English Version
English

مهندس دژاکام: زمانی که DST با ریکاوری درست اجرا گردد، شخص بدرمان قطعی اعتیاد می‌رسد

مهندس دژاکام: زمانی که DST با ریکاوری درست اجرا گردد، شخص بدرمان قطعی اعتیاد می‌رسد

99/11/6

 

بیل عزیز

امیدوارم خوب باشید، من خوب هستم.

از اینکه پیشگفتار کتاب چهارده مقاله و همین‌طور ویرایش آنرا انجام دادید بی نهایت خوشحال شدم و سپاسگزارم، امروز صفحات کتاب چهارده مقاله فارسی را حساب کردم به نکته جالبی برخورد کردم و آن اینکه کتاب فارسی ۱۴ مقاله دارای ۳۷۶ صفحه است که پنج صفحه آن فهرست می‌باشد و مابقی آن می‌شود ۳۷۱ صفحه، که ۱۸۷ صفحه مربوط به مقالات و مصاحبه‌های شما می‌باشد و ۱۸۴ صفحه آن مربوط به نوشته‌های من البته اگر صفحات پیشگفتار شما را هم حساب کنیم، صورت حساب شما کمی بالاتر می‌زند. بنابراین برایم کاملاً مشخص شد که کتاب چهارده مقاله در حقیقت کتاب من و شما می‌باشد، چون حداقل نصف آن به قلم شما نوشته شده است. اکنون اگر موافق باشید، این کتاب به نام من و شما منتشر شود. در این صورت خیلی خوشحال خواهم شد و باعث افتخار من نیز می‌باشد، و یادگاری و خود نشانی خواهد بود برای دوستی و برادری ما و آنها در شرایطی که کشورهای ما با هم مشکلاتی داشتند و این موضوع نتوانست حتی ذره‌ای در اندیشه ما اثر منفی بگذارد و هر دو نفر ما برای سلامتی انسان‌ها از هیچ کوششی فروگذار نبودیم و لحظه‌ای ارتباط ما قطع نشد، با هم چیزی که برای ما دو نفر مهم و ارزشمند است، بهبود زندگی انسان و پیدا کردن راه صحیح زندگی اوست. فارغ از هرگونه برچسبی مثل فرهنگ، تمدن، نژاد، ملیت و دین و آیینی. من از خداوند می‌خواهم که یار و یاور ما باشد و ما را هدایت فرماید.

بیل عزیز، به اعتقاد من هر فردی که پزشک، مشاور، روانشناس، مصرف‌کنندگان مواد مخدر، الکل و قرص‌های روانگردان، قضات، نیروهای پلیس ...  بایستی این کتاب را مطالعه کنند، چون این کتاب قفل اعتیاد را باز خواهد کرد و آنرا از حالت غیر ممکن و لاعلاج خارج خواهد کرد.

سایر کارهای تحقیقاتی من بصورت جدی در حال انجام است و در حال آزمایش‌های مختلف روی موش‌ها هستیم، جالب است که بدانیم در تئوری ایکس کلیه بیماری‌ها طبق یک روش درمان می‌شوند، برای مثال در درمان MS و یا سرطان سینه و یا سرطان خون و یا بیماری صرع و یا خیلی از بیماری‌های غیرقابل درمان همگی از یک روش و یک دارو دارد استفاده می‌شود، زیرا ما اگر به این نکته توجه کنیم که اکثر بیماری‌ها در اثر کمبود یکسری مواد و یا ایجاد اشکال در سیستم ایمنی بدن رخ می‌دهد.

با توجه به اینکه جسم انسان تا زنده است، خودش، خودش را درمان می‌کند، مشروط به اینکه ما مواد اولیه لازم را برای بازسازی جسم، در اختیارش قرار بدهیم، چون تریاک با دارا بودن ۲۵ تا ۵۰ آلکالوئید بسیار مؤثر قادر است یک سری از کمبود مواد جسم را برای بازسازی در اختیار آن قرار دهد. برای این منظور ما تقریباً با دوز 1/30گرم تریاک خوراکی که بصورت OT و یا اپیوم تینکچر است، درمان را شروع می‌کنیم و طبق متد DST این میزان را تا حدود کمتر از یک گرم و یا بیشتر از آن در روز بصورت خوراکی بالا می‌بریم و ۴۲ روز در بالاترین دوز مصرف متوقف می‌شویم و سپس بصورت معکوس با متد DST، OT را کاهش می‌دهیم تا به صفر برسد و حدود زمان انجام این پروسه تغییری تقریباً ۱۱ ماه بالا می‌رویم و ۱۱ ماه پایین می‌آییم و طول درمان حدود ۲ سال یا کمتر می‌انجامد. البته اثرات درمانی هر بیماری از همان هفته‌ها و ماه‌های اول خودش را مشخص می‌کند و بیماری تحت کنترل در می‌آید و این آزمایش روی موش‌ها تقریباً حدود ۲۰ روز طول می‌کشد، چون طول عمر و طول زمان بارداری آنها متفاوت است. من شما را در جریان پیشرفت کار قرار خواهم داد.

 اما درباره داروهای توهم زا مثل ماری جوانا و استفاده مجاز برای آنها در بعضی از ایالات آمریکا آزاد اعلام گردیده است، بایستی بگویم همانطوریکه می‌دانید THC موجود در حشیش و ماری جوانا اثر درمانی برای بعضی از بیماری‌ها دارد، ولی به تصور من این چیزی است مثل مورفین که در بیمارستان مورد استفاده قرار می‌گیرد، به عبارت دیگر اگر ماری جوانا بصورت همیشه مصرفی در بیاید، اثرات مخرب آن بمراتب بیشتر از اثرات درمانی آن می‌باشد، شاید کسی که از هروئین یا تریاک استفاده می‌کند و یا حتی از الکل سر و کارش به بیمارستان‌های روانی نیفتد، اما در اثر استفاده از ماری جوانا افراد زیادی را دیده‌ام که در این بیمارستان‌ها برای همیشه بستری باشند.

در کشور من هم قبل از انقلاب یعنی حدوداً تا ۴۰ سال پیش افرادی که دارای سن بالا بودند و مصرف‌کننده تریاک بودند، به آنها طبق یک سهمیه مشخصی توسط دولت و داروخانه‌ها تریاک داده می‌شد که حدوداً آن زمان یکصد و پنجاه هزار نفر کوپن تریاک داشتند، و به اعتقاد من بسیار برنامه خوب و حساب شده‌ای بود که متأسفانه بعد از انقلاب این برنامه توسط افرادی که از اعتیاد آگاهی نداشتند و اعتیاد را یک بیماری اخلاقی می‌دانستند از بین رفت، ولی با تلاشی که من و کنگره ۶۰ انجام دادیم، همین برنامه OT است که در حقیقت تریاک بعنوان یک داروی درمان  اعتیاد و بصورت شربت با نام اپیوم تینکچر یا OT وارد پروسه درمان گردید، به هر حال ما درمان مواد مخدر را با مواد مخدر بیش از ۲۰ سال است که شروع کردیم، ولی باز هم عقیده من این است که اگر مواد مخدر به صورت کنترل شده و حساب شده در اختیار مصرف‌کنندگان مواد مخدر قرار بگیرد شاید تخریب آن کمتر از آن باشد که از بازار قاچاق و ارتباط افراد با قاچاقچیان و خلافکارها برقرار باشد.

از من سؤال کرده بودید از اجرای برنامه DST بدون ریکاوری، قدر مسلم موقعی که DST با ریکاوری خوب اجرا گردد، نه تنها شخص بدرمان قطعی می‌رسد، بلکه از نظر تفکر و اندیشه یک جهت جهش قابل توجهی را انجام می‌دهد، برای مثال اکثر افراد کنگره ۶۰ که بدرمان رسیده‌اند، توانسته‌اند بخوبی اوضاع مالی خودشان را سر و سامان بدهند و از وضعیت مالی خوبی برخوردار هستند و همین طور از نظر احترام جامعه به آنها و پیش رفت در کار و تحصیل.

ولی اگر DST بدون ریکاوری انجام گیرد و درست و صحیح انجام گیرد، باز هم به نتایج می‌رسند، که از تمامی روش‌ها مؤثرتر خواهد بود و از راندمان کمتری برخوردار می‌گردند، و هرگز کیفیت درمان DST همراه با ریکاوری را نخواهد داشت.

برای مثال من چندین بیماری‌ MS و یا کولیت را با روش DST از طریق حضوری یا تلفنی به درمان کامل رساندم، بیماری آنها کاملاً بهبود یافت ولی در تفکر و اندیشه آنها هیچ تغییری حاصل نشد! و همین طور درمان چندین کودک خردسال را که مادر آن‌ها معتاد بوده و وقتیکه به دنیا آمده بود، معتاد بودند و از خردسالی به آنها کمی تریاک می‌دادند و یا دود تریاک. و آنها هم البته بدون ریکاوری به جهان‌بینی به درمان رسیدند، اگر بخواهم نمره بدهم DST با ریکاوری خوب نمره 100، DST بدون ریکاوری نمره 60.

در مورد ساخت و ساز دانشگاه در جزیره قشم خاکبرداری و گودبرداری آن به اتمام رسید، قرار داد ادامه کار را دیروز بستیم تا پی ریزی و کار اسکلت به انجام برسد، عکس‌های آن را چند هفته دیگر ارسال می‌کنم.

بیل عزیز، کارهای ساختمانی کنگره ۶۰ در زمین‌هایی که خودمان خریداری کردیم در چندین شهر به انجام رسید و یا در حال انجام هستیم، و تمامی شعب کنگره ۶۰ در حال برنامه‌ریزی هستند و هر کدام در ساختمان از خودشان ندارند، بفکر خرید زمین و ساختمان هستند، من فکر نمی‌کنم در طول تاریخ تاکنون NGOای توانسته باشد یک چنین کاری انجام داده باشد و فقط اعضای آن روی خودشان حساب کنند و روی پای خودشان بایستند و در ساختمان‌های خودشان تشکیل جلسه بدهند.

این موضوع مرا خیلی خوشحال می‌کند، گویی می‌خواهم کنگره ۶۰ را برای قرن ها برنامه‌ریزی کنم. بنابراین اگر یک چنین وبلاگی ایجاد کنید، خیلی خوشحال می‌شوم و استقبال می‌کنم.

در ضمن یکی از خانم‌های مسافر که در کنگره ۶۰ راهنما بوده‌اند، حدود سه سال است که در آمریکا در حوالی لوس‌آنجلس می‌باشد و چون به ایران آمده بودند، موقع برگشت و مقداری هدایایی توسط ایشان برای شما فرستادم اگر لطف کنید، آدرس پستی خودتان را مجدداً برایم ارسال کنید، سپاسگزار خواهم بود. تمام کارهایی که فرستادم، صنایع دستی است که توسط خود مسافران ساخته شده است و حتی زعفرانی هم که برایتان فرستادم، محصول کشاورزی مسافران کنگره ۶۰ بوده است. امیدوارم طریقه مصرف زعفران را بدانید، اگر اطلاع نداشتید بگویی تا کاملاً شرح دهم.

 

دوست و برادر همیشگی شما در زمین و آسمان

حسین

 

Jan 25,2021

Dear Bill,

 

I hope you are fine; I am well.

Thank you so much for the preface and editing the English version of 14 articles. I was counting the pages of 14 articles today (the Farsi version). I realized out of 371 pages; 187 are your interviews and articles and 184 belongs to me. If we count the preface then yours outweighs mine fully.

Then it occurred to me since half of it is written by your pen “14 articles” is actually a co-authored book.

Now if you are agreed let’s print this book under both our names as a co-authored book. It will be a great honor for me and a token of our friendship and brotherhood.

This book indicates although our countries were not on the best terms, we were able to transcend this barrier and work together. Our connection was constant and what mattered to us was to be beneficial for mankind.

We ignored all the barriers such as culture, nation, religion and etc. to work together and I pray that God guides and helps us in our path.

Dear Bill,

I believe this book belongs to all sort of people: physicians, consultants, psychologists, addicted people, those who are obsessed with using psychoactive pills, judges, police forces and etc. everyone would take benefit from this book.

This book will unlock the addiction and transform it from incurable to fully treatable.

My work with rats continues.

Treating all sort of diseases such as MS, breast cancer, blood cancer and etc. are same in DST method.

I believe that every illness is created because our body (the X system or immunity system) lacks something. And also, we do know that our body is capable of restoring balance to itself if we provide what it lacks.

Opium is consisted of 25 up to 50 alkaloids therefore it is a great medicine for us. It can cover a vast range of needed materials of our body.

We start the treatment with 1/30 grams of opium in form of liquid or OT.

We increase our doses based on the DST method to 1 grams of Opium gradually. We will stay on the top dose for 42 days.

Then our tapering starts and all of this process takes about 2 years or so. About 11 months is dedicated to increment and 11 months is what decrement requires.

The effects of treatment are completely tangible in first weeks of treatment.

Since the life span of rats differs, the treatment takes about 20 days for them. I will keep you posted on this matter.

About using Marijuana as medicine:

As you know the THC of Marijuana or even Hash has some treatment effects for some diseases.

I believe it is like Morphine which is being used at hospitals.

If using Marijuana becomes constant then its destructive effects are felt.

I have seen Marijuana users in mad houses! Perhaps Heroin users or alcohol users will not be so severely destructed.

Before the revolution in Iran, about 150 thousand individuals were receiving Opium coupons or ration.

I believe it was a great program, sadly after the revolution it was shut down by those who considered addiction as a morality issue rather than an illness.

With Congress 60 efforts now OT (Opium) is back to the treatment process nowadays.

Still I believe if people who suffer from addiction disorder are provided with the drugs, we will experience less destruction.

And also, we will be able to control the illegal market of narcotics.

You asked me about performing the DST method isolated from its recovery supports.

One who uses the DST method as a whole package reaches certain cure along with considerable changes in his worldview or way of thinking.

For instance, our members will not only achieve addiction redemption but also are successful in returning to the society. They are doing well in their jobs or pursuing education or etc.

If the DST method is performed without recovery then results will be achieved indeed but not as good as it could be.

For instance, I have cured several MS or Colitis patients with the DST method from other cities. I was supervising them by phone.

Their illness is completely cured but not their thoughts!

I have experience in treating infants born from addicted mother as well. These children are doing well now.

If I want to compare :

DST with good recovery is marked 100% while DST without recovery gives us 60%.

The process of university is going well and I will send some photos soon.

Our branches in other cities are fully active and we own many buildings. I don’t think any NGO has accomplished what we have done. We are fully independence and our sessions are being held in our own buildings.

I am ready and welcome starting a blog for Congress 60.

A lady traveler of Congress 60 who were a guide within Congress 60 is living in the U.S. (Lost angels) for 3 years now.

She was coming back to America after a short visit and I have sent some gifts with her for you. Would you please send me your mailing address again?

All I have sent are handicrafts made by our travelers. Even the saffron is cultivated by our members.

I hope you know how to use saffron and if not let me know.

 

Friends and brothers on heaven and earth forever

Hossein

     مترجم: احسان رنجبر

تایپ: همسفر زهرا
 
تنظیم: مسافر سهند
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .