English Version
English

آموزش سدی در برابر معرکه گیری

آموزش سدی در برابر معرکه گیری

سلام دوستان افسانه هستم همسفر

دستور جلسه این هفته بسیار قابل بحث و توجه است. در زمان‌های قدیم اشخاصی بودند که از قدرت بدنی خود استفاده می‌کردند و کارهای عجیبی برای سرگرم کردن مردم انجام می‌دادند، که البته گاهی اوقات بزرگنمایی هم چاشنی کارشان بود، و در آخر هم منتظر تشویق مردم می‌شدند تا انرژی بگیرند و مردم هم آنها را با دادن پول و دست زدن حمایت می‌کردند.

 از طرفی اشخاصی هم بودند که با مطالعه و یادگیری علم، به دنبال رسیدن به اهداف بالا بوده تا دانایی خود را ارتقاء دهند. در واقع، در هر دو عمل، وقت، زمان و انرژی مصرف می‌شد ولی خوب نتیجه کار کاملا متفاوت می‌نمود.

حقیقت امر این است که هرچقدر به دنبال معرکه‌گیری و بهانه‌گیری باشیم از یادگیری و آموزش دور می‌شویم. در صورتی‌که اگر به دنبال آموزش باشیم دانایی خود را ارتقاء داده، دیگر وارد حاشیه‌های غیرضروری زندگی نشده و در عوض به دنبال راه حل مشکلات خود می‌گردیم تا به آرامش وتعادل دست یابیم.

معرکه‌گیری ونق زدن؛ حس قیاس، قضاوت، تنفر و حسادت ایجاد می‌کند. آن موقع است که گناهمان را به گردن دیگران می‌اندازیم و دائما به دنبال مقصری برای اعمال‌مان هستیم.

با اجرایی کردن آموزش‌های کنگره۶۰، می‌توانیم نق زدن را کنار گذاشته و دیگر انتظار حل مشکلات خود را از دیگران نداشته‌ باشیم.

تا نهایتاً بتوانیم انرژی‌مان را در زندگی بهبود بخشیده و دیگر بدنبال تایید دیگران نباشیم و فقط و فقط بتوانیم آگاهی‌ و دانایی خود را با آموزش‌های کنگره که توسط راهنمایان محترم و دلسوز داده می‌شود را اجرایی کرده و از سخن به عمل تبدیل کنیم.

 

نویسنده: همسفر افسانه لژیون خانم مژگان (لژیون دوازدهم)
ویرایش: همسفر عالیه رابط وبلاگ لژیون دوازدهم
وبلاگنویس: همسفر سارا لژیون چهاردهم
همسفران نمایندگی آکادمی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .