English Version
English

رهایی از زندانی ترسناک

رهایی از زندانی ترسناک

عرض ادب و احترام خدمت شما عزیزانی که همیشه با حمایت‌ها و همراهی‌هایتان ما را برای خدمت‌های بیشتر برای رسیدن به اهدافمان یاری می‌کنید در خدمت یکی از کمک راهنمایان درمان نیکوتین از شعبه صالحی هستیم تا از تجربیاتشان بیشتر بیاموزیم، امید است این گفت و گو ما را در بازگشایی هرچه بیشتر گره‌های وجودمان و شناخت بیشتر درمان سیگار و قلیان یاری نماید، لطفاً به رسم کنگره 60 خود را معرفی نمایید.

سلام دوستان سوگل هستم مسافر نیکوتین از شعبه صالحی با تخریب 20 سال وارد لژیون ویلیام وایت شدم با راهنمایی سرکار خانم جلالی سفر کردم با 10 میلی‌گرم نیکوتین خوراکی شروع کردم به مدت 10 ماه و 6 روز به روش DST با آدامس نیکوتین خوراکی سفر کردم والان 1 سال و 2 ماه است که آزاد و رها هستم.

 

آیا قبل از آشنایی با روش درمان سیگار و قلیان در کنگره 60 به فکر ترک و درمان سیگار بوده‌اید؟

خیر، اصلاً نه قصد انجامش را داشتم و هیچ‌وقت تصور نمی‌کردم قادر باشم که بتوانم همچین کاری را انجام بدهم.

اگر ممکن هست تخریب‌هایی را که قلیان و سیگار بر روی جسم انسان می‌گذارد را برایمان بیان کنید؟

از نگاه کنگره 60 مهم‌ترین تخریب مصرف نیکوتین در سیستم ایکس شخص ایجاد می‌شود و شخص چه از نظر جسمی و چه ازنظر روانی دچار آسیب جدی می‌شود.

 

به نظر شما مهم‌ترین عامل بازدارنده در طول سفر اول نیکوتین چیست؟

به قول استاد امین وقتی انسان در صراط مستقیم قرارمی گیرد نیروهای منفی برای از دست ندادن اعضایشان بیشترین تلاش را انجام می‌دهند و به نظر من هجوم مشکلات می‌تواند موانع ایجاد بکند ولی وقتی فرد از نظر جهان‌بینی رشد کرده باشد برایش مشکلی ایجاد نمی‌شود.

 

دیدگاه و نظر خود را در مورد درمان نیکوتین به وسیله روش DST را برایمان بازگو کنید؟

به نظر من بهترین روش درمان سیگاروهمچنین هر نوع مواد مخدر دیگر روش DST است، به این علت که در کنگره همیشه از عمل سالم صحبت می‌شود و ما در کنگره 60 روش مطلوب و سالمی داریم که فرد به درمان قطعی می‌رسد؛ و ما در کنگره الگوهای زیادی می‌بینیم که با این روش به درمان قطعی رسیده‌اند.

 

صبر در طول درمان چه نقشی دارد؟

مطابق صحبت‌های آقای مهندس برای تولد هر نوزادی با هر ملیت و رنگ پوستی 9 ماه زمان لازم داریم در کنگره برای هر درمانی چه مواد مخدر چه سیگار مهم‌ترین مسئله بازسازی سیستم شبه افیونی است و طبق آزمایش‌ها و تحقیقاتو آزمون وخطاهایی که در کنگره صورت گرفته این بازسازی در پایان 10 ماه صورت می‌گیرد، اگر یک‌ روز کمتر باشد آقای مهندس دستور رهایی را نمی‌دهند پس گزینه صبر واجد اهمیت است.

 

لژیون ویلیام وایت و اهمیت آن در درمان سیگار چقدر است؟

این لژیون مختص درمان سیگار است و فرد با قرار گرفتن در این لژیون در کنار راهنمای درمان سیگار و مسافرینی که درمان سیگار شده‌اند و استفاده از تجربیاتشان اهمیت زیادی را دارا است.

 

آیا سفر نیکوتین بر روی کیفیت ورزش و تعادل جسمی شما نیز تأثیری داشته است؟ لطفاً کمی در مورد تجربیات ورزشی‌تان برایمان بگویید.

من تا قبل از درمان سیگار به طور کلی با ورزش قهر بودم و اگر می‌خواستم هم قادر به انجامش نبودم، ولی بعد از درمان به‌ طور معمول 3 روز در هفته ورزش می‌کنم و از حال خوشی برخوردار هستم.

 

از تأثیرات مثبت قطع مصرف سیگار برایمان بگویید؟

قطع مصرف سیگار مخصوصاً در خانم‌ها روی پوست و سلامتی دندان و جلوگیری از تخریب بیشتر می‌شود و در بازسازی تک به تک سلول‌های بدن نقش مهمی دارد.

 

با توجه به اینکه شما راهنمای درمان نیکوتین هستید، نظرتان را در مورد سفر سیگار و تأثیر آن در به تعادل رسیدن افراد بفرمایید؟

به قول جناب مهندس صراط مستقیم هم سهل است وهم سخت، مهم این است که در شخص خواسته به وجود بیاید و رسیدن به تعادل در اصل همان آرامشی هست که بعد از درمان کسب می‌کند

 

حضور و خدمت در لژیون ویلیام وایت چه برکاتی برای شما به همراه داشته است؟

هر کاری که بار مادی دارد الزاماً بار معنوی ندارد ولی کار معنوی حتماً بار مادی به همراه دارد و رشد و توسعه کنگره نشانه همین مسئله است.

 

به نظر شما آیا یک همسفر که خود مصرف کننده سیگار و قلیان هست، می‌تواند از مسافر خود بخواهد که هر نوع مصرفی ازجمله مواد مخدر را درمان کند؟

خیر، همچین کاری امکان پذیر نیست چون ما یاد گرفتیم الگو باید سالم باشد تا مؤثر واقع شود

 

پیام شما به همسفرانی که مصرف‌کننده سیگار هستند چیست؟ همچنین توصیه شما به همسفرانی که به‌ صورت تفریحی مصرف‌کننده قلیان می‌باشند چیست؟

پیام من این است که شاید قرار گرفتن در این لژیون ازنظر شئونات و فرهنگی سخت باشد ولی آگاه باشند که این درمان در اصل خروج از یک کار ضد ارزشی و تاریکی است و مصرف کننده تفریحی یک زمانی مصرف کننده حرفه‌ای می‌شود پس باید توجه کرد.

 

چرا همسفرانی که درگیر مصرف سیگار و قلیان هستند مصرف خودشان را پنهان می‌کنند؟

همانطور که در سؤال قبل گفتم خدمتتان بعضی مسائل در فرهنگ و آداب جامعه متفاوت است و باعث مانعی برای ورود شخص برای درمانش شود.

 

چه عاملی سبب می‌شود که یک همسفر برای درمان سیگار و قلیان اقدام نکند؟

ترس و به قولی حفظ آبرو درصورتی که باید در نظر گرفت که مصرف سیگار و قلیان کار ضد ارزشی است و درمانش قرار گرفتن در صراط مستقیم است

 

چه احساسی دارید که در حال حاضر سیگار مصرف نمی‌کنید؟

بسیار حس خوبی دارم و آرامش و به معنای واقعی، رهایی از زندانی ترسناک

 

در باب دستور جلسه... لطفاً مشارکتی کوتاه بفرمایید.

دستور جلسه تعطیلات هست و امیدوارم بتوانم از این ایام به نحوه احسنت و مفید استفاده کنم.

 

کلام آخر

تشکر فراوان از شما که زحمت می‌کشید و از راهنمای بزرگوارم خانم جلالی و امیدوارم بتوانم خدمتگزار خوبی در لژیون ویلیام وایت باشم. با سپاس از شما به خاطر این گفت‌وگوی عالی و زمانی که در اختیار ما قراردادید.

 

تایپ: سوگل و سمیه مسافر های نیکوتین

ویراستاری: سمیه مسافر نیکوتین

درمان نیکوتین گروه خانواده کنگره 60

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .