English Version
English

ما توانستیم در این حیات خود حیاتی دیگر را تجربه و حس کنیم

ما توانستیم در این حیات خود حیاتی دیگر را تجربه و حس کنیم

سی و هشتمین جلسه مجازی لژیون ویلیام وایت همسفران نمایندگی پارک طالقانی با دستور جلسه DST  و تجربه من از سم زدایی و سایر روش هایکشنبه در تاریخ 11/8/99 به استادی سرکار خانم جلالی رأس ساعت ۱۶ برگزار شد.

سخنان استاد:

سلام دوستان اعظم هستم مسافر سیگار. صورت‌جلسه‌ای که امروز داریم تفسیری از روش درمانی Dst در کنگره ۶۰ است روشی که بنیان کنگره ۶۰ با تفکر خاص خودشان بعد از ۲۱ سال به این مرحله رساندند که این‌چنین موفق بوده چه ازنظر سطح دانش و علمی و تحقیقاتی که خود سیستم درمانی کنگره انجام داده و چه ازنظر این‌که در کنار این درمان ورزش را قراردادند، هم در گروه مسافرین هم‌گروه خانواده و کارهای بسیار زیادی که هم‌زمان در کنگره ۶۰ در حال انجام شدن است‌. به فرمایش آقای مهندس دژاکام درمان فوق ترک و تعادل فوق درمان است و بیرون از کنگره هیچ‌کس به این موارد توجهی نکرده است. من به‌عنوان یک مادر اولین جایی که رفتم برای درمان پسرم، تصورم این بود که یک‌ماهه پسرم خوب می‌شود ولی بعد از مدتی رفت‌وآمد و مصرف قرص‌هایی که تجویز می‌شد برای پسرم، یکی از مراجعین که اوضاع نابسامان و پریشانی و حال خراب داشت به پسرم گفت اگر می‌خواهی تریاک را ترک کنی هرویین مصرف کن کمی بعد آثار سوزن و تزریق را در دست‌های پسرم مشاهده کردم. دو ماه بعد من به کنگره مراجعه کردم و به علت تخریب بالا و جوان بودن او رهایی سخت بود اما انجام شد و می‌دانم خداوند فرزندم را دوباره به من داد. ترک‌های زیادی را تا آن روز دیده بودم، سم‌زدایی را دیده بودم وقتی به کنگره آمدم متوجه شدم اگر ترک انجام شود پس تعادل کجاست؟ درمان کجاست؟ ترک انجام می‌شد ولی چیزی سر جای خودش نیست و آن همان تعادل است.

آقای مهندس اول مقدار مصرفشان را مشخص کردند و اصلاً به درمان یا ترک فکر هم نکرده بودند فقط می‌خواستند بدانند چقدر مصرف می‌کنند‌ یکی از قسمت‌های درمان DST همین است، مشخص کردن مقدار مصرف و نوع مصرف که در مشاوره‌های اولیه انجام می‌شود بهترین دارو برای درمان هر نوع مواد مخدر، تریاک است. اوایل با اپیوم کشیدنی بود و بعد داروی حیات‌بخش OT را جناب آقای مهندس دژاکام فرمولش را پیدا کردند و مورد تأیید ارگان‌های زیادی است والان در کلینیک‌های بسیار زیادی در سطح کشور در اختیار افراد مصرف‌کننده کنگره ۶۰ که در حال سفر هستند قرار می‌گیرد. در این سفر ۱۰ ماهه جسم و روان و جهان‌بینی هم‌زمان باهم به‌وسیله این شربت به درمان می‌رسد. بیرون از کنگره اعتقاد بر این است که اعتیاد درمان ندارد اما کنگره در درمان اعتیاد حرف‌ها برای گفتن دارد و از مرزها عبور کرده است. اعتیاد جایگزینی مزمن است و پیش‌رونده و لاعلاج نیست با شناخت صورت‌مسئله اعتیاد می‌شود اعتیاد را درمان کرد. خیلی از کشورها با داروهای نگه دارنده فرد مصرف‌کننده را در حالت‌های بدی نگه می‌دارند و خواستند تریاک را درمان کنند دی استیل مرفین را پیدا کردند یا با متادون جایگزین کردند و هیچ‌کدام و هیچ روشی مانند متد DST در کنگره ۶۰ جواب نداده است. کلاً به اعتیاد نگاهی مثل بیماری‌های دیابت یا فشارخون داشتند و با داروهای نگه‌دارنده بیمار را در همان حالت نگه داشتند ولی ما الگوهای زنده روش درمان DST هستیم و بیش از ده هزار نفر در سیستم به درمان واقعی رسیدند و شاهدانی مثل ما گروه خانواده که در کنار این مصرف‌کنندگان زندگی کردیم و درمان را در کنارشان لمس کردیم علاوه بر این‌که خود مسافرها الگوهای شاخصی هستند. از مکمل‌های این روش در درمان اعتیاد ورزش و دیگری درمان سیگار است که با همین روش توانستیم درمان سیگار و قلیان را در گروه خانواده شاهد باشیم، روش درمانی DST می‌گوید که اعتیاد یک بیماری جسمی است همراه با روان (خلق‌وخوی) و جهان‌بینی که این سه باهم و به‌موازات هم باید به تعادل برسند. آن تغییر نوع نگاه و تفکری که کنگره به مصرف‌کننده‌ها و خانواده‌ها می‌دهد در دنیا بی‌نظیر است و چه خوشبختیم ما که توانستیم در این حیات خود حیاتی دیگر را تجربه و حس کنیم و امیدواریم که روش درمانی کنگره به تمام مصرف‌کننده‌ها برسد.

مشارکت مسافرین نیکوتین:

سلام دوستان سمانه هستم مسافر سیگار از پاکدشت

در کنگره ۶۰ معنی و مفهوم بعضی از کلمات روشن شد مثل بکش و بکش این یعنی حساب‌وکتاب، تاریخچه روش‌های ترک مواد بر اساس یک الگوی مشترک است که طبق آن دانسته‌های ما ناقص است و تماماً نافرجام بوده وقتی اجرا می‌شده برداشت علمی نداشته و نتیجه ناهنجاری‌های روانی بوده و با قرص آن فرد را به حالت خواب و خلسه نگه می‌داشتند. روش DST روی سه بُعد غیرقابل‌تفکیک تأثیر می‌گذارد یعنی جسم روان جهان‌بینی که ضلع جسم و روان به‌وسیله این متد به درمان می‌رسد و مصرف‌کننده بعد از درمان با این روش به تعادل نسبی می‌رسد.

 

سلام دوستان سمیه هستم مسافر سیگار از شعبه ابوریحان

به دلیل اعتیاد خودم به سیگار و قلیان و اعتیاد مسافرم به انواع مواد مخدر تجربه‌های بسیاری از ترک‌داریم، کمپ، روانشناسی، زندانی در منزل، داروهای اعصاب و روان، متادون... موقتاً به جواب می‌رسیدیم ولی چون درمان واقعی نبود و سیستم‌های درونی راه‌اندازی نشده بود تعادلی هم نبود و به‌سرعت برگشت می‌خوردیم. خودم هم قلیان را جایگزین سیگار کردم و ترک را تجربه کردم که بازهم ناموفق بود و وقتی سیگار و قلیان را می‌دیدم دوست داشتم مصرف کنم به همین دلیل باز برمی‌گشتم. در کنگره ۶۰ ترک انجام نمی‌شود، درمان صورت می‌پذیرد با در نظر گرفتن زمان و داروی مناسب سیستم‌های حیاتی فرد راه اندازی می‌شود.

 

سلام دوستان فرزانه هستم از شعبه شهرکرد

تمام مشکلات بشر از عدم آگاهی است، ما در کنگره باید اول مواد و تخریب‌های آن را بشناسیم تا بتوانیم فرد مصرف‌کننده را درمان کنیم بیرون از کنگره کسانی که مدرک تحصیلی داشتند به هر نحوی متخصص درمان اعتیاد شدند درصورتی‌که خودشان تجربه کشیدن سیگار هم نداشتند. درروش DST می‌دانیم که اعتیاد بیماری سه‌جانبه است، جسم و روان و جهان‌بینی که برای درمان اعتیاد ده ماه زمان لازم است و هر نوع ماده مخدری قابل‌درمان است.

 

سلام دوستان زهرا هستم مسافر سیگار از شعبه رباط‌کریم

انواع روش‌های ترک مثل طب سوزنی و کمپ و سم‌زدایی و متادون و... همیشه بیماران اعتیاد دنبال کوتاه‌ترین راه برای درمان بودند و به جواب نمی‌رسیدند و همان راه‌ها را باز تکرار می‌کردند و منتظر جواب آزمایش منفی بودند. در کنگره باید به‌صورت پله‌ای دارو کم شود تا سیستم‌های بدن بازسازی شوند. روش DST به‌وسیله آقای مهندس کشف شد که در اکثرمشکلات در زندگی می‌شود از این روش الگوبرداری کرد مصرف‌کننده یک‌شب معتاد نشده که در یک‌شب درمان بشود و باید در این پروسه مسئله زمان را در نظر گرفت. روش DST تنها روشی است که بیمار در شروع با آرامش خاطر به راه خود ادامه می‌دهد.

 

سلام دوستان سپیده هستم مسافر نیکوتین از شادآباد

روش DST روشی است که آقای مهندس برای درمان اعتیاد کشف کردند که D مخفف کلمه دژاکام و S مخفف کلمه step یا پله است و T یعنی تایم یا زمان که در ده ماه شخص به درمان می‌رسد. فرد مصرف‌کننده باید در یک مثلث قرار بگیرد مثلث جسم، روان و جهان‌بینی و در این مثلث درمان شود. درروش های بیرون از کنگره به این مثلث توجه نشده و همین مسئله باعث ترک‌های نافرجام است. چون بدن فرد احیا نشد درواقع کارخانه‌های بدن که مواد شبه افیونی تولید می‌کنند ازکارافتاده‌اند و نیازمند مواد بیرونی هستند. طبق روش درمانی کنگره 60 این کارخانه‌ها باز برمی‌گردند به حالت اولیه خودشان. ضلع روان و جهان‌بینی و جسم هر سه باید به مساوات هم درحرکت باشند. آموزش تأثیر بسزایی دارد در رشد ضلع جهان‌بینی. برای درمان سیگار هم از همین روش DST استفاده می‌شود و با جایگزین کردن آدامس نیکوتین درمان سیگار در ده ماه امکان‌پذیر شد.

سلام دوستان سارا هستم مسافر سیگار از شعبه پروین اعتصامی اراک

در کنگره ۶۰ همه مسائل به‌صورت کاملاً موشکافانه بررسی می‌شوند در سی دی تعاریف غلط معنی اعتیاد را یاد گرفتیم و در سی دی سم‌زدایی و سم نزدایی خیلی قوی در مورد سم توضیح دادند. انواع مواد مخدر سمومی نیستند که انسان را مسموم کنند بلکه جایگزین‌هایی هستند که به‌جای مخدرهای درونی من جایگزین شدند و سیستم بدن من را دچار اختلال کردند پس وقتی مواد سم نیست مسئله سم‌زدایی کنار گذاشته می‌شود.

آقای مهندس فرمودند تریاک زهری است که اگر در دست پزشک حاذق باشد شفا و دواست و اگر دست انسان نادانی باشد باعث ویرانی می‌شود.

 

سلام دوستان اکرم هستم مسافر نیکوتین از شعبه ستارخان

در مقابل روش‌های نافرجامی که الآن مرسوم است در کشور و در جهان که بیماری اعتیاد یک بیماری پیش‌رونده و غیرقابل درمان است، روش DST یک جواب صحیح و قاطع به این مسائل بود که بدن در طی مدت‌زمان مشخصی مصرف‌کننده خواهد شد به‌یک‌باره امکان مصرف‌کننده شدن نیست به همان ترتیب هم نمی‌شود مواد را یک‌باره کنار گذاشت و باید روی سه ضلع جسم و روان و جهان‌بینی کار شود. با در نظر گرفتن پروسه زمان برای درمان و استفاده داروی مناسب در کنار آموزش‌های جهان‌بینی و این مسئله فقط در کنگره ۶۰ استفاده می‌شود و مصرف‌کننده به تعادل نسبی می‌رسد.

 

سلام دوستان مریم هستم مسافر نیکوتین از شعبه شمس

ما از طبیعت درس می‌گیریم، تغییر فصل‌ها باید دقت کنیم ما در هر کاری می‌بینیم که همه‌چیز مرحله‌به‌مرحله اتفاق می‌افتد که روش DST هم به‌نوعی از طبیعت الگوبرداری شده ما همسفرها هم برای دوری از ضد ارزش‌هایمان باید مرحله‌به‌مرحله پیش برویم و در تمام سطوح زندگی می‌توان از روش DST الگوبرداری کرد.

 

سلام دوستان زهرا هستم مسافر نیکوتین از شفا مشهد

درمان شدگان در کنگره ۶۰  به تعادل رسیده‌هایی که در حال خدمت بی‌دریغ هستند نمونه بارزی از موفق بودن این متد است. من به‌عنوان یک همسفر و مسافر نیکوتین این درمان را با تمام وجودم حس کردم و دیدم درمان یعنی وقتی من انسان‌های مصرف‌کننده قلیان را می‌بینم نه بدم می‌آید نه خوشم می‌آید نه هوس می‌کنم نه آنجا را ترک می‌کنم و این یعنی درست بودن این متد.

 

سلام دوستان ساغر هستم مسافر نیکوتین از شعبه کاسپین قزوین

اگر امروز من اینجا هستم و حالم خوب است به خاطر روش DST و آموزش‌های کنگره است ۱۷ سال تخریب نیکوتین دارم که در این ۱۷ سال دو بار باردار شدم و قطع نیکوتین می‌کردم  و ۴ سال شیردهی داشتم و قطع نیکوتین بودم و روزی که فرزندم را از شیر گرفتم دوباره شروع به مصرف نیکوتین می‌کردم و ذهنیتم خراب بود و مدام منتظر مصرف دوباره بودم.

خدا رو شکر می‌کنم که در کنگره هستم و حالم خوب است.

 

سلام زهرا هستم از شعبه میرداماد اصفهان

من بارها برای ترک سیگار و قلیان اقداماتی انجام دادم و در این مسیر از مشکلات زیادی رنج می‌بردم ولی وقتی به کنگره آمدم پی بردم که هر روشی به‌جز متد DST اشتباه و غلط است.

 

سلام دوستان الهام هستم مسافر نیکوتین از شعبه ایمان

روش DST  را می‌توانیم در همه زندگی پیاده کنیم ما طبق به روش DST  اعتیاد خود را درمان کردیم و همچنین می‌توانیم ضد ارزشی‌ها را درمان کنیم و این روش الگویی برای ما هست تا مشکلاتمان را حل کنیم. من بسیاری از مسائل ذر زندگی‌ام را توسط این روش توانستم با موفقیت انجام بدهم.

 

سلام دوستان زهرا هستم مسافر نیکوتین شعبه حر

در ابتدای حضورم در کنگره موضوعی که خیلی من را جذب کرد مسائل و صحبت‌های منطقی این علم بود مسافر من حدود بیست سال تخریب داشت، در کنگره گفته می‌شود یک مصرف‌کننده به دلیل مصرف مکرر مواد مخدر مواد طبیعی بدن خودش از چرخه خارج‌شده و این سیستم دوباره باید بازسازی شود بازمان و داروی صحیح و سلامتی رها شدگان صحت این موضوع را صدچندان می‌کند. من خودم وقتی سفر سیگار را شروع کردم با تمام وجود این درمان را تجربه کردم.

 

تهیه و تایپ: خانم سمانه مسافر نیکوتین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .