ نمایندگی حکیم هیدجی با دستور جلسه «وادی اول و تاثیر آن بر روی من» با استادی مربی تیم ملی راگبی کنگره، مسافر بهادر، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر مجید یکشنبه 8 فروردین ماه  1400  ساعت 16:00 آغاز بکار نمود.

 

 

سخنان استاد:

سلام دوستان بهادر هستم یک مسافر. از ایجنت محترم شعبه حکیم هیدجی بابت دعوتشان از تیم راگبی کنگره ۶۰تشکر می‌کنم. اما درمورد دستور جلسه؛ چهارده وادی از ستون‌های آموزشی در کنگره هستند. وادی اول تفکر یکی از مهم‌ترین وادی‌هاست،برای خود من خیلی جالب بود که اوایل به کنگره آمده بودم آنقدر نمی‌دانستم که فکر کردن با تفکر کردن فرق می‌کند یا فرق نمی‌کند. در اوایل سفرم برای من خیلی سوال بود که می‌گفتند این دو مقوله باهم فرق می‌کنند .

 

خودم به خودم می‌گفتم خوب فکر کردن همان تفکر کردن است. یک مقدار که جلوتر آمدم، وادی اول را می‌خواندم و آقای مهندس هم اشاره می‌کرد که ما چه موقع و به چه چیزها باید فکر کنیم و یا فکر نکنیم. برای من خیلی سئوال بود چون وقتی به کنگره آمده بودم آنتی ایکس من شیشه بود. در جاهای دیگر هزار و یک ترک را تجربه کرده بودم و برای من به اینصورت بود که زمانی چیزی به فکرم می‌آمد و آن خاطرات زمان مصرف من بود و برای ترک یک تایم یک هفته یا ده روز بود، بیشترین مدت آن نه ماه بود ولی دراین مدت ترک من خیلی حال بدی داشتم و آخر هم منجر به مصرف کردن مواد می‌شد.

 

زمانی که آن فکر یا آن جرقه که به فکرم خورد و تمام آن اتفاقات خوب بعد از آن جریان برای من اتفاق افتاد تا من پا به کنگره ۶۰گذاشتم و به درمان رسیدم. آن فکر کردن خیلی مهم است که من زمانی در اینجادر جلسه نشستم در مورد راگبی فکر می‌کنم و از فکر راگبی به فکر سر کار می‌روم ولی تفکر یعنی من روی یک مسئله‌ای فکر می‌کنم و تمام حواسم را به یک مسئله و یک نقطه جمع کردم، که این دو تا یک مسئله جهان‌بینی می‌شود که ما این جهان‌بینی را در ورزش راگبی و مسابقات اجرا کردیم و به موفقیت هم رسیدیم. ممنونم که به حرف‌های من گوش کردید .


اهدای لباس تیم راگبی به مسافر علی از نمایندگی حکیم هیدجی

 

 

ثبت گزارش: مسافر امیر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .