English Version
English

اولین جشن رهایی از اضافه وزن گروه خانم های مسافر

اولین جشن رهایی از اضافه وزن گروه خانم های مسافر

روز سه شنبه مورخ 13 آبان ماه 1399، در نمایندگی آکادمی، شاهد اولین جشن رهایی از اضافه وزن در گروه خانم های مسافر بودیم. سه نفر از عزیزان که در یک سال اخیر موفق به کاهش وزن مورد نظر شده بودند، گل رهایی خود را از دستان پرمهر جناب مهندس دریافت کردند و به عنوان کمک راهنمای کاهش وزن معرفی شدند. تا باد چنین بادا ...

https://up.c60.ir/repository/22776/%D8%A7%D8%B6%D8%A7%D9%81%D9%87%20%D9%88%D8%B2%D9%86%201%20%281%29.jpg

جناب مهندس در جشن رهایی این عزیزان فرمودند:

سلام دوستان حسین هستم یک مسافر. این بازی ها گویا ادامه دارد ... ما از درمان مواد شروع کردیم، به سیگار رسیدیم، سپس روی ورزش تاکید کردیم و بعد به مشکل اضافه وزن رسیدیم. کاش همه این چیزها درست بود و من در این کارها مداخله نمی کردم. ولی متاسفانه بسیاری افراد دچار مشکل هستند، به همین دلیل من ناچار شدم در این مسائل هم مداخله کنم.

وقتی انسان مریض می شود، لاغر می شود. یکی از نشانه های بیماری، لاغر شدن است. در اکثر رژیم های غذایی اول آدم ها را مریض می کنند، طبیعتا وقتی مریض شدند، لاغر می شوند! این کاری است که در رژیم های لاغری انجام می شود. دائم می گویند این را نخور، آن را نخور ... در صورتی که مشکل چاقی به این دلیل پیش می آید که ما بلد نیستیم غذا بخوریم. اگر کسی غذا خوردن درست را بلد باشد، امکان ندارد چاق شود. کسی که اضافه وزن دارد، راه حلش را بلد نیست، تحرک ندارد ...

ما در برنامه کاهش وزن، درست غذا خوردن را یاد می گیریم. وقتی کسی می خواهد وزن کم کند، به او می گویند؛ این را نخور، آن را نخور ... ولی ما در روش خودمان دقیقا معکوس عمل می کنیم، می گوییم؛ این را بخور، آن را هم بخور، گوجه، خیار، تخم مرغ آبپر ... اگر با بچه هایی که وزن کمک کرده اند صحبت کنید، می بینید هیچ فشاری روی آنها نیامده است.

خانم فهیمه، خانم نیوشا و خانم فرحناز اولین نفراتی هستند که با این روش به وزن مورد نظر رسیده اند، به همین دلیل آنها را به عنوان راهنمای کاهش وزن معرفی می کنم. من درخواست کردم در مرزبانی شعبه آکادمی و تمام شعب کنگره ترازو بگذارند، تا هر کسی خواست، بتواند خودش را وزن کند. راهنماها باید از خودشان شروع کنند. ما باید زندگی کردن را در تمام جهات یاد بگیریم.

خانم فهیمه - راهنمای کاهش وزن: آقای مهندس - وزن قبلی: 102 کیلو- میزان کاهش وزن: 16 کیلو- مدت سفر: 10 ماه

 

خانم فرحناز - راهنمای کاهش وزن: آقای مهندس - میزان کاهش وزن: 14 کیلو و 700 گرم - مدت سفر: یک سال و دو هفته

 

خانم نیوشا - راهنمای کاهش وزن: آقای مهندس - وزن قبلی: 120 کیلو- میزان کاهش وزن: 35 کیلو - مدت سفر: 20 ماه

https://up.c60.ir/repository/22776/%D8%A7%D8%B6%D8%A7%D9%81%D9%87%20%D9%88%D8%B2%D9%86%203.jpg

گردآوری، تایپ و ارسال: مسافر خاطره

عکس: مسافر فائزه کمک راهنما

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .