English Version
English

نظم اولین و مهم‌ترین فاکتور در کنگره است

نظم اولین و مهم‌ترین فاکتور در کنگره است

جلسه چهاردهم از دوره بیست و پنجم سری کارگاه های آموزشی خصوصی مسافران کنگرۀ 60 نمایندگی فردوسی مشهدبا استادی : کمک راهنمای محترم مسافر محمدرضا و نگهبانی : مسافر ماکان و دبیری : مسافر محمد در روزیک شنبه پنجم دی ماه 99راس ساعت 16:00با ( نظم،انضباط و احترام در کنگره60) آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:

سلام دوستان محمدرضا هستم یک مسافر

مهم‌ترین مسئله‌ای‌ای که یک مسافر در کنگره می‌آموزد نظم و انضباط است . نظم به معنای ترتیب انجام کار و انضباط به معنای رعایت قوانین است. در کنگره و از روز اول و جلسه توجیهی به مسافرین میگویند بعد از ساعت مقررشده از ورود شما به جلسه  ممانعت به عمل می‌آید تا بدانند نظم اولین و مهم‌ترین فاکتور در کنگره است. نظم در خوردن دارو تأثیر زیادی بر سیستم ایکس در بدن دارد؛ چون سیستم بدن انسان هوشمند است و خودبه‌خود بازمان مصرف دارو هماهنگ می‌شود و دوستانی که بعد از مدتی بودن در برنامه همچنان حس می‌کنند حال خوشی ندارند به علت دقیق نبودن در ساعت مصرف  دارو است .

جناب مهندس همواره فرمودند: در کنگره ساعت اختراع شد! و این به‌منزله مهم بودن نظم در کنگره و موارد مربوط به کنگره ازجمله داشتن ظاهر آراسته ؛ پوشیدن لباس سفید و رعایت زمان ورود به کلینیک‌ها جهت دریافت دارو و... است. رعایت نظم به نفع خود مسافر است و باید نظم را یاد گرفته و در زندگی به آن پایبند باشیم.
اولین کار در مورداحترام این است که بدانیم وقتی به دیگران احترام می‌گذاریم درواقع به خودمان احترام گذاشته‌ایم. در کنگره باید بدانیم جایگاه‌ها و سلسله مراتبی تعریف‌شده و باید درهرحال به این سلسه‌مراتب احترام بگذاریم. احترام به‌صورت دو طرف بین شاگرد و استاد برقرار است؛ و باید بدانیم همواره بی‌احترامی با تنبیه فرق داشته و متفاوت است.

در همین جلسه توسط نگهبان لژیون مرزبانی به چند مسافر تازه رها شده از بند اعتیاد از لژیون های یکم وپانزدهم گل نمادین اهداء گردید

برگزاری انتخابات نگهبانی روزهای یکشنبه

 از مجموع 148 رای مسافر علی با کسب 77 رای به عنوان نگهبان روزهای یکشنبه انتخاب گردید

با تشکر از مرزبان کشیک مسافر ابوالفضل و همچنین لژیون خدمتگزار لژیون پنجم (کمک راهنمای محترم مسافر محمدرضا)

 

تصویربردار: مسافر جواد
نگارش: مسافر محسن لژیون16
تنظیم وارسال گزارش: مسافر جواد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .