English Version
English

مکاتبات حسین و بیل؛ 13200 نفر مسافر آقا و 240 نفر مسافر خانم؛ زیر نظر روش درمان کنگره60 با داروی OT

مکاتبات حسین و بیل؛  13200 نفر مسافر  آقا و 240 نفر مسافر  خانم؛ زیر نظر روش درمان کنگره60 با داروی OT
99/11/20

بیل عزیز

امیدوارم خوب باشید، من خوب هستم.
امیدوارم که توانسته باشید واکسن مرحله دوم را به راحتی زده باشید، بسیار خوشحال هستم از این که توانستید از واکسن استفاده کنید و خوشبختانه ما در کنگره گویی خبری از کوئید 19 نیست و از فروردین ماه تا کنون تلفات جانی نداشته ایم، اکنون که این نامه را می نویسم به من اطلاع دادند که شماره کارت عضویت در کنگره 60 به شماره یکصد هزار رسید و شماره کارت ها در طول 23 سال از یک رقمی به شش رقمی رسید. همین طور چند روز پیش توانستیم یک ساختمان دو طبقه برای گروه خانواده خریداری کنیم که مرکز اصلی گروه خانواده (خانم ها) خواهد بود که از این مرکز برنامه ریزی کلیه همسفران در تمامی شعب انجام خواهد پذیرفت.
 
دوست عزیز؛ من بسیار خوشحال شدم و برای من باعث افتخار خواهد بود که کتاب 14 مقاله را موافقت کردید که به نام من و شما منتشر گردد.
 
همان طوری که مستحضر هستید؛ چون در ایران افراد کمی قادر هستند به زبان انگلیسی کتاب مطالعه کنند، بنابراین فروش کتاب به زبان انگلیسی بسیار محدود است و این درحالی است که چاپ کتاب چهارده مقاله در ایران به زبان فارسی، چاپ دهم را هم پشت سر گذاشته ایم و برای این که بتوانیم ترتیبی اتخاذ کنیم که این کتاب مشترک را بتواند در اختیار سایر ملت ها قرار بگیرد، خواستم نظر شما را بدانم و آیا این امکان وجود دارد که کتاب در آمریکا به چاپ برسد؟ و یا هرجای دیگری که شما صلاح بدانید، حال خواه به صورت کی بوک ( key book ) باشد یا به صورت های دیگر.
البته هدف اصلی من؛ انتقال مطالب کتاب به صاحب نظران این حرفه است، چون اعتقاد دارم کلید قفل اعتیاد در کتاب چهارده مقاله نهفته است و من این کتاب را سعی کرده ام به گونه ای بنویسم، تا مورد استفاده صاحب نظران پیشگیری، مهار و درمان و ریکاوری اعتیاد قرار بگیرد.
 
از این که گفته بودید؛ " برای من مشخص نیست که چرا محققان در آمریکا هیچ تحقیقی در راستای استفاده از OT در درمان اعتیاد و دیگر بیماریها انجام نداده اند"
بایستی بگویم؛ این مسئله فقط در آمریکا نیست، بلکه موضوع مربوط به سراسر جهان می باشد، در پاسخ بایستی بگویم که؛ چون تریاک دارای دو چهره است که یک چهره آن، شیطانی و ویرانگر است و چهره دیگر آن شفابخش و الهی و چون از تریاک بیشتر سوء استفاده شده است آن را تبدیل به یک هیولای مخوف کرده است و این باعث شده است که؛ متخصصین حتی از دیدن تریاک وحشت دارند و اگر کسی بگوید تریاک برای درمان بیماری ها مناسب است، گاهی می خواهند او را با شمشیر از وسط دونیم کنند و این موضوع باعث شده که او را مضر و مخرب قلمداد کنند و یکی از بهترین و شفابخش ترین داروهای مفید و الهی را از چرخه درمان خارج کنند.
 
دوست عزیز، تریاک اگر در دست حکیم حاذق باشد، شفا و درمان و سلامتی است و اگر در دست مردم عادی باشد، فاجعه و مخرب و خطرناک می باشد.
شاید در باور کسی نگنجد وقتی که در بیماری کرونا، اکسیژن خون به حدود 80 درصد یا کمتر می رسید و سرفه های شدید بود؛ با دادن 3 دهم سی سی OT بلافاصله چندین درجه اکسیژن خون بالا می رفت و سرفه ها کم می شد.
 
ما در بعضی شرایط حاد بعد از مصرف D.sap با چند دهم سی سی OT افراد مبتلا در کنگره را از مرگ، نجات می دادیم. من در ابتدای شروع کارم این مشکل بسیار بزرگ را داشتم و نه تنها متخصصین این حوزه بلکه مسئولین کشور و همین طور خانواده ها و حتی خود مصرف کنندگان هم، وقتی که اسم تریاک را می آوردم، به صورت پرخاش و با تندی همراه با تنفر به من نگاه می کردند خصوصا؛ افراد گروه NA و باتمسخر می گفتند می خواهی معتادن را تخریب و نابود کنی، البته بایستی در نظر بگیریم زمانی که من شروع به کار کردم، شربت OT هنوز نیامده بود ومن با خود تریاک درمان گروهی را شروع کردم و آن هم زمانی که حتی 1 گرم تریاک را اگر از کسی می گرفتند، محکوم به زندان بود و یا گرفتن 5 گرم هروئین جرمش اعدام بود.
 
ولی خوشبختانه مسئولین کشورم با مشاهده اثر بخشی و درمان اعتیاد با تریاک، مخصوصا مسئولین ستاد مبارزه با مواد مخدر، با وجود این که از طرف سیستم پزشکی که کاملا با استفاده از OT برای درمان اعتیاد مخالفت می شد؛ با تمام توان و کوشش فراوان موفق شد که سیستم پزشکی را متقاعد کند و شربت تریاک به عنوان داروی درمان اعتیاد، وارد چرخه پزشکی گردید و هم اکنون 13200 نفر از آقایان و 240 نفر از خانم ها روی OT داریم که در حال سپری کردن دوره درمان یا سفر اول خودشان هستند.
 

دوست و برادر همیشگی شما در زمین و آسمان

حسین

 

Feb 9,2020

Dear Bill,

I hope you are fine, I am well.

Hopefully you were able to receive your second shot of vaccine quite easily. It is good to know you received your shot.

We are not suffering from Covid-19 within Congress 60 and no death is reported since March 2020.

I have been told that our membership card shows 100,000 members now. 22 years ago this number started from one digit and now it has reached this number.

Few days ago we bought a two floor building which is dedicated to companions.it will be the central office of companions to plan their activities and decisions for all branches.

Dear friend,

It is an honor for me to have this book printed as co-authored.

As you are aware, since few people speak English in Iran, the selling of English version of this book will be limited in Iran.

The Farsi version has been reprinted for 10 times now. (it sold quite amazing)

So in order to share this book with other nations, I was wondering if it is possible to print this book within U.S. whether as hard copy or E-book.

My priority is to convey our findings to experts of this field. I believe the key to addiction lock lies within 14 article book.

You mentioned:

I am unclear why the researchers in the United States have not conducted research on the use of OT in the treatment of addiction and other health conditions.

I must say not only U.S but all other countries and even my country failed to see the benefits of OT. Why?

Because opium has two faces; one face is devilish and the other is divine. Opium is mostly misused throughout ages and therefore it has been seen as a monster.

That is why experts are scared of opium. If one says that I want to utilize opium to cure illnesses, they would terrorize him.

And, that is how one of the best medicines of nature has been neglected and crossed out.

Dear friend,

Ordinary people use destructive side or face of opium but a Hakeem (a well-informed and intelligent person regarding illnesses) can use it to achieve cure.

Another unbelievable matter which I saw was when oxygen is down to 80 or less due to Covid-19, and coughing was severe, a simple 0.3 cc of OT elevated the oxygen level by few degrees and decreased coughing!

We have saved lives within Congress 60 using D. Sap and few ccs of Opium Tincture!

When I started my work I was faced with huge resistance against using opium as medicine.

Experts, dignitaries and authorities, and even those with history of drug use were against it!

Specially members of NA humiliated me. They said that you are going to destroy drug users with your ideas.

Those days OT was illegal and I started the DST treatment with opium. Those days, having 1 gram of opium was a crime to be punished by prison time. Fortunately, when authorities witnessed our success in using opium as medicine and even though, physicians were against it at that time, they allowed using OT in treatments.

Now we have 13200 men and 240 females on OT project who are spending their treatment or the first travel.

 

Friends and brothers on heaven and earth forever

Hossein

      مترجم: احسان رنجبر

تایپ: همسفر فاطمه
 
تنظیم: مسافر سهند
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .