English Version
English

ثروت را در ابتدا برای آسایش و امنیت خودم جمع آوری می‌کنم

 ثروت را در ابتدا برای آسایش و امنیت خودم جمع آوری می‌کنم

سیزدهمین جلسه از دور سوم لژیون‌ سردار نمایندگی شفا مشهد روزهای پنجشنبه با استادی مسافر مهدی، نگهبانی پهلوان مسافر جواد و دبیری پهلوان مسافر مرتضی با دستور جلسه «به چه منظوری ثروت را جمع آوری می‌کنیم» پنج شنبه 25 دی ماه 1399 ساعت 15 آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

سلام دوستان مهدی هستم یک مسافر. از نگهبان جلسه پهلوان جواد تشکر می‌کنم که استادی این جلسه را به من واگذار نمودند. چیزی که برای من خیلی ارزش دارد، محبتی است که در این مکان مقدس از یکایک شما دوستان نصیبم شده و حاضر نیستم قطره‌ای از این محبت را با کل دنیا و هیچ الماس گران‌بهایی عوض کنم. امیدوارم که در مسیر اهداف کنگره 60 روز به روز از شما عزیزان آموزش بگیرم. در مثلث محبت اشاره به این موضوع شد که انسان ابتدا باید به خود و به خویشتن خودش و به خانواده خودش محبت کند و در ضلع دوم به اقوام و نزدیکان که این محبت به دیگران بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است. در همین لژیون سردار اگر ما در گذشته قومیت یا آشنایی با هم نداشتیم ولی امروز محبت بین ما آن‌چنان گره خورده است که خود من توان دوری از تک‌تک اعضای نمایندگی در هر جایگاه را ندارم.

همان‌طور که در این مثلث انسان به خودش محبت می‌کند، دقیقاً سرمایه و مادیات و پولی هم که انسان جمع می‌کند در چنین مثلثی می‌توان جانمایی کرد. یعنی من ثروت را در ابتدا برای خودم و آسایش و امنیت خودم جمع آوری می‌کنم تا در ادامه خانواده من هم از این آرامش سهمی داشته باشد و در مرحله بعد چه مکانی بهتر و مقدس‌تر از کنگره 60 که انسان ثروت و یا بخشی از مال اندوزی خود را با جان و دل و در راه خدمت به همنوع خودش قرار دهد. من در گذشته تعریف‌هایی از کنگره توسط دوستان شنیده بودم ولی تا قبل از حضور در این جمع به این باور نرسیده بودم ولی امروز که در جمع صمیمی دوستان بزرگواری مثل شما حضور دارم آن‌قدر انرژی دریافت می‌کنم که این اصلاً قابل خریداری با پول نیست. اگر امروز من به فکر مال‌اندوزی باشم و قصد داشته باشم که مال خود را یک شبه یا در مدت کوتاه چند برابر کنم، با توجه به آموزش‌های کنگره این کار مثل یک سراب است و من برای هیچ تلاش کرده‌ام.از زمان شیوع بیماری در دنیا خیلی از مشاغل با ورشکستگی روبرو شدند و خیلی دیگر هم با مشکل اقتصادی رو به رو هستند، ولی تنها جایی که من مسافر از نزدیک شاهد آن هستم که حتی نسبت به قبل از بیماری رشد هم داشته همین کنگره 60 است. این برای همه ما جای بسی خوشحالی دارد که می دانیم این برداشت‌ها در کنگره حاصل چیست.

یکی از دوستانم به بنده پیشنهاد دادند که در بورس ثبت نام کنم و بنده این موضوع را با راهنمای درمانم در جریان گذاشتم و مطرح کردم. ایشان به بنده فرمودند که به نظر من وارد بورس نشو. بعد از مدتی یکی از اعضای لژیون که صحبت مرا با راهنمایم شنیده بود به بنده گفتند که آیا در بورس ثبت نام کردی یا خیر و ایشان از من جواب خیر شنید و به بنده گفت که من در بورس سهام خریدم و به حرف راهنمای خود گوش نکردم و مبلغ پول من تبدیل به یک دهم شده چون طمع کردم. این برای من حجت است که هیچ کمک راهنمایی نمی‌خواهد که رهجو به بیراهه برود و در موضوعی شکست بخورد. این آموزش‌ها باعث می‌شود که در زندگی رشد کنم. من همیشه بر این باور بودم که علم از ثروت بهتر است ولی امروز متوجه شدم که هر دوی این‌ها در کنار هم، باعث کامل شدن یکدیگر می‌شوند. یعنی امروز کسی که پول ندارد نمی‌تواند کسب علم کند و کسی که دانایی ندارد نمی‌تواند در آمد و ثروت داشته باشد. از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید از همه شما ممنونم.

عکاس: مسافر عبدالله لژیون یازدهم

نگارش و ویرایش: مسافر علی لژیون سوم

ارسال خبر: مسافر مصطفی لژیون هجدهم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .